Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har fantiserat och chattat med ettor kvinnor idag. Verkligen roligt att få prata och se om vi hittar något. En mycket lång fantasi blev det med en kvinna, 44 år. Vi träffades samtidigt som hon väntade på sin man för ett kärleksmöte. Jag hann dock först. Hur det sedan gick för henne när hon mötte sin man vet jag inte. Men hon var himla söt och ruffsig när hon lämnade.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Prova vara lite kärleksfull - vi tjejer blir kåta när vi känner oss sedda.
Tack för ditt råd...! Till hösten är det 50 år sedan vi blev ett par, så jag känner henne innan och utan. Tyvärr slog klimakteriet ganska hårt mot henne och ville hon sällan ha sex under tidigare år, så är det ännu värre nu.
Vet inte om det hjälper, men jag ska absolut göra ett försök!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..den låten skulle kanske platsa i "musik som gör en kåt"-gruppen? Fast jag har aldrig tänkt på den på det viset . . . :unsure:
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Sitter i solen och runkar, lyckades stoppa i rätt ögonblick. Fick ett par centiliter klar och välluktande vätska i handen som bara var att slicka i sig. Fortfarande lika kåt. Skönt med sol. Fortsatte att runka efter en stund och lyckades med samma sak en gång till.
 
Last edited:

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Sitter i solen och runkar, lyckades stoppa i rätt ögonblick. Fick ett par centiliter klar och välluktande vätska i handen som bara var att slicka i sig. Fortfarande lika kåt. Skönt med sol. Fortsatte att runka efter en stund och lyckades med samma sak en gång till.
Blev två gånger till i går, så skönt och fortfarande stånd efter alla mini sprut. Aldrig försent att lära sig något nytt, Tidigare försvann all lust efter sprut.
 
Toppen