spännande onani-upplevelser

Lund24

Medlem
Kön
Man
Min första sexuella upplevelse (med ngn annan än mig själv) var just onani...

Var väl i 13-14 års åldern skulle jag tro. Jag och en kompis spelade klädpoker med två tjejer i klassen. Vi var i den ena tjejens rum och satt på golvet. Tja, alla vet ju hur klädpoker slutar... till slut var vi nakna alla fyra... och jag och min kompis hade ju präktiga stånd med två nakna brudar framför oss...

Så vi snackade om att spela vidare men vi visste ju inte riktigt vad "straffet" skulle bli när någon förlorade... Då föreslog tjejerna(!) att om vi vann så skulle de lägga sig på rygg med särade ben och vi skulle få sitta mellan deras ben och runka. Innan de hade avslutat meningen hade jag delat ut korten...

Ja, vi vann... så det var bara att sätta igång...

Blev väl mest förvånade att brudarna var så på... Men det är helt klart ett av mina bästa onani-minnen!
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
det är jätteskönt att berätta om sin onani:) jag är naken nu och som vanligt börjar fittan bli riktigt blöt av allt sexigt på denna sida. har en vibrator i gummi,styv men ändå mjuk och skön. jag drar den över mina svällda bröst nu och över magen och låren,tänker låta min fitta vänta tills den är alldeles plaskvåt och bara ber om att få bli onanerad.. jag blir så upphetsad när jag vet att ni andra kommer att läsa detta*ler*..
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen! Skönt att detta kommit igång. Nån annan som testat vibratorn i mobilen? Ytterligare en grej som inte ni killar fixar. ;) Har testat några gånger. Det går inte för mig men är grymt upphetsande. Första gången jag gjorde det var när jag åkte tåg mellan Stockholm och Göteborg. Jag satt och var så jobbigt kåt hela tiden. Jag ringde min dåvarande kille som ville bota mig med telesex men det hade aldrig funkat. Så tyckte han att jag skulle sätta mobilen på vibrator och stoppa den i byxorna. Det lite lite udda men kul. Jag hade ganska tajta jeans så jag fick trycka ner mobilen. Jag la den utanpå trosorna och rätt över klittan. Så började min kille att ringa. Jag la en tröja över knät så att jag kunde sitta bredbent utan att någon såg vad som var i skrevet på mig. Han ringde om och om igen i säkert en halvtimme och jag stönade högt flera gånger. Helt sanslöst upphetsande.
 

Gutt20

Medlem
Kön
Man
Nice ;) låter trevligt :D veldig upphetsande :p chatta til sammans ?

Originally posted by Bella

Hej igen! Skönt att detta kommit igång. Nån annan som testat vibratorn i mobilen? Ytterligare en grej som inte ni killar fixar. ;) Har testat några gånger. Det går inte för mig men är grymt upphetsande. Första gången jag gjorde det var när jag åkte tåg mellan Stockholm och Göteborg. Jag satt och var så jobbigt kåt hela tiden. Jag ringde min dåvarande kille som ville bota mig med telesex men det hade aldrig funkat. Så tyckte han att jag skulle sätta mobilen på vibrator och stoppa den i byxorna. Det lite lite udda men kul. Jag hade ganska tajta jeans så jag fick trycka ner mobilen. Jag la den utanpå trosorna och rätt över klittan. Så började min kille att ringa. Jag la en tröja över knät så att jag kunde sitta bredbent utan att någon såg vad som var i skrevt på mig. Han ringde om och om igen i säkert en halvtimme och jag stönade högt flera gånger. Helt sanslöst upphetsande.
 

ganjafarmer

Ny medlem
Kön
Man
tja bella, läste precis allt du skrivit och måste bara säga att det är sånna som dig, som vi vill ha mååånga fler av. cissi har också förgyllt dagen några gånger med berättelser, får tacka er båda för detta antar jag:D
Fortsätt att bara ösa in historier, lovar er att det inte är ovälkommer på något sätt av någon!
puss o hej

mys
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Jag har varit med om en liknande situation. Bara att det var jag och en av mina tjejkompisar som "lekte", medans den andra sov (Tror vi i allafall)


Originally posted by Ansie

Kan berätta om en upplevlse jag var med om när jag o min kompis bodde utomlands i några månader.
Vi hade en killkompis på besök o alla vi sov i samma dubbelsäng.
En kväll när vi alla låg i sängen och jag låg o lyssnade på musik i min cd-freestail så märkte jag att min tjejkompis rörde sig ovnaligt mycket för att sova så jag skruvade ner volymen. Jag låg på sidan med ansiktet mot väggen så bakom min rygg hördes stönande och ord som viskades mellan mina två kompisar. Min kompis sa att hon var våt om fittan o ville ha hans hårda kuk men av respekt till mig fick hon nöja sig med att han smekte henne medan hon runkade av honom.
Det gjorde mig otroligt kåt och jag kände hur min fitta svällde upp o blev våt. Jag började sakta och så diskret som möjligt smeka mig själv runt klitoris o jag kände att det inte skulle bli en tyst orgasm så jag var tvungen att låtsas vakna o gå in på toa och göra klart. Åh, så skönt det var. Jag var tvungen att kväva skriket i en handduk när det gick för mig.

När jag kom tillbaka låtsades min kompisar sova och jag la mig o somnade direkt med en skön o lugn känsla. Kan tillägga att jag hade pojkvän vid det tillfället men annars vet man aldig vad som hade kunnat hända i den sängen den natten....
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
ja visst blir man ordentligt kåt av att sitta här och läsa om andras onanihistorier:p
En favorit jag har just nu är att sitta framför datorn med en "chattkompis" (han är medlem här har jag sett;) )
Han brukar tala om för mig vad jag ska göra och det gör mig verkligen kåt! I bland använder vi mina dildos och i bland utan...Det är så fruktansvärt upphetsande att veta att han sitter där och runkar och hans önskan är att kunna se mig hur jag leker med mig själv till orgasm..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm låter som du borde berätta mer eller lägga in en chatt-logg....



Originally posted by frida73

ja visst blir man ordentligt kåt av att sitta här och läsa om andras onanihistorier:p
En favorit jag har just nu är att sitta framför datorn med en "chattkompis" (han är medlem här har jag sett;) )
Han brukar tala om för mig vad jag ska göra och det gör mig verkligen kåt! I bland använder vi mina dildos och i bland utan...Det är så fruktansvärt upphetsande att veta att han sitter där och runkar och hans önskan är att kunna se mig hur jag leker med mig själv till orgasm..



Smisk! känslan som sitter i
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
Ja de kanske ni får höra nästa gång då....Nu var de ju tyvärr nån vecka sen vi "träffades" tyvärr...:( Han är tydligen gift så de är lite problem ibland...
Men efter varje gång så går man och längtar tills nästa gång man får chansen att leka lite framför datorn....
 

Leo

Ny medlem
Kön
Man
Älskar dina historier Bella! Tack! :p Gärna fler om du har tid och lust att prenta ner dem, men alla tjejers berättelser är ju naturligtvis välkommna och uppskattade! :D

Puss på er... :D
 
H

hugobooze -LÅST-

Gäst
oki din berätelse miss vanillia är mycket upphetsande jag blir! alla sköna onaniupplevelser gör mig upphetsad! oh I LIKE!!!

Originally posted by MissVanilla

det är jätteskönt att berätta om sin onani:) jag är naken nu och som vanligt börjar fittan bli riktigt blöt av allt sexigt på denna sida. har en vibrator i gummi,styv men ändå mjuk och skön. jag drar den över mina svällda bröst nu och över magen och låren,tänker låta min fitta vänta tills den är alldeles plaskvåt och bara ber om att få bli onanerad.. jag blir så upphetsad när jag vet att ni andra kommer att läsa detta*ler*..

härlig mysig kille! lskar sex å mys...
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen! Jag har tydligen fått fans här! Hoppas fler vill skriva om sina upplevelser. Eftersom några gillar det jag skriver så kommer en till här. Jag har precis kommit hem från en vecka i Turkiet. En dag satt jag vid datorn i hotellets lobby och kollade min email. Många kåta mail hade jag fått och jag blev snart kåt. Jag satt i bara min bikini och det var lite upphetsande att folk gick förbi så nära utan att veta att jag var helt blöt mellan benen av det jag läste. jag tittade ner på bikinitrosorna för att se om det syntes. Det gjorde det så klart inte, men för första gången sen jag var fjortis blev jag kåt av att titta mig själv mellan benen. Den ljusrosa bikinin mot min bruna mage och mina bruna lår var ganska läckert. jag skrev ett svar till en mailkompis om hur kåt jag var och medan jag skrev kom jag på mig själv med att sära maximalt på benen och samtdigt svanka på ryggen. Det fick effekten att jag dels kunde trycka fittan mot stolen och dels fick en sexig putrumpa som den som ville kunde spana in och fantisera om. När jag skickat mailet sprang jag så klart snabbt till mitt rum. Jag klättrade upp på spegelbordet, drog ner bikinin och smekte mig medan jag tittade på. Det var extremt läckert och jag tror det hade varit en härlig syn för den som sett mig. Puss på er!
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bella

Hej igen. Tebax för att kolla om nån annan tyckte det här ämnet var intressant. Några grabbar gillar det. Jaha, bättre än inget antar jag. Jag går ju in och smygläser om era onanivanor så då är det väl inte mer än rätt att ni läser om vad jag har för mig. Jag prövar med en liten historia till (gissa om jag har många?) och så får vi se om nån annan hakar på detta.

Den här är ganska fräck. För ett par veckor sen, när det var så ruggigt kallt ute, följde jag med en kompis hem från skolan. Hon är en ny bekantskap och en tjej som verkligen triggar min bisexuella sida. jag skulle bara följa med henne hem och låna hennes mp3-spelare men när vi kom hem till henne var det låst och hon hade ingen nyckel. Hon ringde sin mamma som skulle komma inom 30 minuter. Jag hade min långa stora kappa som jag kan dra ur armen ur ärmen på utan att det märks. Utan att jag tänkte på det hade jag plötsligt dragit in armen och stoppat ner den i byxorna och stod och pullade medan vi pratade. Kappan är så stor och tung så den rörde sig inte ens utom när jag ryckte till ibland. Hon trodde så klart att jag bara dragit in armarna (jag drog in båda) för att värma dem. Det enda hon kan ha anat på är att jag sa "vad sa du?" nästan hela tiden efter att hon sa nåt. Jag stod bara och tänkte på att hon borde få känna hur skön jag var mellan benen. Själva orgasmen fick jag spara tills jag kom hem, eftersom jag anade att den skulle bli våldsam. Men det var bra mysigt ändå. kan ni göra om den grejen killar?
Ja, faktiskt. :)

En gång för en bunt år sedan, mitt i vintern, när jag rätt nyss hade upptäckt onani, var jag inne på en gallerix-butik och började så klart bläddra bland affischerna med mer eller minre nakna kvinnor. Impulskontrollen är ju inte av bästa sort i den där åldern (13, 14 kanske), så jag drog in ena armen i min tjocka jacka och körde ner den i byxorna. Kuken stod ju redan, snabb som man är när man är så ung. Och jag lyckades faktiskt ta mig hela vägen där i butiken, och lyckades kontrolelra orgasmkramperna någorlunda. Som tur var hade jag inte börjat spruta än då, så det var bara att dra upp näven igen och gå därifrån lite mer avslappnad än när jag kom.

Så vitt jag vet var det ingen som märkte nått, och gjorde de det så uppskattade de väl bara mitt nitiativ, för det var så klart ingen som sa nått. Jag hoppas nästan att nån i personalen märkte nått, och tänkte på det nästa gång de själva runkade. ;)
 

Leo

Ny medlem
Kön
Man
Bella, vilken syn det måste varit! :p Nästa gång du reser iväg kan du väl höra av dig så ska jag skriva till dig och kanske får jag ett svar av dig då... *ler*

Fler onaniminnen tack!
 
Toppen