Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Han verkar må bra såhär på fredagskvällen efter lång härlig dusch och slätrakning..
frisläppt i en härlig satinpyjamas med lite härlig porr och en wiskey i glaset.
Sticker ner handen å känner hur hård han är och samtidigt smeker fingret o känner hur kladdigt det är av försatsen.
Schysst profilbild
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Började edga lite smått igår och har fortsatt med det idag så nu är det ett ollon vått av försats och en väldigt känslig kuk, behövs inte mycket för att spruta så jag backar tillbaka nu. Matlagning borde få den helt slak så efter maten kör jag igen. På tal om försats så har mina bröstvårtor fått sig en del av den varan idag, riktigt skönt att smeka bröstvårtorna med försats. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Började edga lite smått igår och har fortsatt med det idag så nu är det ett ollon vått av försats och en väldigt känslig kuk, behövs inte mycket för att spruta så jag backar tillbaka nu. Matlagning borde få den helt slak så efter maten kör jag igen. På tal om försats så har mina bröstvårtor fått sig en del av den varan idag, riktigt skönt att smeka bröstvårtorna med försats. :)
Alltid skönt att smeka/nypa i bröstvårtorna
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Edgandet har resulterat i att även om jag så väntar till den slaknar behövs det inte mycket beröring för att nå möjligheten att spruta. Superskönt mao och ovanligt mycket försats, märks att man är redigt kåt då kakan till kaffet fick sig ett lager av försats innan den käkades. :D
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart kåt, hård och förväntansfull inför förmiddagens härliga onanistund. Så skönt när kuken nu fick smaka lite på kukvibratorn och nu blir det skön oljemassage i duschen
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Som nybliven pensionär såg jag fram emot en skön onsdag klädd i svarta nylonstrumpor och höfthållare. Tyvärr blev det inte så. Jag blev inkallad till min gamla arbetsplats som ersättare för någon sjukskriven... Kuken sitter instängd i mina svarta jeans. Men om några timmar... Då ska det runkas.
 

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
min kuk har det bra nu . börjar bli lite styv. och sedan att onanera och filma när jag onanerar tycker det är så underbart
 
Toppen