Utforska anal onani

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu känner jag att det är dags. Har läst artikeln @Doc H delade. Jag är nyfiken på erfarenheter från er andra. Tips. Jag tänkte ge mig själv en helkväll. Till min njutningstund har jag
  • potensmedel
  • penisringar
  • ballstretcher
  • penissele i läder
  • analdusch
  • glidmedel
  • kondom
  • analplugg liten
  • analplugg större med vibrator
  • dildo 15cm ca
  • dildo 23 cm smal
  • dildo 20 cm grov
Jag tvekade innan jag köpte dildos. De är alla penisformade. Det har en psykologisk effekt.
Att få tips på "körschema" för vore spännande. Eller kanske guidning under resan via Kik.
Erfarenheter? Tips för att våga ?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll hade jag en längre session där jag utforskade nya sätt att njuta på. Jag upptäckte nya sidor av min sexualitet. Blev också guidad via Kik på ett bra och spännande sätt.
Jag har tänkt att utveckla mig mer ikväll med utrustning enligt ovan i tråden. (Välkommen att skicka pm om nån vill delta via Kik)
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ännu ett "träningstillfälle"
Började med ett avkopplande bad. Sedan rengöring av anal med dusch. Lade mig tillrätta med kalsong på och penisring under. Smekte stjärten. Började först med en anal stav. Sedan två dildos framme ( 20*⁴ och 18*⁵)
Tog på kondom på egen penis och de två andra. Var mycket hård. Började med den smalare längre. Trängde in mjukt och lät muskler öppna sig. Full fokus på att känna hur det känns. Att vara fylld. Lite uttänjd. Sedan mjukt runk av min kondomklädda penis. Så..dags för den större. Den tar tid. Att anpassa sig. Känna hur porten öppnas och hur skönt tänjda musklerna blir.
Allt skedde under handledning av min nätdominatris. Hon gav mig njutning jag inte visste fanns! Senare under kvällen fick jag inte röra penis överhuvudtaget.
Sammanlagt ca 3h lek.
Utan tillåtelse att komma. Avslutades med "kalsong på" utan utlösning. Har gått 4 dygn nu.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
5 dagen utan utlösning. Nätdominatrisen tillåter from idag enbart anal onani. Frågan är..går det att komma så? Med komma menar jag utlösning. Är kanske bara att testa.

Det går (pun intended). Handlar om att programera om hjärna lite. Vi är ju så inställda på att runka eller att stimulas av kuken är det som får oss att komma, i självaverket är det ju 90% mentalt. Som ung och kåt kunde man ju komma i byxorna bara man såg lite hud på tjejerna i klassen. När du kan slappna av och ställa in dig på att orgasmen sitter i huvudet och inte i kuken kan du både få sprutorgasmer och torra. Det är fantastiska känslor, men kan ta lite tid.

Jag lärde mig att få anala genom att runka fram tills jag nästan var där och sen använde jag en dildo eller stav som tog på prostatan, genom att ginda prostatan med dildo dvs knulla mig själv så kunde jag ta mig sista biten och spruta. Efter ett tag lärde sig kroppen att den kan få orgams på så vis också, så nu räcker det med att jag knullar mig själv med något som berör prostatan. Det tar längre tid, men jag kommer mycket hårdare.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det går (pun intended). Handlar om att programera om hjärna lite. Vi är ju så inställda på att runka eller att stimulas av kuken är det som får oss att komma, i självaverket är det ju 90% mentalt. Som ung och kåt kunde man ju komma i byxorna bara man såg lite hud på tjejerna i klassen. När du kan slappna av och ställa in dig på att orgasmen sitter i huvudet och inte i kuken kan du både få sprutorgasmer och torra. Det är fantastiska känslor, men kan ta lite tid.

Jag lärde mig att få anala genom att runka fram tills jag nästan var där och sen använde jag en dildo eller stav som tog på prostatan, genom att ginda prostatan med dildo dvs knulla mig själv så kunde jag ta mig sista biten och spruta. Efter ett tag lärde sig kroppen att den kan få orgams på så vis också, så nu räcker det med att jag knullar mig själv med något som berör prostatan. Det tar längre tid, men jag kommer mycket hårdare.
Wow..Det låter som att man kan vinna på att träna!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Då blir det nog ett träningspass ikväll. Jag visste faktiskt inte hur skönt det kan vara innan jag tog steget och provade.
När det gäller leksak köpte jag nog en för stor ..trodde jag..Men nu inser jag att det ska vara lite grövre för att musklerna ska tänjas på ett skönt sätt. Kändes lite pinsamt på ett uppkåtande sätt att handla dildos av tjejen på affären.
Hon förstod nog att jag skulle ha dem själv.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Dag 6 utan utlösning. Igår rann däremot en sats i kalsongerna. När jag har mina "sprutförbud" brukar jag inte räkna "spontana utlösningar"
Har upptäckt att för mig kommer de i regel var sjätte dag.
När jag nu upptäckt det sköna i anal njutning ska jag fortsätta att testa. Nytt glidmedel och kondomer inköpta till i kväll.
Förra tillfället provade jag att sätta dildon mot badrumsdörren. Det var faktiskt mer spännande att stimulera sig så. En känsla av att inte göra det själv.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror faktiskt att den dag jag tar en dam analt är kunskapen om hur det känns och vad man kan tänka på bra.
 

halleluja

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir väldigt upphetsad av tanken av anal onani, men varje gång jag försöker får jag inte riktigt till det. Det kan kännas skönt någon kort sekund och jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga.

Har ni tips? Hur ser en anal onani session ut för er? Fingrar/ leksaker/ tips osv.

Allt uppskattas!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag utgick från Doc H:s inlägg.
Lust, nyfikenhet och kåthet är en bra början.
Ett glidmedel du trivs med som passar dig och dina leksaker. Jag gillar att ha duschat och gjort anal ren.
Jag införskaffade två dildos som jag trodde på storleksmässigt. Passade också på att köpa kondomer. Jag föreställer mig att det kan ha en psykologisk effekt om leksaken är penisformad eller inte. Välj det du går igång på. Själv valde jag 2 styck penisformade. De är båda relativt långa. Penetrerande längd ca 20 cm. En medel och en grov. Var nyfiken på att testa. Har kört ett par gånger
 
Last edited:
Toppen