D
Deleted member 72937
Gäst
Klart att jag gillar att bli avsugen med.Vill inte du bli avsugen?
Klart att jag gillar att bli avsugen med.Vill inte du bli avsugen?
Fast det funkar ju inte med någon med samma inställning Ni kan ju inte båda föredra att suga. Sök upp någon som vill suga istället så kompletterar ni varandra. Mitt tips.Gillar det här!Föredrar att suga framför att bli avsugen.Önskar träffa någon med samma inställning.Jag ger mig helt till en man som jag kan tillfredställa,helst med munnen..Men har ännu inte träffat någon.
Men å andra sidan har du hunnit bygga upp en förväntan som fick sin kulmen när du väl kom till skott...Efter att ha velat länge nog träffade jag en man via BC som jag sög av medan han runkade mig.
Var så sjukt upphetsande att suga, det jag ångrade var att det tog sån lång tid innan jag testade.
Jo det är sant, kåtruset av att äntligen ha en kuk i munnen visste inga gränser.Men å andra sidan har du hunnit bygga upp en förväntan som fick sin kulmen när du väl kom till skott...
Du och jag verkar gilla samma sak och tror du bor i 08 som jag, eftersom du varit på BV. Hör av dig om du vill.Älskar att suga kuk! Har varit på Blue Vision många gånger och även på olika nakenbad där det har varit härliga aktiviteter iden omgivande skogen. Enda problemet är att jag är gift(igen) och inte vågar köra utan kondom. När jag var mellan två äktenskap så fick jag chansen att suga kuk på riktigt och njöt ohämmat! Så härligt som andra skriver att känna hur kuken hårdnar och sperman pumpar. Jag lyckades få vara med i en trekant och känna mig riktigt slampig med kuk både fram och bak(med kondom där bak) för att sedan bli helt nedsprutad.
Mitt sexliv med min fru är fantastiskt, bl.a så knullar hon mig med strapon! Vi utforskar allt som går utan att ta in någon annan.
Längtar efter en kk som jag kan lita på där kondom inte behövs, saknar smaken av kåt kuk, försats och sperma!