Titta på par som har sex

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En dröm som tyvärr ännu inte gått i uppfyllelse..
Det närmaste jag kommit var att överhöra mina yngre grannar i lägenheten bredvid. Båda var i 25 års ålder, han en kraftig gymkille, hon liten och späd.
Hennes dämpade kvidande (tror han höll handen för munnen) gjorde att jag sprutade stenhårt varje gång.
 

Parsthlm

Ny medlem
Det är ju underbart att kolla på men även visa upp sig, så upphetsande att se när någon blir kåt av min stora, styva kuk. Har träffat ett par på Älgö en gång, bestämde träff med mannen och när jag kom dit var det många män runtomkring, slutade med att mannen viftade fram mig och bad sin fru runka mig framför alla, jag pullade henne samtidigt och sen kom jag över hennes bröst.... otroligt läckert!

Sen kan jag tipsa om utöver Ågesta nakenbad , Älgö och Kärsön så finns Björndammen mellan Strängnäs och Malmköping. Där brukar det vara en del kåta på nakenbadet. Brukar själv stanna till där och runka i bilen...gillar när någon tittar på...ibland får de öppna dörren...
Är Björndammen välbesökt?
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Vi vill ha åskådare, inga deltagare, men har ingen aning om var och hur det ska gå till. Vi knullar ofta utomhus och på ganska offentliga platser men än så länge har inget hänt. Finns det "säkra" platser i Stockholm, där det dyker upp åskådare. Eller är det tiderna som vi varit ute som är fel?
Skulle gärna titta på när ni knullar för fullt
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade tidigare en flickvän som enligt henne själv var heterosexuell blev bara kär i män.
Men hade ett antal flickvänner, hade haft sex med kvinnor sedan hon var tolvår. Enligt henne var det inget problem jag fick titta på och ibland vara med men samlag fick jag bara ha med flickvännen, kunde få ta någon av de andra i baken men analsex har aldrig varit min grej.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte ofta man ser men kan höra ibland, behöver ju inte vara att de gör någonting kan ju vara en film.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Vi vill ha åskådare, inga deltagare, men har ingen aning om var och hur det ska gå till. Vi knullar ofta utomhus och på ganska offentliga platser men än så länge har inget hänt. Finns det "säkra" platser i Stockholm, där det dyker upp åskådare. Eller är det tiderna som vi varit ute som är fel?
Ett exempel jag och ett x testade var att inleda via cam. Som mest en natt hade vi 700+ som kollade på. Smidigt och bra och man kan känna sig fram hir bekväm manr när det väl är i full gång.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte ifall detta gäller men jag var med två av mina kvinnliga arbetskamrater hade sex tillsammans. Sedan kom en kvinna förmodligen någon vännina och grenslade mig. Kom väldigt snabbt sedan fortsatte de alla tre. Att jag fick vara med berodde att de lovar det på en pub kväll när de var onyktra. Det ville sedan dra sig ur men accepterade tillslut. Jag fick inte röra dem men fick se dem nakna även om de visade rätt mycket hud redan innan. Man och kvinna bara min pappa men min styvmor och mamma men sin sambo, men jag brukar försöka lämna dem ifred.
 
Toppen