Största du har sett ?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Sköna minnen som dyker upp:
• i grundskolan överhörde jag ett flämtande samtal inne på skolans toalett - "...kolla, Sverker har ju 17cm halvstyv..." Fick inte vara med. :cry:
• i lumpen, efter 3-4 dygnsövning, visade Gert-Inge fram en lätt uppsvullen mycket stor och grov kuk i duschen. Han var uppenbart intresserad, men jag fegade ur. Lumparmiljön i början av 80-talet var inte bi-nyfiken "friendly".
• F&S Sveavägen i Stockholm ca 1990. Invandrarkille gick omotiverat länge runt i t-shirt med bar underkropp. Vi var ensamma i omklädningsrummet och han signalerade...
Uppsvälld, väldigt grov och kraftigt vänster/nedåtböjd med väldigt stort ollon.
Återigen undvek jag att svara på inviterna.... :(
• i vuxen ålder har jag lekt irl med några stycken killar härifrån forumet och ett par av dom var redigt eller väldigt redigt utrustade. :)
 
Last edited:
D

Deleted member 26814

Gäst
:p Gammal tråd men ändå mysig...
Den största kuk jag sett och upplevt, finns att läsa om i novellserien "Runk med åskådare.. " som till största delen är helt sann.
Jag får, än idag, ett bultande stånd, då jag tänker på den kuken!:p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite ointressant tråd då de flesta hänvisar till skolåldern och till omkädningsrum etc... En liten kuk i slakt tillstånd behöver inte betyda att den är liten i erigerat tillstånd. Samma sak med en stor slak. Ofta blir de inte mycket längre, men blir grövre vid stånd. Och längd och grovlek går inte alltid hand i hand.
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Frågan gäller inte bara kukar ni lyckats se i styvt tillstånd utan också såna som är stora fastän de är slaka.

Den största slaka kuk jag har sett var en fredageftermiddag när jag var i relaxavdelningen på Jakobsbergs simhall.
Jag satt i bubbelpoolen när två grabbar i 30-årsåldern tillsammans med sina 3 barn kommer in. De två lite äldre barnen klättrar ner i bubbelpoolen men den yngsta leker på golvet nedanför.
Grabbarna sätter sig därför på kanten av bubbelpoolen med bara benen i vattnet, och alltså kukarna ovanför vattenytan. Ena grabben, en ganska snygg grabb med mörkt hår har en kuk som de flesta killar skulle vara väldigt nöjda med om de hade en sån, men den andra, en lång kille med kortklippt rött hår har en slak kuk som hänger ungefär 19-20 cm.
Sittande uppe på kanten av bubbelpoolen har jag alltså den största slaka kuk jag sett bara kanske en meter ifrån mig och precis i ögonhöjd.
Eftersom ungarna är otåliga blir de inte kvar särskilt länge innan de försvinner ut i duschrummet så när bubbelpoolen stängs av automatiskt kan jag ta mig upp och vira handduken om mig för att dölja en stenhård ståkuk utan att någon märker något. Att se en slak kuk som klart överträffar min egen kuk i storlek även med fullt stånd var jävligt imponerande och upphetsande.

En sak som bidrog till att den här händelsen fastnade i mitt minne var att det var ganska uppenbart att även den andra grabben, som var i sällskap med han med den enorma kuken, var märkbart påverkad av hur stor den andra grabbens kuk var och jag såg hur även han hade ögonen på den lite då och då.
Jag fick intrycket av att grabbarna var grannar och att det var första gången de gjort sällskap till simhallen, tillsammans med sina barn.
Det skulle förvåna mig mycket om den rödhåriga grabben lyckas övertala sin granne att göra honom sällskap till simhallen igen.
Är det inte obligatoriskt med badbyxor i bubbelpoolen.
 
Toppen