Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter naken på enhandduk o smeker både kuk o stjärt. har varit inne på dirtyroulette o runkat skönt med några trevliga killar. härligt många kukar du får se... mums...
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Edgat till och från sen igår. Lyckades riktigt rida på gränsen i morse där typ ett drag gjorde att det började rycka i kuken och försats tittade fram, efter att ryckningarna lagt sig upprepades processen och detta pågick ett bra tag ända tills det mer eller mindre var omöjligt att fortsätta utan att spruta.
Där avbröt jag och gjorde mig en kopp kaffe, sprutet får bli senare idag. Den har det helt ok mao. :)
Älskar att göra så. Det är precis så jag gör många gånger. Edgar och avbryter för att göra nåt annat en stund och sedan edga igen. Mmm...
 
  • Gilla
Reactions: MrT

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon som gillar å visa kuken å onanera tills det går?? Jag vill se å smeka mej på kuken inge prat bara skön runkstund...stöna gärna
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En stenhård jobbarvecka är slut, fittan har inte fått något på flera dagar men nu är det dags. Fuktig svullen och jätte kåt!
Flera dagar!!! Jag har inte fått något med frun på fyra veckor nu. Längtar så...!
Det blir enformigt i längden med att bara runka.
 
Toppen