Spruta med förhud

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur brukar ni som har lång förhud föredra att spruta när ni runkar? Tillbakadraget eller sprutar ni igenom förhuden? Eller kniper ni åt så det sprutar under förhuden? Nyfiken eftersom jag inte har någon förhud.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Är jag hemma och inne, så blir det oftast i förhuden. Orkar inte torka av mig och kanske t.o.m ta en dusch till. Lättare att bara tvätta av kuken och sen är det bra
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Sprutar antingen med helt blottat ollon eller så runkar jag med förhuden under sprutet men alltid med toppen av ollonet fritt från förhud. Spruta i förhuden minskar förstås kladdet under sprutet men för min del måste jag hålla ihop toppen av förhuden och så fort jag släpper taget sipprar det ut en hel del ändå, då föredrar jag att lägga satsen nånstans och ta bort de sista dropparna sperma från ollonet efteråt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Varför inte låta satsen komma i handen i stället för i förhuden? Det blir kladdigt likväl då man ska torka av sig. Ofta när jag runkar så ligger jag på rygg i sängen och låter satsen komma på min mage. Bara att smeta ut och låta torka. Tar bara några minuter. Skönt att kladda med sperman lite också....
 
Toppen