Våldta din fru

Lisa77

Aktiv medlem
Har med haft en flickvän med detta kink. Men jag klarade inte av det då. Var nog ung och oförstående och rädd att skada henne. Nu har man förstående för det mesta på ett annat sätt.
Klokt att du kände att du inte klarade det och tog ett steg tillbaka. Min man var också rädd att skada mig men nu när han tagit klivet älskar han det. Allt har sin tid och alla tänder vi på olika saker och är man inte bekväm är det bättre att säga nej :)
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru vill att jag våltar henne också men har svårt för att inte stanna upp och fråga om hon är okej och då försvinner ju själva grejen. Kan inte va så hårdhänt som hon vill riktigt!

Men för några dagar sedan då vi vaknade så gned hon rumpan mot mig och då tog jag chansen. Slet av mig kalsongerna och drog trosorna av henne och spottade i handen och körde morgonståndet i henne bakifrån och bara tog henne hårt och sprutade i henne! Var klar på va 30 sekunder och såg hur förvånad men samtidigt hur jävla kåt hon blev av att jag bara tog det jag ville ha precis då jag ville ha det! Sjukt sexigt var det!
Behöver överraskningsmomentet för om vi planerar det kan jag inte gå in i rollen alls!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Du får väl överraska med att bjuda hem några män som hon inte känner och tala om för mannen att det är fritt fram att knulla henne även om hon säger nej!!!
 

Lisa77

Aktiv medlem
Du får väl överraska med att bjuda hem några män som hon inte känner och tala om för mannen att det är fritt fram att knulla henne även om hon säger nej!!!
Men vad i??? Att ha en önskan att bli ”våldtagen” av sin man som man känner och litar på är INTE samma sak som att bli våldtagen på riktigt av en man som man kanske inte alls är intresserad av.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Men vad i??? Att ha en önskan att bli ”våldtagen” av sin man som man känner och litar på är INTE samma sak som att bli våldtagen på riktigt av en man som man kanske inte alls är intresserad av.
Håller verkligen med men vill också tillägga att jag har svårt att förstå hur det kan kallas våldtäkt när det finns ett underförstått samtycke?

Det är ju en sak att fantisera inne i sitt eget huvud, där man själv styr och ställer, och en helt annan sak om fantasierna omsätts i praktiken

Jag menar att det blir helt galet att kalla våld som sker med ett underförstått samtycke för våldtäkt

Då blir det något helt annat än våldtäkt!
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Håller verkligen med men vill också tillägga att jag har svårt att förstå hur det kan kallas våldtäkt när det finns ett underförstått samtycke?

Det är ju en sak att fantisera inne i sitt eget huvud, där man själv styr och ställer, och en helt annan sak om fantasierna omsätts i praktiken

Jag menar att det blir helt galet att kalla våld som sker med ett underförstått samtycke för våldtäkt

Då blir det något helt annat än våldtäkt!
“Rapeplay” är ingen jätteovanlig kink.
Nej, det blir ju såklart ingen ”riktig” våldtäkt men rollspelet utspelas så.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
“Rapeplay” är ingen jätteovanlig kink.
Nej, det blir ju såklart ingen ”riktig” våldtäkt men rollspelet utspelas så.
Inser att jag kanske blev onödigt kinkig!
Älskar rollspel och fattar så klart att det inte är på riktigt!

Rapeplay beskriver ju bättre vad det handlar om! Våldtäkt kanske inte lika mycket ...
 

Lisa77

Aktiv medlem
Håller verkligen med men vill också tillägga att jag har svårt att förstå hur det kan kallas våldtäkt när det finns ett underförstått samtycke?

Det är ju en sak att fantisera inne i sitt eget huvud, där man själv styr och ställer, och en helt annan sak om fantasierna omsätts i praktiken

Jag menar att det blir helt galet att kalla våld som sker med ett underförstått samtycke för våldtäkt

Då blir det något helt annat än våldtäkt!
Därav citattecken på ”våldtagen”, men håller med om att rapeplay är ett bättre uttryck
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan förstå att detta tänder några men att kalla de våldtäkt är väl inte riktigt rätt.
Ingen vill väl bli våldtagen vare sig man är ung, gammal kvinna eller man. Själv kan ja vara dominant med en kvinna men tänder mig mer om hon är dominant, istället för att jag knullar henne är de hon som gör det med mig bestämmer nästan allt. Ett problem är att hon vill bestämma när jag får komma, kan hålla mig på halster ett tag men tillslut så kan jag. Inte stå emot.
Några gillar det andra blir arga för att jag grisar ner.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Levt som singel några år, efter en rätt lång relation.
Om jag börjar när jag var i relation, så var det nått som växte fram. Mer hårda tag och lite mer rapeplay, även om ingen av oss tänkte eller förstod det då. Vi var kanske för oerfarna och inga då.
Men började sexa med flera, experimentera lite o få krydda i sexet.
En dag berättar hon, hon fått ett mejl av en man vi bara haft mejlkontakt med.
Där beskriver han, hur han sliter ner henne i källaren i ett tomt rum, bara med en madrass och en stol. Det första han gör, är att binda henne och sen direkt rövknulla henne. Sen fortsätter det med att han sätter henne på stolen och binder fast henne där. Han smeker och ger henne lättare slag och munknullad henne. Det kommer senare in en man till, där båda knullar skiten ur henne.
Sen hjälper han henne upp till lägenheten.

Detta var något hon blev galet tänd på, men bara i fantasin. Hon skulle aldrig vilja uppleva det, sa hon.

Jag försökte testa gränsen mer efter detta. Möjligen lite hårdare knull. Men inte ens rövknull, var nått hon ville. Bara i fantasin.

Senare när jag blev singel. Då har jag mött tjejer som vill ha mer åt rapeplay hållet än att man kan kalla det hård sex.
Dom vill man ska komma hem och utan säga nått, slita av dom kläderna, hålla fast dom och direkt börja knulla dom. Dom vill inte få en chans o komma loss.
Inte ovanligt att dom går igång på spott, och vill bli spottade på och även så spottar dom tillbaka.
Även lättare slag och hårdare på dom kroppsdelar som kan ta en hård handflatan.

Så jag skulle nog säga detta varit mer rapeplay än hårt o rått knull.

Det är förvånansvärt vanligt.

Skulle nog säga att dom flesta tjejer(kan ju bara utgå från egen erfarenhet) vill vara mer ug och bli dominerade i sex.
Dom gillar jag mest dom som kan vara både ug och dominanta, härligast att byta ibland.

Ibland läser man om män som blivit våldtagna, är en fantasi jag har som man. Och sen skulle funka om det är mer rapeplay.
Men när man hör om män som på riktigt blivit våldtagna, så blir jag ändå förvånad. För i min värld, vilken man kan få upp en kuk i sån situation.
Nu blev det en sido-fundering:)
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kan förstå att detta tänder några men att kalla de våldtäkt är väl inte riktigt rätt.
Ingen vill väl bli våldtagen vare sig man är ung, gammal kvinna eller man. Själv kan ja vara dominant med en kvinna men tänder mig mer om hon är dominant, istället för att jag knullar henne är de hon som gör det med mig bestämmer nästan allt. Ett problem är att hon vill bestämma när jag får komma, kan hålla mig på halster ett tag men tillslut så kan jag. Inte stå emot.
Några gillar det andra blir arga för att jag grisar ner.
Om du tolkar begreppet "Rapeplay" så förstår du kanske innebörden också.
man blir i n t e våldtagen men man leker våldtäckt, en jäkla skillnad.
Jag har försökt förklara detta för flera men ger nog snart upp, den som inte är inne på det spåret kommer aldrig att förstå.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om du tolkar begreppet "Rapeplay" så förstår du kanske innebörden också.
man blir i n t e våldtagen men man leker våldtäckt, en jäkla skillnad.
Jag har försökt förklara detta för flera men ger nog snart upp, den som inte är inne på det spåret kommer aldrig att förstå.
Emmy, vi har diskuterat detta med varandra för något år sedan occh jag respekterar din åsikt, även om jag inte delar den. Men jag vill fortfarande vara din vän här inne och att vi inte kastar skit på varandra. Det jag var orolig för då (och nu) är att det är en hårfin gräns mellan 'lek' och allvar. Det är så lätt att det går överstyr och en lek kan föda nya tankar och handlingar...
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Emmy, vi har diskuterat detta med varandra för något år sedan occh jag respekterar din åsikt, även om jag inte delar den. Men jag vill fortfarande vara din vän här inne och att vi inte kastar skit på varandra. Det jag var orolig för då (och nu) är att det är en hårfin gräns mellan 'lek' och allvar. Det är så lätt att det går överstyr och en lek kan föda nya tankar och handlingar...
Jo jag vet att vi diskuterat detta.
De som inte kan skilja på lek och allvar aktar jag mig noga för.
Jag märker ganska snabbt redan medan vi textar till varandra om det är fel person, nån som inte hållit på med det innan eller som är en ren saddist. Då vi träffas så märks det nästan direkt om de inte väntar tills jag säger okej och då drar jag mig ur. Jag träffar inte en random kille och låter honom våldta mig, det kan gå lång tid innan det blir aktuellt och då vet jag vart jag har honom.
 
Toppen