Utforska anal onani

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
köpte precis 2 gummikukar en mindre och en lite större testade dem idag är ovan så den lille gjorde rätt ont i början men sen gled hela in och det var skönt .Den större fick jag bara in lite mer än ollonet
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Avundsjuk på er so fått till det. Har provat med fingrar, dildos och pluggar. Nu har jag köpt en prostatavibrator, var lite skönt tills batterierna tog slut, dessutom knoppcell så inget man har hemma. ska köpa nya och prova den en gång till.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hej

Börja med att hitta prostatan. Två fingrar pekfinger och långfinger skall räcka. Massera sedan med fingrarna. Beroende på hur långt "fram" så kan man hitta prostataplugg med rätt form och storlek. Allt annat är bara slöseri med pengar. Vet man inte var den är så missar man den och träffar rectum väggen istället om man har en dildo, det gör ont.
Så man behöver oftast inte så långt in. Drar man upp knäna mot magen så är man hit på. Denna ställning gör också att man undviker att träffa rectum väggen då man sträcker ut rectum och resten av tarmen.

https://www.sawakinome.com/img/images/difference-between-anus-and-cloaca.jpg

Lär känna ert hål. Ta det lugnt den kan gå sönder.


Youtube klipp för både anal onani och det underbara att bli påsatt av någon annan.

Sen kan man töja i lugn och ro! Man behöver inga grova saker.

Love Manya!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har testat en smal dildo och en lite grövre den smala känns skön men den grövre går bara in en bit
Hade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.(y):p
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!:p:p(y)
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.(y):p
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!:p:p(y)
var det samma diameter på pluggen som på dildon ?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.(y):p
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!:p:p(y)
Ta tid på dig. Mycket glidmedel. Njut av hur du sakta tänjs, öppnas för att ta emot mer, känn hur du öppnar dig helt för att ta emot. Knulla dig sakta med njutning
 
Toppen