The 40 year old virgin

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag såg en film som heter The 40 year old virgin. Den handlar om en kille som är 40 år och oskuld. Det är en komedi, och det fanns några roliga scener. Men jag fick mest ångest när jag såg den. För om 6 år är jag den killen.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
förstår att det kan vara jobbigt att vara oskuld som vuxen!Men när du väl hittar en partner du vill ha så är de värt väntan kan jag lova.Och vill du bara bli av med oskulden och struntar i hur så är ju krogen ett perfekt ställe.
Man ska inte göra saker bara för att alla andra gör de.Man ska göra de som känns rätt för sej själv.Det är inget pinsamt att vara oskuld.tänk va härligt de blir för partnern att få lära upp dej.Jisses va kul!;)
kram på dej
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Prinzessan har både rätt och fel.
Glimmer vill knulla. Han vill inte vänta. Han är en jävligt kåt kille som vill sticka in kuken i en livs levande fitta. I alla fall är det det intrycket jag får av hans presentation. Och utifrån det har jag några små hints:
Ljug
Ragga som en galning
Var hämningslös i raggandet (vad är det värsta som kan hända?)
Fråga rätt ut: Ska vi knulla?
Ljug
Ljug
Satsa inte på de finaste tjejerna
Ser du en tjej som inte verkar helt bortkommen, satsa på hennes helt bortkomna kompis
Glöm allt du någonsin har sett i de hundratals timmar porrfilm som du har konsumerat
Glöm allt som har med analsex att göra, vill en tjej ha analsex så får du reda på det
Ljug
Hitta på
Ställ krokade frågor
Åk finlandsfärja
Ragga inte före kl 23.00
Visa inte kuken på sex-dejting-sajter
Bli inte kompis med tjejer
Var hellre otrevlig än trevlig
Rakt på
"Tjena, vad sägs om en drink innan vi går hem till dig och knullar?"
Ljug
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Just det, en sak till:
Sluta fokusera så mycket på din kuk. Får du hem en brud kommer hon att knulla dig även om det enda du har mellan benen är en lypsyl. Hon lär inte palla gå tillbaka till krogen i alla fall. Din kuk är sjukt normal. En jävla massa småkukade killar drömmer om 15 cm stånd. Och det är helt jävla ointressant. En kuk är en kuk är en kuk. Om tjejen inte känner sig tillfredsställd efter att du har knullat henne så skiter du ju fullkomligt i det. Du har fått knulla och hon har inte tagit någon skada. Du är en erfarenhet rikare och inte längre oskuld. Och när du går ut och raggar nästa gång så har ditt självförtroende ökat med ett snäpp. Då sätter du igång och ljuger ännu mer.
Det är absolut positivt om det börjar spridas rykten om dig. Till och med sånt som "han är så jävla kass i sängen". Det betyder ju bara att du knullar. Och tjejer vill knulla med killar som knullar. De vill kolla om han verkligen var så kass som det sägs. Och du blir garanterat bättre med tiden.
Och ja, just det: Glöm aldrig, aldrig, aldrig att slicka fitta. Och begär aldrig, aldrig, aldrig avsugning. Säger det igen: Glöm allt du sett i porrfilmer. Det du fantiserar om kommer automatiskt om du gör det som är din plikt: Slicka, pulla, knulla.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Xenon har många poänger i sina inlägg.

Vill du "bara" knulla så var en skitstövel. Kaxig, "rakt på sak"dryg och så vidare. Sen är det så att ju snyggare och ju mer självsäker tjejen är desto mer skitstövel måste du vara. Har du svårt att ta på dig rollen som ett "svin" så får du ställa ner siktet en bit. Högviltet kräver stor svinaktighet.

Glöm allt detta om du vill ha ett förhållande - detta gäller bara för att få knulla.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
Prinzessan har både rätt och fel.
Glimmer vill knulla. Han vill inte vänta. Han är en jävligt kåt kille som vill sticka in kuken i en livs levande fitta. I alla fall är det det intrycket jag får av hans presentation. Och utifrån det har jag några små hints:
Ljug
Ragga som en galning
Var hämningslös i raggandet (vad är det värsta som kan hända?)
Fråga rätt ut: Ska vi knulla?
Ljug
Ljug
Satsa inte på de finaste tjejerna
Ser du en tjej som inte verkar helt bortkommen, satsa på hennes helt bortkomna kompis
Glöm allt du någonsin har sett i de hundratals timmar porrfilm som du har konsumerat
Glöm allt som har med analsex att göra, vill en tjej ha analsex så får du reda på det
Ljug
Hitta på
Ställ krokade frågor
Åk finlandsfärja
Ragga inte före kl 23.00
Visa inte kuken på sex-dejting-sajter
Bli inte kompis med tjejer
Var hellre otrevlig än trevlig
Rakt på
"Tjena, vad sägs om en drink innan vi går hem till dig och knullar?"
Ljug

haha älskar att du har "smugit" in Ljug några gånger.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
men faktiskt så har xenon (som challe säger) många poäng i vad hn har sagt.

fast det beor lite på vad du letar efter, vill du bara knulla, så föjl xensons råd, me om du vill ha ett seriöst förhållande och förlora oskluden på sånt vis, så bli medlem på diverse dejtinghmesidor, eller, om du vågar, gå fram till någon het brud på stan och bara prata lite.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag ÄR medlem på olika kontaktsidor. Både seriösa sådana, men även mer sexinriktade. Har kammat noll hittills.

Jag bor inte i någon stad, utan på ett litet ställe, där "alla känner alla". Så man kan inte gå fram och prata med en anonym tjej.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag ÄR medlem på olika kontaktsidor. Både seriösa sådana, men även mer sexinriktade. Har kammat noll hittills.

Jag bor inte i någon stad, utan på ett litet ställe, där "alla känner alla". Så man kan inte gå fram och prata med en anonym tjej.

Ta dig till en stad! Undvik de allra hippaste inneställena om du saknar rutin på det området. Det finns säkert folk här som kan tipsa om var man raggar beroende på vilken stad du väljer.
 
G

Guest

Gäst
föjl xensons råd.

:D Jag har varit en ganska snäll kille, men testade xenon o challes råd. :cool:

Fick knulla hetingar både i fredags o lördags. Jag trodde det var skitsnack att man ska svina för o få knulla, men nu vet jag hur det funkar.

Nu har jag uppgraderat mej från små grå brudar som ligger stilla och tysta till blonda bystdrottningar som är helt vilda - allt tack vare era tips.


Thanks boys!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
föjl xensons råd.

:D Jag har varit en ganska snäll kille, men testade xenon o challes råd. :cool:

Fick knulla hetingar både i fredags o lördags. Jag trodde det var skitsnack att man ska svina för o få knulla, men nu vet jag hur det funkar.

Nu har jag uppgraderat mej från små grå brudar som ligger stilla och tysta till blonda bystdrottningar som är helt vilda - allt tack vare era tips.


Thanks boys!

Trevligt, berätta gärna lite mer om hur lyckat det var...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är klart att det finns tjejer som är helt desperata och gör allt för att få knulla en livs levande kuk!

Men att tjejer i allmänhet skulle tända på killar som ljuger och beter sig som svin, det tror jag inte ett dugg på!

Däremot är det tändande med på killar som har bra självförtroende och kan fantisera…
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vad vinner man på att ljuga som en borstbindare?


Man vinner inte ett dugg i längden! Men kortsiktigt kan det vara "lönsamt"!

Man behöver inte vara något geni för att kunna ljuga. Att bete sig som ett svin ligger nedärvt i generna sedan stenåldern och kräver ingen tankeverksamhet. Därför är det bara de svagaste killarna som beter sig som svin - grottmännen som inte lyckats utveckla sina hjärnor sedan stenåldern.

Att uppföra sig med stil, finess, charm och humor är svårt och kräver sin man!

Jag är lite nyfiken på vad din ångest, för att du är oskuld, egentligen handlar om?

Vill du förlora oskulden för din egen skull eller för "grupptryckets" skull?

Har du själv några funderingar om, vad det beror på att du är oskuld?

Det finns ju säkert tjejer som är i din ålder och som också är oskulder. Så om det enbart är oskulden det handlar om, borde det inte vara så svårt.

Men glöm inte att bakom varje livs levande fitta så finns det en tjej med egna känslor och egna tankar och egna rädslor...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det är helt okej att vara 18 år och oskuld, men det är inte så kul att vara oskuld i min ålder.

Vill bli av med oskulden för min egen skull, det handlar inte om något grupptryck.

Jag har inte haft någon tur med tjejer. De vill bara vara vänner, inget mer.

Sen har jag den här uppfattningen:

Om en tjej är oskuld, är det något fint, att hon sparar sig till den rätta.

Men för en kille är oskuld = loser. En kille ska knulla runt och sätta på brudar till höger och vänster.
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Det är helt okej att vara 18 år och oskuld, men det är inte så kul att vara oskuld i min ålder.

Vill bli av med oskulden för min egen skull, det handlar inte om något grupptryck.

Jag har inte haft någon tur med tjejer. De vill bara vara vänner, inget mer.

Sen har jag den här uppfattningen:

Om en tjej är oskuld, är det något fint, att hon sparar sig till den rätta.

Men för en kille är oskuld = loser. En kille ska knulla runt och sätta på brudar till höger och vänster.


Jag håller med dig om din uppfattning att det är skillnad i synen mellan tjejer och killar. Jag tror dessutom att det är den gängse uppfattningen i vårt samhälle. Så grupptryck känner du säkert av också, precis som alla andra människor.

Att vara "annorlunda", vika av från det "normala", handlar alltid om vad som utgör normen i ett samhälle. Den som orkar stå emot "trycket", att inte vara normal, tvingas bli stark. Om det sker genom eget val är det en annan sak än om det sker emot sin vilja. Klarar man inte att vara annorlunda kan man knäckas av det och tro att det är något fel på en själv, istället för de som är "normala".

Man kan fråga sig om alla som blir av med oskulden i tidig ålder, blir det på grund av att de vill själva eller på grund av rädslan att inte vara "normal"???


Det här inlägget är inte menat som någon "tröst". Du mår uppenbarligen dåligt på grund av att du är oskuld och då spelar det oftast ingen roll vad andra säger. Man vill bara få sin "önskan" uppfylld. Jag talar av egen erfarenhet, även om det inte handlar om att bli av med oskulden i mitt fall.

Men jag bifogar i alla fall en länk från USA! Där skulle du vara en önskemedeborgare i vissa delstater.

http://abcnews.go.com/Health/story?id=2619061&page=1


Om du inte får din önskan uppfylld, så behöver det inte bero på att det är du som har otur. Det kan också vara så att de tjejer som misstar sig på dig är de som har otur:oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Fortsätt att vara dig själv, för du verkar vara en trevlig typ, o det är alltid rätt. Men sluta upp att vara för snäll, gör klart för tjejerna som bara vill vara vänner att det inte duger.

Var inte "väluppfostrad", var oberäknelig, ställ krav på tjejerna, var fräck, småljug, le och var en retsticka. Framför allt: låt dom inte tro att dom vet var dom har dig... överraska dom.
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Men vatusan. Glimmer vill ju knulla. Förhållandegrejen kan han väl ta sen. Har jag rätt, Glimmer?
 
Toppen