The 40 year old virgin

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
trazan: Jag har provat vanliga dejtingsajter på nätet. Där har jag inga könsbilder och har inte skrivit om onani eller liknande. Tyvärr utan resultat.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Inte blir killar avskräckta om en tjej beskriver sina onanivanor.


Det låter ju fruktansvärt orättvist!

Det låter som om det är väldigt, väldigt, väldigt synd om dig!

Med andra ord - inte särskilt sexuellt upphetsande om du frågar mig!

Jag vet att jag låter elak nu, men om du vill knulla, så är det inte någon bra inledning på en flirt om du berättar hur synd det är om dig för att du är oskuld!


Du får väl berätta vad du är intresserad av, vad du är bra på, vad du skulle vilja bli bättre på, berätta lite om dina fantasier, mål i livet, något du varit med om som du gärna delar med dig av. Med andra ord något som andra människor kan relatera till!

Sluta se dig själv som ett offer!
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Vad skulle det vara då, om det inte är otur?

Det är väl precis just det du måste svara på. Det kan väl för helvete inte ett gäng människor på ett webforum som inte har en jäkla aning om vad du är för en kuf säga särskilt mycket om. Men att vid 34-års ålder säga att man är oskuld för att man haft otur håller bara inte.
 
F

fredrik__80

Gäst
Vad skulle det vara då, om det inte är otur?

Det jag kan rekomendera är att flytta närmare en storstad, så du har lite mer att välja på.
Kan förstå dig att du inte hittar nån tjej när du bor ute i skogen. :)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag bor inte ute i skogen.

Flytta är ju ett alternativ, men jag har arbete här, så det är inte bara att sticka iväg.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag bor inte ute i skogen.

Flytta är ju ett alternativ, men jag har arbete här, så det är inte bara att sticka iväg.


Det vore kanske lättare för dig om du sökte en kvinna/tjej i stället för en fitta att sticka kuken i???
 
F

fredrik__80

Gäst
Håller med snäckan där, sök inte sex i förstahand.
Utan sök en kvinna eller tjej, och tänk inte på sex utan mer på ett förhållande
där båda gillar varandra. Det är poängen, sex är en bonus som hon ger dig.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Kan dela med mig av några av mina försök:

Tjej 1: Var hemma hos henne, vi satt och pratade och såg på TV. Frågade senare om hon ville följa med och äta ute någon dag. Först tvekade hon, men efter lite "tjat" sa hon ja. Sen när dagen kom, ringde hon på mobilen och sa att hon inte kunde komma.

Tjej 2: Har chattat och mailat i över ett år med henne. Sen skrev jag: "Kan du inte komma och hälsa på nån gång?". Inget svar.

Tjej 3: Bjöd hem henne på filmkväll, men hon avböjde.

Jag vet inte vad jag gör för fel.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du verkar ju inte göra något fel - som du beskriver. Det måste vara något annat.

Har du ingen kompis som känner dig lite bättre som du kan fråga?

Du kanske har dålig andedräkt, luktar svett, är allmänt tråkig, har något lyte som avskräcker - vad vet jag!

Det skulle också kunna vara så att din "desperation", efter att få knulla, lyser igenom och det är inte till din fördel - om du frågar mig!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Snäckan:

Andedräkten brukar jag kolla.

Jag luktar inte svett, badar dagligen och använder deo, rakvatten.

Vad menar du med "lyte som avskräcker"?

Vadå desperation efter att få knulla?
Är sex så heligt för tjejer?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vad menar du med "lyte som avskräcker"?

Jag menar om du har något fysiskt eller psykiskt handikapp? Det kan verka avskräckande, när det handlar om att ha sex med någon. Hårt men sant!


----------

Vadå desperation efter att få knulla?
Är sex så heligt för tjejer?

Det beror nog på vilken tjej du frågar! Men jag skulle aldrig vilja ha sex med en kille som visade att han enbart var ute efter en livs levande fitta...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har inget handikapp, varken fysiskt eller psykiskt.

Man kan ju ha ett one-night-stand. Man behöver inte ha sex med någon man är kär i. Man kan ha sex bara för att det är skönt.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har inget handikapp, varken fysiskt eller psykiskt.

Man kan ju ha ett one-night-stand. Man behöver inte ha sex med någon man är kär i. Man kan ha sex bara för att det är skönt.

Jaså[:0] Sex för att det är skönt[:0] Utan kärlek[:0]

Förlåt - men är det någon form av barmhärtighetssex du är ute efter?
 
Toppen