Största du har sett ?

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Tjenare allihop.

En del påstår att de inte lägger märke till hur stora kukar andra killar har, men handen på hjärtat, vi kollar alla in varandra i omklädningsrummet och i duschen. Inget fel med det. Alla minns t.ex. vem i klassen eller i lumpen som hade störst, även de som påstår sig inte lägga märke till sånt.
Hur nöjda vi än säger oss vara med den egna storleken blir vi alla jävligt impade av en riktigt stor en.

Berätta vem du såg och var du såg honom, hur du kände vid tillfället och om du märkte att andra blev lika imponerade som du.

Vem vill börja ?
 

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by hot_rod

Du kanske kan börja själv! ;)


/Just your average horny little devil

Visst, det skulle jag ju kunna göra.

Om jag börjar riktigt långt bak i tiden, i högstadiet, var det en kille i klassen som alla andra killar visste hade den största. Okej, den var var inte enorm på något vis men han hade ändå störst i vår klass. Jag minns att jag var avundsjuk på honom.
En dag efter gymnastiken när vi duschade var även killarna från en parallellklass från omklädningsrummet på andra sidan duscharna där och i den klassen gick ett par tvillingar. Jag hade duschat färdigt och stog och torkade mig och bredvid mig stod killen från min klass med den största och snackade med just tvillingarna. Det var otroligt att se hur mycket större kukar tvillingarna hade än killen från min klass. Att de dessutom var två gjorde bara skillnaden ännu större på något vis.
Det är jättevårt att försöka uppskatta vilken storlek vi talar om här men jag skulle ändå gissa att han i min klass hade ungefär 12-13 cm (slak) och att de två tvillingarna hade omkring 16-17 (också slaka). Det är hur som helst ett minne jag aldrig glömmer.

Har sett många andra också men det här får bli min början på den här tråden.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Kan faktiskt inte påstå att jag har några som helst minnen från vem som hade störst i vare sej högstadiet,gymnasiet, lumpen eller på gymmet. Ligger inte i min läggning att spana kukar helt enkelt räcker fullt med min egen :)
 

runka_kuken

Ny medlem
Kön
Man
Jag har sett en kuk som var ca 19 cm lång, inte jättelång, men ganska. Men det var hur grov som helst! Jag kan inte uppskatta riktigt grovleken korrekt, men skulle säkert kunna vara 18 cm runt om. Jag tror att jag har normal grovlek, ca 12-13 cm, och hans var mycket grövre.

Sen har jag sett en kille på ett tåg som att och smekte (eller dölja?) sin kuk genom byxorna (fattar inte att man gör det så öppet, det var ett vanlgit SJ-tåg Dalarna-Stockholm). Den var säkert 25 cm.... Men här än mer omöjligt att veta.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Ända minnet jag har är från gymnasiet, där jag inte hade någon överdriven längd, men kunde i alla fall konstatera att jag hade längst i klassen (slak). Vi var dock bara 5 killar.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
När jag tittar ner ser jag 22cm... :oops:

Den största jag sett på någon annan, den var nog ca 20cm lång, grövre än mina 16-17cm och alltså tokigt grov.. Det var en kille jag runkade ihop med en gång för några år sen. Hans kuk var grov som f-n.. enormt stort ollon också, som huvudet på en svamp nästan. [:0]
 

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Frågan gäller inte bara kukar ni lyckats se i styvt tillstånd utan också såna som är stora fastän de är slaka.

Den största slaka kuk jag har sett var en fredageftermiddag när jag var i relaxavdelningen på Jakobsbergs simhall.
Jag satt i bubbelpoolen när två grabbar i 30-årsåldern tillsammans med sina 3 barn kommer in. De två lite äldre barnen klättrar ner i bubbelpoolen men den yngsta leker på golvet nedanför.
Grabbarna sätter sig därför på kanten av bubbelpoolen med bara benen i vattnet, och alltså kukarna ovanför vattenytan. Ena grabben, en ganska snygg grabb med mörkt hår har en kuk som de flesta killar skulle vara väldigt nöjda med om de hade en sån, men den andra, en lång kille med kortklippt rött hår har en slak kuk som hänger ungefär 19-20 cm.
Sittande uppe på kanten av bubbelpoolen har jag alltså den största slaka kuk jag sett bara kanske en meter ifrån mig och precis i ögonhöjd.
Eftersom ungarna är otåliga blir de inte kvar särskilt länge innan de försvinner ut i duschrummet så när bubbelpoolen stängs av automatiskt kan jag ta mig upp och vira handduken om mig för att dölja en stenhård ståkuk utan att någon märker något. Att se en slak kuk som klart överträffar min egen kuk i storlek även med fullt stånd var jävligt imponerande och upphetsande.

En sak som bidrog till att den här händelsen fastnade i mitt minne var att det var ganska uppenbart att även den andra grabben, som var i sällskap med han med den enorma kuken, var märkbart påverkad av hur stor den andra grabbens kuk var och jag såg hur även han hade ögonen på den lite då och då.
Jag fick intrycket av att grabbarna var grannar och att det var första gången de gjort sällskap till simhallen, tillsammans med sina barn.
Det skulle förvåna mig mycket om den rödhåriga grabben lyckas övertala sin granne att göra honom sällskap till simhallen igen.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag såg en riktig hästkuk en gång, den var så grymt stor, kan inte uppskatta några centimeter men den var grov som en handled och riktigt lång, såg den efter en hockeyträning. det var en kille som var ett år äldre som tänkte göra comeback för 2 säsonger sen, men han fortsatte aldrig efter den träningen.. klart man blir lite impad, men jag känner att jag inte skulle vilja ha en sån stor ändå, tror helt ärligt att det kan bli jobbigt. större risk att tjejerna får ont osv, tycker min duger, något över medel om 15 är medel..

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

mackan_pilsk

Ny medlem
Kön
Man
"Alla minns t.ex. vem i klassen eller i lumpen som hade störst, även de som påstår sig inte lägga märke till sånt"

Ursäkta, men vad är det för kvalificerat skitsnack? Okej, jag kanske inte är som alla andra. Men inte kan jag minnas att jag kollade in - än mindre bedömde - andras kukar, vare sig i skolan eller lumpen.
 
Kön
Kvinna
Helt rätt, det är snarare så att en mindre kuk växer mer än en stor, åtminstonde i propotioner till sin storlek. I regel så har dock aldrig jag stött på någon jag tycker är liten/för liten i upphetsat tillstånd. Så alla killar, tänkte inte så mycket på omfånget där nere..njut istället och lär er använde det ni har :)

Originally posted by JohanGöteborg

Bara för att en kuk är lång när den är slak behöver det inte betyda att den blir längre vid stånd. Har jag hört. :)
 

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Bara för att en kuk är lång när den är slak behöver det inte betyda att den blir längre vid stånd. Har jag hört. :)

Du har naturligtvis helt rätt, men det gör ju inte en stor slak kuk mindre imponerande när man ser den, eller hur ?
 

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by mackan_pilsk

"Alla minns t.ex. vem i klassen eller i lumpen som hade störst, även de som påstår sig inte lägga märke till sånt"

Ursäkta, men vad är det för kvalificerat skitsnack? Okej, jag kanske inte är som alla andra. Men inte kan jag minnas att jag kollade in - än mindre bedömde - andras kukar, vare sig i skolan eller lumpen.

OK, jag ändrar det till " de flesta " minns t.ex. vem ...
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Brukar man inte säga att de som har mindre kukar, speciellt i slakt läge upplever och faktiskt har den största förändringen när det är fart på den. Dvs en lång och stor kuk blir inte mkt större när den ställer sig upp och en lite mindre kuk blir generellt sett mkt större när den ställer sig upp.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jo min är rätt stor slak, men liten när den står, den växer inte mycket alls helt enkelt. En del växer ju jättemycket.
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Helt sant att en lång slak kuk växer mindre, min är ca 9-11cm slak (varierar lite), den ser helt vanlig ut - men den växer till det dubbla; 22cm.

En stor slak kuk kan vara snygg, den blir ju åtminstone lika stor vid stånd som slak.. :oops:
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag låg i lumpen var det en kille på luckan som skröt lite om att han hade en väldigt stor. Den var inte så väldigt stor slak men en gång då vi var några som duschade runkade han upp den. Den var säkert 22-23 cm. Han avslutade runket på toaletten. Kändes lite eggande att se hans stora kuk men fick själv inte stånd som tur var. Och ingen annan fick det heller.
 

sthlm

Ny medlem
Kön
Man
Vill inte fler dela med sig av sina erfarenheter ?

Tycker det där med hur man känner när man ser en riktigt stor är intressant. Vad tycker ni ?
 
Toppen