Titta på par som har sex

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jodå den fantasien har jag har även gjort det på riktigt en gång, först fick jag ha sex med fästmön, medan hennes fästman runkade. Sedan jag kommit i fästmön tog fästmannen över medans jag runkade och sprutade på hennes bröst. Det skulle snart gifta sig med ville ha något extra innan gifte målet. Detta var länge sedan och det är fortfarande gifta och trogna mot varandra vad jag vet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jodå den fantasien har jag har även gjort det på riktigt en gång, först fick jag ha sex med fästmön, medan hennes fästman runkade. Sedan jag kommit i fästmön tog fästmannen över medans jag runkade och sprutade på hennes bröst. Det skulle snart gifta sig med ville ha något extra innan gifte målet. Detta var länge sedan och det är fortfarande gifta och trogna mot varandra vad jag vet.
Så du sprutade först i henne, för att sedan direkt spruta igen över hennes bröst?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja kanske inte direkt efter tog väl några minuter som jag runkade upp till ett nytt stånd, att se de två ha sex med min första sats som glidmedel gjorde att jag aldrig han slakna helt.
Idag hade det varit omöjligt men på den tiden hade man andra krafter.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nja kanske inte direkt efter tog väl några minuter som jag runkade upp till ett nytt stånd, att se de två ha sex med min första sats som glidmedel gjorde att jag aldrig han slakna helt.
Idag hade det varit omöjligt men på den tiden hade man andra krafter.
I min värld ett ytterst märkligt par som ville ha en annan man som knullade henne innan bröllopet. Då brukar man vara så förälskade i varandra att det inte är aktuellt med en extra man…
 

Erik72

Ny medlem
Jag minns i ungdomen, för länge sedan. Jag tror jag var 15 och en kompis jag hade var 17 eller 18. Han hade träffat en tjej som var jämnårig med mig. Vi var hemma hos honom och efter en del hångel mellan dem åkte kläder av och det blev ganska hett.
Jag kände mig som femte hjulet och tänkte gå när kompisen sa till mig att stanna. Han spände upp en flagga tvärs över rummet så att hans säng blev avskärmad mot mig. Men flaggan var ganska så genomskinlig ...
Det blev en ganska stark upplevelse. Men fann mig inte till rätta så pass att jag onanerade. Nästa gång vi sågs var det meningen att hon skulle komma. Vi väntade till sent, men hon kom aldrig. Kompisen var då ganska tydlig med att han ville att vi skulle klä av oss och dela säng. Men det kändes för främmande för mig och inget hände.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ja, eller väldigt livlig fantasi som han presenterar här som sanningar...
Någon som har tid över skulle kunna samla hans bravader. Det blir nog världsrekord på alla områden.
Tror att det skulle bli både bok, film, datorspel och kanske ett klädmärke och massa merchandise. Finns pengar att göra där.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har sett par ha sex flera gånger och det är riktigt upphetsande. Dels på några klubbar, Amante och Wandas swing i Göteborg och Cityswingers i Köpenhamn. Och sen privat några gånger. Både knullat frun och sett ett annat par ha sex samtidigt och haft partnerbyte där en annan man knullat min fru när jag haft sex med hans fru. Också suttit bredvid och runkat medan frun haft sex med en annan kvinna. Sen har jag sett några par knulla på nakenbad
Låter helt fantastiskt och underbart
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Var på Björndammen i somras i hopp om att få sen någon heterosex nere vid sjön, men det var helt tomt där, men uppe på parkeringen råkade jag se en man som satt i sin bil och runkade och tittade på porrfilm i mobilen. Jag vände bort blicken och bad om ursäkt, men han ville att jag skulle vara åskådare när han runkade, så jag satte mig bredvid honom och tittade på. Han höll på ganska länge och sa sedan att han ibland hade lite svårt att komma själv, så han bad mig runka honom till utlösning. Efter några minuter fick jag hela hans sats över min hand.
 
Toppen