Spruta med förhud

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nästan alltid förhuden tillbaka dragen när jag kommer, spelar ingen roll som här när det gäller att runka eller om jag är och får hjälp av en kvinna.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar alltid med förhuden som glider skönt fram och tillbaka över ollonet.
Oavsett vilket grepp jag håller kuken i så är det förhuden som glider skönt över ollonet som får mig att njuta extra mycket.
Allra skönast är det med kuken härligt uppbunden av sköna hårsnoddar eller kukringar så både ollonet och kuken blir extra svullna och förhuden får det trängre om man säger så.

Sprutar gör jag nästan alltid med förhuden så långt tillbakadragen som möjligt om jag vilar mig igenom sprutet.
Runkar jag genom sprutet så blir det ju givetvis med förhuden som glider fram och tillbaka.

Ibland vid långa edging-sessioner så kan jag få ’ruined orgasm’ med förhuden helt framdraget och då sipprar mitt oavslutade sprut fram i långsam takt genom förhuden.

Jag skulle aldrig få plats med hela mitt sprut i förhuden om jag ens försökte
 

seveneight

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Ganska vanligt förekommande hos mig att jag sprutar i förhuden. Runkar som vanligt och när jag känner att det börjar trycka på nyper jag åt förhuden och all sats "stannar" där. Kan bli lite trångt om det kommer mycket men oftast inga problem.

Det är smidigt för en snabbis (inget kladd att torka upp) men om jag får välja föredrar jag nog ändå att släppa satsen fri på magen :)
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Ganska vanligt förekommande hos mig att jag sprutar i förhuden. Runkar som vanligt och när jag känner att det börjar trycka på nyper jag åt förhuden och all sats "stannar" där. Kan bli lite trångt om det kommer mycket men oftast inga problem.

Det är smidigt för en snabbis (inget kladd att torka upp) men om jag får välja föredrar jag nog ändå att släppa satsen fri på magen :)
Jag tycker det blir mer kladd med sprut i förhud och mycket tvätta!
 
Toppen