Tänder ni på "Dirty Talk"?

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag undrar om det är fler än jag som tänder på dirty talk?

Då menar jag både att höra din partner och att snacka själv!

Jag kom på skillnaden mellan att snacka lite akademiskt om sex efter att min chef bjöd oss anställda på AW idag och han började snacka om sex och jag tror att han hade Me2 i tankarna när han sa att han verkligen inte hade för avsikt att närma sig oss tjejer OM att vi INTE ville ... :-D Respekt till den ;)


Men utan att bli för akademisk så är det väl skillnad mellan att säga att min penis säger mig att jag blir sexuellt attraherad av dig - och min kuk är så hård att jag vill knulla dig !
Ja ni fattar skillnaden och jag har nog varit lite mer akademisk när jag talat om sex men jag märker ju att jag blir kåt av dirty talk!

Så vad tänder dig mest om vi snackar ord!

Kuk eller penis
Fitta eller slida
Knulla eller samlag
Kåt eller sexuellt attraherad
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;)
 

DrNize

Medlem
Jag undrar om det är fler än jag som tänder på dirty talk?

Då menar jag både att höra din partner och att snacka själv!

Jag kom på skillnaden mellan att snacka lite akademiskt om sex efter att min chef bjöd oss anställda på AW idag och han började snacka om sex och jag tror att han hade Me2 i tankarna när han sa att han verkligen inte hade för avsikt att närma sig oss tjejer OM att vi INTE ville ... :-D Respekt till den ;)


Men utan att bli för akademisk så är det väl skillnad mellan att säga att min penis säger mig att jag blir sexuellt attraherad av dig - och min kuk är så hård att jag vill knulla dig !
Ja ni fattar skillnaden och jag har nog varit lite mer akademisk när jag talat om sex men jag märker ju att jag blir kåt av dirty talk!

Så vad tänder dig mest om vi snackar ord!

Kuk eller penis
Fitta eller slida
Knulla eller samlag
Kåt eller sexuellt attraherad
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;)
Det ska ju vara kuk, fitta, knulla mig etc
 

Bozzze

Medlem
För mig handlar det om att bygga upp kåtheten med små inlägg gärna grova ord blandat med bilder om vad man vill göra ,fantasier bli galet kåt kåta då kan allt hända å lite till
 

svempa påg

Medlem
Ålder
64
Kön
Man
hej älskling vad ja tänkt på dej i dag mäst din varma slida så penisen varit eregerad vill du stilla min sexyalitet med ett samlag nu eller villknulla nu kuken hård hela dan tenkt på din söblöta fitta
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Dirty talk kan vara helt underbart, men har också fått erfara att det ”inte är för alla”.
Spontant och för att man gillar det, ja.
Krystat ”porrfilmssnack” för att man tror att ”det ska vara så” nej tack.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Dirty talk kan vara helt underbart, men har också fått erfara att det ”inte är för alla”.
Spontant och för att man gillar det, ja.
Krystat ”porrfilmssnack” för att man tror att ”det ska vara så” nej tack.
Där tror jag att du satte Bulls Eye eller hur man säger på svenska!
 
Toppen