Tänder ni på "Dirty Talk"?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Dirty talk skulle aldrig fungera hemma med min fru. Där är det No talk som gäller.
Tyvärr eller inte.... vi har bra sex ändå, men händer för sällan...
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Trådstartaren ville säkert ha svar från kvinnor men jag kan säga, som bisexuell, att det enbart varit kvinnor som efterfrågat snuskprat i sängen och att jag härvidlag presterat undermåligt med klander som följd. En tjej sade: "Men herregud vad formell du låter!" Jag svarade: "Men jag är ju byråkrat!"
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken typ av ordförråd man använder beror för mig på situationen, och jag vet inte om det är helt givet att det alltid är kul/knulla/fitta som gäller bara för att det ska vara porrigt.

Dock kan bra snuskprat vara galet upphetsande oavsett. Ett av mina bästa minnen var när jag var ihop med en tjej som delade lägenhet med en annan tjej. Planlösningen var ett kök mitt i lägenheten med ett sovrum på vardera sida om köket.

Jag hade sovit över där, och vi hade båda vaknat väldigt kåta, så vi började kyssas och smekas, i hopp om att vi skulle hinna ligga innan hennes roommate (och dennes pojkvän) gick upp och satte sig i köket. Efter ett par minuter hörde vi förstås hur de började slamra med bestick i köket, så vi avbröt vad vi höll på med, gruvligt besvikna.

Vi bestämde dock direkt att vi skulle knulla ordentligt när vi kom hem till mig senare på dagen. Men vi låg ju fortfarande där, nakna och kåta, jag hård och hon våt, och kunde inte helt sluta pilla på varandra. Så jag började tala om för tjejen vad vi skulle göra när vi kom hem till mig. Hur jag skulle slicka hennes fitta så länge hon ville, kyssa hennes bröst, smeka henne överallt tills hon bad om kuken. Och till sist skulle jag ge henne den, långsamt först men sen hårdare och hårdare.

Förstås gjorde detta, i kombination med att vi måste hålla oss tysta, att vi blev ännu kåtare. Faktiskt så till den grad att någon av oss, jag minns inte vem, frågade den andre "tror du att du kan vara tyst". Och sen knullade vi skiten ur varandra ändå.

Så att, sexsnack? Mycket bra grej när det funkar.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Dirty talk skulle aldrig fungera hemma med min fru. Där är det No talk som gäller.
Tyvärr eller inte.... vi har bra sex ändå, men händer för sällan...
Den känner jag tyvärr igen. Men jag älskar dirty talk. Gör ibland inspelningar när jag onanerar och och pratar om hur kåt jag är och hur skönt det är att onanera och vad och hur jag smeker min kuk och hur min analvibrator känns. Att sedan lyssna på det efteråt gör mig riktigt, riktigt kåt. Jag kan själv höra hur kåt jag är när jag onanerar och spelar in det och hur skönt det är. Vissa inspelningar har jag lyssnat och onanerat till så många gånger.

Ordet onanera är ett ord jag tycker mycket om och föredrar framför runka. Vet inte varför men det gör mig mer kåt än ordet runka. Fitta är ett härligt upphetsande och vackert ord liksom kuk och knulla. Vilka är era favorit ord?
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken typ av ordförråd man använder beror för mig på situationen, och jag vet inte om det är helt givet att det alltid är kul/knulla/fitta som gäller bara för att det ska vara porrigt.

Dock kan bra snuskprat vara galet upphetsande oavsett. Ett av mina bästa minnen var när jag var ihop med en tjej som delade lägenhet med en annan tjej. Planlösningen var ett kök mitt i lägenheten med ett sovrum på vardera sida om köket.

Jag hade sovit över där, och vi hade båda vaknat väldigt kåta, så vi började kyssas och smekas, i hopp om att vi skulle hinna ligga innan hennes roommate (och dennes pojkvän) gick upp och satte sig i köket. Efter ett par minuter hörde vi förstås hur de började slamra med bestick i köket, så vi avbröt vad vi höll på med, gruvligt besvikna.

Vi bestämde dock direkt att vi skulle knulla ordentligt när vi kom hem till mig senare på dagen. Men vi låg ju fortfarande där, nakna och kåta, jag hård och hon våt, och kunde inte helt sluta pilla på varandra. Så jag började tala om för tjejen vad vi skulle göra när vi kom hem till mig. Hur jag skulle slicka hennes fitta så längeed hon ville, kyssa hennes bröst, smeka henne överallt tillseskriver hon bad om kuken. Och till sist skulle jag ge henne den, långsamt först men sen hårdare och hårdare.

Förstås gjorde detta, i kombination med att vi måste hålla oss tysta, att vi blev ännu kåtare. Faktiskt så till den grad att någon av oss, jag minns inte vem, frågade den andre "tror du att du kan vara tyst". Och sen knullade vi skiten ur varandra ändå.

Så att, sexsnack? Mycket bra grej när det funkar.
Det du beskriver har man varit med för länge sedan. Så härlugt och oförglömligt. För oss bllev det istället så att vi inte kom upp förrän framåt eftermiddagen istället Härligt kåta minnen
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
En av anledninarna till att jag gillar den här siten är att det är mycket dirty talk. Att läsa om andras kåthet och att skriva om sin egna kåthet öppet och rakt utan hyckleri och fördömanden är skönt och befriande.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Trådstartaren ville säkert ha svar från kvinnor men jag kan säga, som bisexuell, att det enbart varit kvinnor som efterfrågat snuskprat i sängen och att jag härvidlag presterat undermåligt med klander som följd. En tjej sade: "Men herregud vad formell du låter!" Jag svarade: "Men jag är ju byråkrat!"
Alla får svara i mina trådar om jag inte upplyser om att jag vänder mig till några särskilda :)

Vill citera allas vår moderator @challe i samma veva och jag vill poängtera att jag håller med!
"Alltså alla får kommentera i alla forum, men håll er till ämnet och bete er som folk."
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Dirty talk skulle aldrig fungera hemma med min fru. Där är det No talk som gäller.
Tyvärr eller inte.... vi har bra sex ändå, men händer för sällan...
Har ni pratat om det eller utgår du bara ifrån att det är så?
Tänk om hon går och fantiserar i tysthet på samma sätt som jag har gjort i över 20 år med samma kille ...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Trådstartaren ville säkert ha svar från kvinnor men jag kan säga, som bisexuell, att det enbart varit kvinnor som efterfrågat snuskprat i sängen och att jag härvidlag presterat undermåligt med klander som följd. En tjej sade: "Men herregud vad formell du låter!" Jag svarade: "Men jag är ju byråkrat!"
Är nog lite av en byråkrat jag också då :LOL:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har ni pratat om det eller utgår du bara ifrån att det är så?
Tänk om hon går och fantiserar i tysthet på samma sätt som jag har gjort i över 20 år med samma kille ...
Nej, inte pratat om just det, men efter att varit ihop i 50 år till hösten så känner jag henne för väl både utvändigt och invändigt för att ens tänka tanken att ta upp det med henne. Vad som sedan kanske kan döljas i hennes tankevärld, det vet bara hon...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alla får svara i mina trådar om jag inte upplyser om att jag vänder mig till några särskilda :)

Vill citera allas vår moderator @challe i samma veva och jag vill poängtera att jag håller med!
"Alltså alla får kommentera i alla forum, men håll er till ämnet och bete er som folk."
Jag föll på eget grepp! Jag skrev i en annan tråd om detta att vi män lätt tar över i kvinnornas trådar, men av ren upphetsning så noterade jag inte att den här tråden var postad i gruppen kvinnlig onani'. Nu har ju TS skrivit att det är ok för oss män att svara, men jag känner mig ändå skamsen att jag inte varit fullt uppmärksam.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag föll på eget grepp! Jag skrev i en annan tråd om detta att vi män lätt tar över i kvinnornas trådar, men av ren upphetsning så noterade jag inte att den här tråden var postad i gruppen kvinnlig onani'. Nu har ju TS skrivit att det är ok för oss män att svara, men jag känner mig ändå skamsen att jag inte varit fullt uppmärksam.
Men skäms på dig då ;) :love:
Skämt åsido! OM jag hade vänt mig till enbart kvinnor så hade jag skrivit det i rubriken! Det är ett löfte för framtiden också! Bara så du vet!
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Jag undrar om det är fler än jag som tänder på dirty talk?

Då menar jag både att höra din partner och att snacka själv!

Jag kom på skillnaden mellan att snacka lite akademiskt om sex efter att min chef bjöd oss anställda på AW idag och han började snacka om sex och jag tror att han hade Me2 i tankarna när han sa att han verkligen inte hade för avsikt att närma sig oss tjejer OM att vi INTE ville ... :-D Respekt till den ;)


Men utan att bli för akademisk så är det väl skillnad mellan att säga att min penis säger mig att jag blir sexuellt attraherad av dig - och min kuk är så hård att jag vill knulla dig !
Ja ni fattar skillnaden och jag har nog varit lite mer akademisk när jag talat om sex men jag märker ju att jag blir kåt av dirty talk!

Så vad tänder dig mest om vi snackar ord!

Kuk eller penis
Fitta eller slida
Knulla eller samlag
Kåt eller sexuellt attraherad
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;)
Jag älskar dirty talk, läsa dirty talk, jag blir våt bara av läsa här!

Kuk eller penis: Kuk
Fitta eller slida: Fitta
Knulla eller samlag: Knulla
Kåt eller sexuellt attraherad: Kåt
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;): hur ;)
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar dirty talk, läsa dirty talk, jag blir våt bara av läsa här!

Kuk eller penis: Kuk
Fitta eller slida: Fitta
Knulla eller samlag: Knulla
Kåt eller sexuellt attraherad: Kåt
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;): hur ;)
Vad fredrar du mellan
Pulla, klittra eller onanera? (jag älskar ordet onanera)
Runka eller onanera? (OnanerA alla dar i veckan)
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Jag undrar om det är fler än jag som tänder på dirty talk?

Då menar jag både att höra din partner och att snacka själv!

Jag kom på skillnaden mellan att snacka lite akademiskt om sex efter att min chef bjöd oss anställda på AW idag och han började snacka om sex och jag tror att han hade Me2 i tankarna när han sa att han verkligen inte hade för avsikt att närma sig oss tjejer OM att vi INTE ville ... :-D Respekt till den ;)


Men utan att bli för akademisk så är det väl skillnad mellan att säga att min penis säger mig att jag blir sexuellt attraherad av dig - och min kuk är så hård att jag vill knulla dig !
Ja ni fattar skillnaden och jag har nog varit lite mer akademisk när jag talat om sex men jag märker ju att jag blir kåt av dirty talk!

Så vad tänder dig mest om vi snackar ord!

Kuk eller penis
Fitta eller slida
Knulla eller samlag
Kåt eller sexuellt attraherad
Kanske är svaren självklara för alla på den här sidan men jag har ju varit förlovad med en och samma man under mer än hälften av mitt liv och känner mig osäker !
Knulla mig ;)
Dirty talk är upphetsande och sexigt tycker jag. Och då ord som kuk, fitta, knulla o.s.v är sexigt. Penis, slida och samlag är sånt lärare sa i skolan.
 

Kink

Medlem
Kön
Man
Beror på situationen.

Med min partner blir det alltid “Dirty talk” Kik, Fitta, får jag fingrar i röven/rumpan, osv
Rakt, klart och tydligt. Och tändande att var tydlig och se varandra njuta.

På en AW med kollegor skulle jag vara betydligt mer diskret.
T.ex ”Jag får allt jag behöver så ofta jag behöver precis som jag vill”. Osv. Indirekt ”dirty talk” som indikerar en hel del men utan att gå över Me2 gränser eller annat.
 
Toppen