Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kuken är slak men mår bra. Pensionärskuken har varit inne i pensionärsfittan och släppt av en skvätt sperma. Nu ligger han på laddning inför nästa besök i fittan vilket troligtvis blir om en vecka
Var glad att du får skvätta så pass ofta i fittan. Jag får som regel vänta 1-2 månader mellan gångerna... Det är synd om mej!
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Uppdat sedan förra inlägget. Nu mår kuken riktigt bra och är avslappnad. Kom ut från duschen med en handduk runt midjan. Det ringer på dörren. Sällskapet för kvällen är här. Tittar på mig och säger, här har vi det lite trevligt. Avsugen och klar för en kväll på stan. Yum yum

Ha en härlig kåt fredag alla!!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja det gäller ju att passa på när det blir egentligen för njutning. Hoppas du hinner njuta av din stå kuk en stund nu då
Jodå, jag fick en bra stund. Skönt stånd mesta av tiden men inget sprut.
Sprutade å andra sidan i morse innan jag klev ur sängen, så jag har fått mitt för dagen. Inte ofta numera som jag sprutar flera ggr om dan... njuter mer av ståndet och att bara pilla
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jodå, jag fick en bra stund. Skönt stånd mesta av tiden men inget sprut.
Sprutade å andra sidan i morse innan jag klev ur sängen, så jag har fått mitt för dagen. Inte ofta numera som jag sprutar flera ggr om dan... njuter mer av ståndet och att bara pilla
Precis! Det är ju inte som när men var 15 då gick man ju omkring med hard on 24/7 och kunde tömma hockey bagen flera gånger/dag. Nu får man vara glad över ett par gånger/vecka nice att fått tömma tidigt på morgonen
 
Toppen