Våldta din fru

Johan77

Medlem
Kön
Man
Du verkar inte alls så insatt såvida du inte är en av dem du varnar för, nån trygg BDSM- partner är du i vart fall inte. Nej jag påstod inte att du anklagade kampsportare för nåt sånt heller.
Så klart finns det de som påstår sig vara dominanta inom BDSM som aldrig ens borde närma sig en kvinna, det är INTE dem jag pratar om. Jag talar om r i k t i g a BDSM-utövare, de som vet vem som har den egentliga makten och som respekterar stopp-ord eller vad man nu använder för säkerhet, där jag kan va trygg. Om han stryper mig tills jag tappar medvetandet under en session så vet jag att han sätter min säkerhet före allt annat. som du förstår så låter jag inte detta hända med vem som helst, den mannen ska jag känna väldigt väl och lita på till 150%
Återigen, du och många med dig kommer aldrig att förstå men ni som upplevt det med riktiga BDSMare gör det och kan nog skriva under på vad jag skriver.

100 % sant!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Du tror inte att de som leker våldtäktslekar är medvetna om vad som får de att tända och att den medvetenheten gör att de reflekterar mer och därmed inte praktiserar våldtäkt ”i verkligheten”? Sen finns det såklart män som i grunden är våldtäktsmän och kommer våldta oavsett. Dessa söker sig säkert också till dessa fantasier, men då är det inte fantasierna som skapar våldtäktsmannen, det är våldtäktsmannen som dras till fantasierna.
Bra uttryckt, du sätter precis rätt ord på problemet.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej!

Tack för en bra diskussion i ämnet jag startade om våldtäktsfantasier/rollspel. Jag pratade med min fru om ämnet och citatet nedan som du skrev är exakt hennes känsla kring det här också.

”Jag går helt enkelt igång på rapeplay och andra rollspel med sexuella inslag där jag är helt utlämnad i en annan persons våld och det måste då va så pass hårt att jag känner skräck och rädsla på riktigt men detta innebär så klart inte att jag går runt och hoppas på att bli våldtagen ute på stan eller nån annan stans.”

Hon berättade att det var de känslorna som uppstod när jag våldtog henne, även om hon känner mig sedan länge och älskar mig så kände hon skräck och rädsla på riktigt. Att inte veta vad som ska hända och inte kunna styra alls var något hon verkligen uppskattade.

Jag måste erkänna att jag själv blev överraskad över hur mycket jag gillade det. Att se och höra henne böna och be om att sluta… det gjorde mig rejält hård…

Har redan börjat fundera på nästa gång det ska ske. Om du vill och om du har något du vill dela med dig av, får du gärna komma med lite tips och idéer på vad jag kan göra med henne. Har inte samma relation som du har till min mamma så kan inte fråga henne (eller någon annan) då jag är rädd att många reagerar som han i tråden och tycker man är sjuk i huvudet. Om du inte kan eller vill så har jag full förståelse.

Ha det bra!

Med vänlig hälsning,
Johan

Tack för responsen, härligt att veta att det finns några män som förstår ens kinks.
Jag brukar undvika att prata med vänner om det här, jag har försökt vid något tillfälle men ett par som jag trodde skulle kunna förstå men får även där känslan av att de tycker man är sjuk. En vän har lyssnat och tagit in, hon dömer mig inte men kan ändå inte förstå, hon är däremot den typen somskulle ta en kula för mig för att jag ska få göra vad jag vill å önskar. Man måste inte förstå allt.

Jag har nog själv inte så mycket annorlunda upplevelser än vad ni redan gjort men min kära mor var med om en sak som jag själv inte skulle vågat, inte än iaf.
Hon planerade en session med en av sina lekkamrater som har flera bekanta i BDSM-svängen. De skulle göra en gruppvåldtäkt på henne. Hon kände till en av de andra men övriga tre var för henne okända men hennes vän försäkrade att de visste vad som gällde. Han planerade sedan allt, det enda hon skulle förbereda sig för va att klä sig som en karriärskvinna i affärsvärlden, högklackat, knälång kjol, blus och kavaj, sen skulle hon knacka på ett hotellrum som de hade hyrt för att avsluta en stor affär. Där fanns då två av männen varpå de började hinta om sex och klappa henne lite på rumpan å så där, när sedan de övriga anlände så blev det värre.
Mamma berättade att när en av dem förde upp handen under kjolen och tog henne på fittan så var hon så inne i sin roll att hon blev på riktigt förbannad och smällde till honom av ren reflex. Detta blev startskottet då de övriga började att dra i henne och fick av henne kläderna sen blev hon brutalt våldtagen i ett par timmar. Jag såg hennes lår och rumpa nån dag senare och det var blåmärken som jag aldrig sett tidigare. Det intressanta var att efter att de gått ur rollerna och hade aftercare så fixade en av männen drinkar och medan de avnjöt dem så var det någon som började smeka hennes låt och det slutade med att de hade mjukis sex i nån timme till. Jag kan berätta att mamma satt inte ordentlig på några dar sen.
//E
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Allt handlar om trygghet skulle jag säga. Om jag kan lita på mannen eller männen runt mig så kan jag nog ställa upp på vad som helst (under då kontrollerade former förstås). Med det sagt har jag varit i situationer som jag så här i efterhand har ångrat. Att jag tyckt något låter spännande för att sen försöka avbryta, men de andra parterna har trott det varit en del av "fantasin". Så efter några försök att avbryta så lät jag de bara göra färdigt sitt. Tekniskt skulle det väl räknas till våldtäkt idag, men på den tiden så var det inget jag funderade över som så. Är ju senare jag som fattat att situationen inte var ok, hur den utspelade sig.

Vad jag vill säga är att det är viktigt att man bestämt innan vad reglerna är och regelverket kan ALDRIG vara för tydligt.
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Allt handlar om trygghet skulle jag säga. Om jag kan lita på mannen eller männen runt mig så kan jag nog ställa upp på vad som helst (under då kontrollerade former förstås). Med det sagt har jag varit i situationer som jag så här i efterhand har ångrat. Att jag tyckt något låter spännande för att sen försöka avbryta, men de andra parterna har trott det varit en del av "fantasin". Så efter några försök att avbryta så lät jag de bara göra färdigt sitt. Tekniskt skulle det väl räknas till våldtäkt idag, men på den tiden så var det inget jag funderade över som så. Är ju senare jag som fattat att situationen inte var ok, hur den utspelade sig.

Vad jag vill säga är att det är viktigt att man bestämt innan vad reglerna är och regelverket kan ALDRIG vara för tydligt.
Beklagar de hemska upplevelserna. Som du själv säger är gränsdragningar och ett stoppord/en stoppgest ABSOLUT NÖDVÄNDIGT. Och om det inte respekteras är det en våldtäkt och straffbart. Allt handlar om respekt och att förstå den absoluta skillnaden mellan fantasi/lek och verklighet.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Beklagar de hemska upplevelserna. Som du själv säger är gränsdragningar och ett stoppord/en stoppgest ABSOLUT NÖDVÄNDIGT. Och om det inte respekteras är det en våldtäkt och straffbart. Allt handlar om respekt och att förstå den absoluta skillnaden mellan fantasi/lek och verklighet.

Ja det här var under modell-tiden i mitt liv när jag bodde i Dubai. Kombinationen av att vara ung och vilja göra det där karriärsklivet och bli rik var inte så bra. Sen män med mycket pengar som de spenderade på en som fick en att känna sig skyldig att genomföra vissa saker. Nu pratar jag inte om prostitution, men att du blir utbjuden på dyr lyxmiddag för att prata om karriärsmöjligheter och kontakter. Sen hamnar man i deras miljonlägenhet och saker händer fast man kanske egentligen inte vill. Jag har som aldrig "upplevt" mig själv våldtagen, men har ju förstått över tiden att inget av detta har varit ok. Det är även en av anledningarna varför jag en dag bara lämnade det livet och åkte hem.

Men för att gå tillbaka till ämnet, stoppord är ett måste, även ord som innebär att du har kontroll över intensiteten. Tex kan "grön" betyda att du vill ha det hårdare medan "gul" betyder att du vill att de ska ta det lugnare utan att behöver bryta karaktär. Sen det här med planering innan, du som "offer" måste diskutera med "förövarna" vad du vill ha ut och vad du förväntar dig.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja det här var under modell-tiden i mitt liv när jag bodde i Dubai. Kombinationen av att vara ung och vilja göra det där karriärsklivet och bli rik var inte så bra. Sen män med mycket pengar som de spenderade på en som fick en att känna sig skyldig att genomföra vissa saker. Nu pratar jag inte om prostitution, men att du blir utbjuden på dyr lyxmiddag för att prata om karriärsmöjligheter och kontakter. Sen hamnar man i deras miljonlägenhet och saker händer fast man kanske egentligen inte vill. Jag har som aldrig "upplevt" mig själv våldtagen, men har ju förstått över tiden att inget av detta har varit ok. Det är även en av anledningarna varför jag en dag bara lämnade det livet och åkte hem.

Men för att gå tillbaka till ämnet, stoppord är ett måste, även ord som innebär att du har kontroll över intensiteten. Tex kan "grön" betyda att du vill ha det hårdare medan "gul" betyder att du vill att de ska ta det lugnare utan att behöver bryta karaktär. Sen det här med planering innan, du som "offer" måste diskutera med "förövarna" vad du vill ha ut och vad du förväntar dig.
Instämmer helt.
Ett drägg, (som för övrigt såg jävligt snygg ut), menade:
"Vad fan ska vi ha stoppord för? Du ska ju för fan bli våldtagen."
Som tur va så satt vi fortfarande på Espresso house när han kläckte ur sig detta annars är jag rädd att det blivit en regelrätt sådan.
Kenny har väl rätt i viss mån att det finns rötägg men det finns det väl i alla sammanhang. Turligt nog märker man ganska snabbt av dessa, jag har aldrig hamnat i ett rollspel med fel men dom finns ju. Johan har ju helt rätt i att den här genren dra till sig dräggen snarare än att den skapar dem.
 
Last edited:

Johan77

Medlem
Kön
Man
Instämmer helt.
Ett drägg, (som för övrigt såg jävligt snygg ut), menade:
"Vad fan ska vi ha stoppord för? Du ska ju förman bli våldtagen."
Som tur va så satt vi fortfarande på Espressohouse när han kläckte ur sig detta annars är jag rädd att det blivit en regelrätt sådan.
Kenny har väl rätt i viss mån att det finns rötägg men det finns det väl i alla sammanhang. Turligt nog märker man ganska snabbt av dessa, jag har aldrig hamnat i ett rollspel med fel men dom finns ju. Johan har ju helt rätt i att den här genren dra till sig dräggen snarare än att den skapar dem.
Herregud vilket stolpskott! Tur som sagt att det var i god tid innan.
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Ja det här var under modell-tiden i mitt liv när jag bodde i Dubai. Kombinationen av att vara ung och vilja göra det där karriärsklivet och bli rik var inte så bra. Sen män med mycket pengar som de spenderade på en som fick en att känna sig skyldig att genomföra vissa saker. Nu pratar jag inte om prostitution, men att du blir utbjuden på dyr lyxmiddag för att prata om karriärsmöjligheter och kontakter. Sen hamnar man i deras miljonlägenhet och saker händer fast man kanske egentligen inte vill. Jag har som aldrig "upplevt" mig själv våldtagen, men har ju förstått över tiden att inget av detta har varit ok. Det är även en av anledningarna varför jag en dag bara lämnade det livet och åkte hem.

Men för att gå tillbaka till ämnet, stoppord är ett måste, även ord som innebär att du har kontroll över intensiteten. Tex kan "grön" betyda att du vill ha det hårdare medan "gul" betyder att du vill att de ska ta det lugnare utan att behöver bryta karaktär. Sen det här med planering innan, du som "offer" måste diskutera med "förövarna" vad du vill ha ut och vad du förväntar dig.
Har aldrig varit inne i modellvärlden men det du beskriver matchar mina fördomar om den. Ser glamorösare ut än vad det är och fylld med sviniga män.

Stoppljus-systemet är bra. Har dock aldrig praktiserat grön, som uppmaning att ta i mer. Det får jag lägga till. Min fru har dock aldrig klagat på att jag varit för snäll efteråt, men ändå bra att ha. Tack!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig varit inne i modellvärlden men det du beskriver matchar mina fördomar om den. Ser glamorösare ut än vad det är och fylld med sviniga män.

Stoppljus-systemet är bra. Har dock aldrig praktiserat grön, som uppmaning att ta i mer. Det får jag lägga till. Min fru har dock aldrig klagat på att jag varit för snäll efteråt, men ändå bra att ha. Tack!

Modellvärlden är lite speciell, men mina dåliga erfarenheter kommer främst fråm Dubai. Den platsen är som en lekplats för rika personer. De flesta är vana att ALLT går att köpa för pengar. Tyckte det var spännande första året, men sen ser man igenom alla fasaderna. Hade jag tummat på moralen så hade jag kunnat bli snorrik, var många jag kände som gjorde det.

Ja du kan ju ha vad som helst som graderingsystem. Jag tyckte det var jobbigt i början att prata under sex och då var det bra att kunna använda "kodord" för att höja eller sänka intensiteten. Även i vanlig sex. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Instämmer helt.
Ett drägg, (som för övrigt såg jävligt snygg ut), menade:
"Vad fan ska vi ha stoppord för? Du ska ju för fan bli våldtagen."
Som tur va så satt vi fortfarande på Espresso house när han kläckte ur sig detta annars är jag rädd att det blivit en regelrätt sådan.
Kenny har väl rätt i viss mån att det finns rötägg men det finns det väl i alla sammanhang. Turligt nog märker man ganska snabbt av dessa, jag har aldrig hamnat i ett rollspel med fel men dom finns ju. Johan har ju helt rätt i att den här genren dra till sig dräggen snarare än att den skapar dem.

Ja det krävs tillit till personen. Jag och Harley är båda kampsportare och har experimenterat med en del lekar där jag får dominera henne. Vi har bland annat lekt med strypsex och där krävs det att man vet vad man håller på med. Även att hon känner sin kropp så hon kan klappa ur om det blir för mycket. Svårt med säkerhetsord om man blir strypt.

Personligen tror jag inte våldtäcktsmän våldtar för det sexuella, det handlar om något helt annat.
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Jag och min fru har nu allt oftare lekt rapeplay sedan den första gången som var ett bra startskott. Hon säger att hon aldrig varit så nöjd med sitt sexliv som hon är nu. Och även jag är nöjdare än någonsin Det här är verkligen inte för alla men om din partner har bett dig om det här och du är nyfiken, och ni tillsammans sätter upp väldigt tydliga regler, så kan jag enbart rekommendera våldtäktsrollspelet som en del av ett härligt sexliv! Budgeten för att ersätta sönderrivna trosor är dock lite större än tidigare
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag och min fru har nu allt oftare lekt rapeplay sedan den första gången som var ett bra startskott. Hon säger att hon aldrig varit så nöjd med sitt sexliv som hon är nu. Och även jag är nöjdare än någonsin Det här är verkligen inte för alla men om din partner har bett dig om det här och du är nyfiken, och ni tillsammans sätter upp väldigt tydliga regler, så kan jag enbart rekommendera våldtäktsrollspelet som en del av ett härligt sexliv! Budgeten för att ersätta sönderrivna trosor är dock lite större än tidigare

Ja det där med trosor, vi gjorde faktiskt en sak där. Tog några par rev sönder och satte kardborre på. De är ju inte bekväma att bära under längre tid, men funkar bra för sådana lekar. Sen ger kardborren också ett härligt rivljud. :D
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Ja det där med trosor, vi gjorde faktiskt en sak där. Tog några par rev sönder och satte kardborre på. De är ju inte bekväma att bära under längre tid, men funkar bra för sådana lekar. Sen ger kardborren också ett härligt rivljud. :D
Här talar man med ett proffs märker jag ;)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har dragit sönder 7 par totalt nu och de är ju inte gratis…

Nä vi upptäckte det plus det blev så tråkigt när mina favorit "knull-trosor" blir sönderrivna. Sexiga underkläder är ju inte billig. Sen blev det så osexigt att ta de fulaste man har för när man ska köra lite hårdare.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I den frågan är vi inte överens, förstår jag. ALLA män som blivit fällda för våldtäkt har haft dessa tankar i huvudet under längre eller kortare tid. De har ofta porrsurfat och tittat ofta på våldsfilmer. Sådant matar huvudet med mera tankar i den riktningen. De blir även avtrubbade med tiden. Jag vill påstå att den som aldrig tänkt dessa tankar har heller aldrig våldfört sig på varken sin egen kvinna eller någon annan. Så resultatet är att den som tänker sådana tankar och kanske praktiserar dem i 'sexlek' är närmre gränsen än den som aldrig ens funderat i de banorna.
Jag hade för lite att göra här nu så jag satt och läste i vår konversation som tog en något aggressiv ton Och jag funderade på vad som blev fel.
Du är säkert en hyvens kille med sunda värderingar, det märker jag i dina åsikter Men sen tror jag vi pratade om lite olika typer av människor.
Du hävdade att män som har dessa kinks ha närmare till en regelrätt våldtäkt vilket jag hävdar är fel. Härmed inte sagt att regelrätta våldtäktsmän inte skulle kunna ha sådana kinks, det kan de säkert ha, ja till och med hävda att det va detta de höll på med när de blir anklagade för våldtäkt.

När vi gjorde liknelsen med kampsportare så kom jag att tänka på en sak då du skrev att en kinkster med rapeplay på repertoaren löper större risk att utsätta kvinnor för "icke samtyckt våldtäkt" eller som Marika Smidth utrycker sik i sin podd. "Samtyckt icke samtycke"
Tar vi seriösa kampsportare, tex på elitnivå så är de dem säkraste människor du kan ha på gatorna, de är typ,aldrig i klammeri med rättvisan inget hänseendet.
Rallyeförare får sitt utlopp på tävlingsbanorna och några av de lugnaste människor jag känner är hockeyspelare, en tämligen aggressiv sport och den ena är känd som en riktig rebusen på isen men den mjukaste människa jag vet utanför rinken.
Det finns såklart undantag i alla kategorier och folkgrupper men generellt sett så är det så.
För den som är intresserad och vill höra om det så kan jag rekommendera detta poddavsnitt. Riktigt bra faktisk, som de flesta av hennes avsnitt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag hade för lite att göra här nu så jag satt och läste i vår konversation som tog en något aggressiv ton Och jag funderade på vad som blev fel.
Du är säkert en hyvens kille med sunda värderingar, det märker jag i dina åsikter Men sen tror jag vi pratade om lite olika typer av människor.
Du hävdade att män som har dessa kinks ha närmare till en regelrätt våldtäkt vilket jag hävdar är fel. Härmed inte sagt att regelrätta våldtäktsmän inte skulle kunna ha sådana kinks, det kan de säkert ha, ja till och med hävda att det va detta de höll på med när de blir anklagade för våldtäkt.

När vi gjorde liknelsen med kampsportare så kom jag att tänka på en sak då du skrev att en kinkster med rapeplay på repertoaren löper större risk att utsätta kvinnor för "icke samtyckt våldtäkt" eller som Marika Smidth utrycker sik i sin podd. "Samtyckt icke samtycke"
Tar vi seriösa kampsportare, tex på elitnivå så är de dem säkraste människor du kan ha på gatorna, de är typ,aldrig i klammeri med rättvisan inget hänseendet.
Rallyeförare får sitt utlopp på tävlingsbanorna och några av de lugnaste människor jag känner är hockeyspelare, en tämligen aggressiv sport och den ena är känd som en riktig rebusen på isen men den mjukaste människa jag vet utanför rinken.
Det finns såklart undantag i alla kategorier och folkgrupper men generellt sett så är det så.
För den som är intresserad och vill höra om det så kan jag rekommendera detta poddavsnitt. Riktigt bra faktisk, som de flesta av hennes avsnitt.
Tack Emmy för din kommentar. Ja, det blev lite fel där och jag har tänkt en del på detta för jag tror också du är en fin tjej.
Nu har jag inte läst igenom vår diskussion så jag har inte helt klart i minnet vad som skrevs, men det är väldigt lätt i sådana här sammanhang missförstå och kanske skriva lite för hårda ord. Jag vill i så fall be dig om ursäkt, även om jag står kvar vid min åsikt. Hoppas du har det bra!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack Emmy för din kommentar. Ja, det blev lite fel där och jag har tänkt en del på detta för jag tror också du är en fin tjej.
Nu har jag inte läst igenom vår diskussion så jag har inte helt klart i minnet vad som skrevs, men det är väldigt lätt i sådana här sammanhang missförstå och kanske skriva lite för hårda ord. Jag vill i så fall be dig om ursäkt, även om jag står kvar vid min åsikt. Hoppas du har det bra!
Tack, Jo jag har det bra. Lever livets glada dagar även om jag inte får utlopp för mina kinks alla gånger.
 
Toppen