Utforska anal onani

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Använder ACO glidslem som glidmedel, den enda som jag inte känner irritation av.
När jag/vi använder dom större leksakerna så smörjar jag in dom med vaselin först och sen glidslem utanpå. Överlägset det bästa jag provat.
Samma här nästan. Jag grundar dildon med vaselin och sedan apotekets vattenbaserade glidmedel.:)
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
När man tror att man har nåt maxat på hur mycket man kan stretcha röven försöker man lite till.. När 6.2 cm diameter glider in väl smörjad in i röven ska man inte pröva något lite större? Så gjorde jag beställde en något större.. 7,2cm i diameter som har kommit.... Med en midja på 5 cm. Ett monster tycker jag, men skam den som inter ger sej.. I helgen börja jag som vanligt med 5an å sedan 6,2an, när allt känns ok men min röda 6,2 butplug ska jag inte försöka med monstret 7,2 cm.... Det gjorde jag och det tog ett tag med tvivel och ångerst innan den gled in... oohhaw vilken känsla de va, fast det va lite svårt att gå med monstrer i röven... Kanske den blir favoriten i framtiden. Ska kolla hur stor storebror är, kanske 8 cm i diameter.. Nu går Pepsi pet 0,5 liter in helt okej... Och röven håller tätt, funkar som vanligt.. Jag får en kick av att stretcha röven... Testa gärna själva..
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
0,5L flaskor har jag några olika jag brukar köra med fantas är okej för formens skull. pepsi flaskor brukar vara okej med gäller bara att kolla botten så den är slät i plasten. Även drick youghurt funkar olika märken ger sköna och olika flaskor som funkar som pluggar om man vill och kan ta dom.. tog inte så lång tid för mig att kunna ta emot dom och nu kan jag ta dom nästan när jag vill eller har lust bara mycket glid som gäller som med alla lekar där
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
0,5L flaskor har jag några olika jag brukar köra med fantas är okej för formens skull. pepsi flaskor brukar vara okej med gäller bara att kolla botten så den är slät i plasten. Även drick youghurt funkar olika märken ger sköna och olika flaskor som funkar som pluggar om man vill och kan ta dom.. tog inte så lång tid för mig att kunna ta emot dom och nu kan jag ta dom nästan när jag vill eller har lust bara mycket glid som gäller som med alla lekar där
Rekommenderar att du skaffar riktiga leksaker som är gjorda för anala lekar. Såg en skum video en gång där en glasburk sprack när snubben hade tryckt in den. Det såg INTE skönt ut.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har köpt en analplugg. 6cm i diameter. Inte vågat prova ännu. Är sugen. Hur ska man leka för att få in lite större saker?
Härligt med lite större saker. Mycket glidmedel och man får jobba sig upp i storlek med hjälp av fingrar och dildos i stigande storlek. Helt plötsligt har den slunkit in och du funderar genast på att skaffa dig en ännu större
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt med lite större saker. Mycket glidmedel och man får jobba sig upp i storlek med hjälp av fingrar och dildos i stigande storlek. Helt plötsligt har den slunkit in och du funderar genast på att skaffa dig en ännu större
Är väldigt nyfiken på en penisformad dildo. Undrar hur äkta penis känns
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker absolut du ska köpa en penisformad dildo, otrolig verklighetstrogna är endel. I stort sett alla mina är penisformade i olika storlekar. Fungerar jättebra som substitut, men ska man jämföra så är en kuk alltid en kuk och det är svårslaget.
Håller helt med där, sambon brukar ta mig med strapons och det är väldigt skönt, men kan inte mäta sig emot hur en riktig kuk känns när den sakta pressar sig in i baken på en
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Håller helt med där, sambon brukar ta mig med strapons och det är väldigt skönt, men kan inte mäta sig emot hur en riktig kuk känns när den sakta pressar sig in i baken på en
Jag antar att den psykologiska biten har sort avgörande. Bara det att VETA att det är en riktig kuk spelar stor roll, Även om en penisdildo är väldigt snarlik så är vetskapen om att det är en attrapp inte samma sak...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker absolut du ska köpa en penisformad dildo, otrolig verklighetstrogna är endel. I stort sett alla mina är penisformade i olika storlekar. Fungerar jättebra som substitut, men ska man jämföra så är en kuk alltid en kuk och det är svårslaget.
Rodnar nästan här. Penisformen har onekligen en stor psykologisk poäng. Den få mig att tända. Är intresserad av nån ganska grov för att känna inträngande lite mer. Känns pirrigt och spännande att köpa av tjejen i sexbutiken.
 
Toppen