Upptäckt av bästakompisen!

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Titeln säger allt skulle man kunna tro... men ack nej.

Jag va 13 år. Bodde hemma med familjen. Sover i kallsingarna men brukar dra av dem på mornarna och dra en morgonrunk.
En morgon så går de lite över styr dock. Min tankar flyger iväg, fantisera om att bli påsatt bakifrån, täcket ramlar ner på golvet, jag står på alla fyra, rumpan i vädret och runkar som en tok.
När min bästa kompis öppnar dörren. Mamma hade släppt in honom och bett honom gå upp och väcka mig... inte nice.

Pinsamt som fan!:(

Nån som har några tröstande ord? Eller varit med om nåt liknande?
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det din bästa kompis är det väl inte så farligt att han får se att du runkar. Han runkar förstås själv också. Antagligen hade han helst velat göra dig sällskap så att ni hade runkat tillsammans.
Det var i alla fall jag med om en gång för många år sedan. Jag låg på sängen och drog i kuken, när min bästa kompis kom in. Han sa bara "vänta" och slängde av sig kläderna och la sig bredvid mig. Jag såg hur hans stora kuk stod och han började dra hårt i den. Jag fortsatte att dra i min. Plötsligt hörde jag hur han andades häftiga och jag drog lite hårdare så att vi sprutade samtidigt.
Jätteskönt och vi hade inga problem att prata om det efteråt.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det din bästa kompis är det väl inte så farligt att han får se att du runkar. Han runkar förstås själv också. Antagligen hade han helst velat göra dig sällskap så att ni hade runkat tillsammans.
Det var i alla fall jag med om en gång för många år sedan. Jag låg på sängen och drog i kuken, när min bästa kompis kom in. Han sa bara "vänta" och slängde av sig kläderna och la sig bredvid mig. Jag såg hur hans stora kuk stod och han började dra hårt i den. Jag fortsatte att dra i min. Plötsligt hörde jag hur han andades häftiga och jag drog lite hårdare så att vi sprutade samtidigt.
Jätteskönt och vi hade inga problem att prata om det efteråt.

Hur gamla var ni då? Det verkar vara vanligare att sånt händer i de yngre tonåren.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det din bästa kompis är det väl inte så farligt att han får se att du runkar. Han runkar förstås själv också. Antagligen hade han helst velat göra dig sällskap så att ni hade runkat tillsammans.
Det var i alla fall jag med om en gång för många år sedan. Jag låg på sängen och drog i kuken, när min bästa kompis kom in. Han sa bara "vänta" och slängde av sig kläderna och la sig bredvid mig. Jag såg hur hans stora kuk stod och han började dra hårt i den. Jag fortsatte att dra i min. Plötsligt hörde jag hur han andades häftiga och jag drog lite hårdare så att vi sprutade samtidigt.
Jätteskönt och vi hade inga problem att prata om det efteråt.

Hur gamla var ni då? Det verkar vara vanligare att sånt händer i de yngre tonåren.

Vi var mellan 15 och 16 år.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag upptäckte faktiskt honom senare i en liknande situation. Så de kändes ju bra på så vis. Men vi runka aldrig så mkt tillsammans. Såg på porr ihop och så men inte mkt mer.

Att vi både runka de visste vi ju.

Men de hjälpte liksom ändå inte. De va sjukt pinsamt fortfarande. :(
 
Toppen