Vad gör en avsugning så speciell?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har en liten fundering som någon därute kanske kan hjälpa mig med.

Som rubriken säger, vad är det som gör avsugningen så speciell? Eller, jag kanske ska börja med att fråga om den är så speciell egentligen.

Själv tycker jag väldigt mycket om själva handlingen, få leka, smeka, slicka och suga för att slutligen känna hur den varma satsen sprutar i min mun. Njuter oerhört av att få ge njutning, blir dessutom mycket upphetsad av det.
 

osso

Ny medlem
Kön
Man
Tycker att avsugningar är det skönaste som finns om tjejen gillar det hon gör, annars kan det kvitta. 69:an är ju helt klart mest upphetsande.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ganska enkelt svar; allt!

Det är verkligen så det känns, uppskattning, uppmärksamhet, allt! Det är för mig, bara mig, man är helt ompysslad för en stund. Samma sak som är så upphetsande med att ge oralsex, nog för att det händer att man tar på sig själv då med. Men det riktigt upphetsande är att just göra allt för den andre, och låta sig själv hållas till tåls ett slag.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Det är ruskigt intim kännsla.
Sen är det nåting speciellt med strävheten i tungan mot ollonet.Den typen av ollon-känslighet innfinner sig inte nån annanstans än just i en salivfylld mun.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är härligt att känna sin partner suga av en, det är väl det som hetsar upp mig i allafall. Eventuelt när min partner leker med pungen det är härlig kännsla:p:):p

Runkare
 

atrix69

Ny medlem
Kön
Man
Min fru är otroligt bra på o suga hon brukar slicka runt ollonet sedan väner hon baken till så man ser allt o så låter hon tuttarna smeka pung o snopp sen sug runkar hon alltså med handen o munnen man försöker hålla tillbaka men tillslut så sprutarman det blir en total tömning som skäns speciell och hon tar allt i munnen.

atrix69
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
önskar man kunde få sig en riktig avsugning nån gång, nuvarande partner är inte så mycket för det och inte den bästa heller, vill inte förstå hur jag vill ha det :p sen vill hon inte ta satsen i munnen heller.. så tråkigt när hon slutar precis innan =/


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Oj då. Instämmer hetl att en avsugning är det skönaste som finns. Känslan av tungan som lekar med olonet, varma, mjuka, blöta läppar rund kuken. Bara tanken på det gör mig väldigt upphetsad. Det är skönt att se också, att se den kåta blicken, att se munnen omslutar kuken, härligt. Att till slut spruta i munnen gör det ju helt perfekt. Det är absolut inget fel med vanligt sex, men känslan av en avsugning är mycket skönare tycker jag. Det är skönt att bara ligga på rug och ta emot.

Tyvärr händer det väll inte så ofta att min fru är i rätt stämning för att göra det :( Men då och då har man tur [;)]
 

atrix69

Ny medlem
Kön
Man
Min fru var i mot det först sen förklarade jag hur mycket av hennes saft jag fick i mig när jag gör skönt för henne sen testade vi när hon var full och sen dess jör hon det ca 1-2 ggr veckan hon vill ju bli knullad oxå.

atrix69
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Mycket skönt o intimt, synd bara att så kvinnor ä duktiga på att suga kuk. Att bara slicka kukskaftet och/eller ollonet med tungspetsen kan inte kallas för avsugning tycker jag. Tacka vet jag dom kvinnor som älskar att ta in hela kuken i munnen och suga på den länge, det kallar för avsugning! Däremot kritiserar jag inte kvinnor som kanske inte vill ta sperman i munnen, jag kan förstå att det kan va motbjudande, i alla fall i början av förhållandet.
 

Levlivet

Ny medlem
Kön
Man
Hej Rödluvan... Ja som du ser av svaren så är en avsugning något helt underbart. Egentligen spelar det ingen roll om tjejen inte är en mästare på det...det är känslan. Som någon skrev längre upp...-Hon gör det bara för mig!!
Att få bli omhändertagen på det sättet...mmm. Det bästa är om det händer helt spontant oxå.
Min tjej kommer ibland när jag lagar mat, hon sätter sig på golvet mellan mina ben och börjar sakta smeka för att sen...ja du vet. *ler*

Det kanske är dags att ändra uttrycket -Vägen till mannens hjärta går genom magen... Till -Vägen till mannens hjärta går via en avsugning...*s*
Jag står gärna för matlagningen om hon ger mig 15 min total uppmärksamhet ett par ggr i veckan genom en skön härlig blöt avsugning.
Självklart är det optimala om hon tar det i munnen men det finns så många andra sköna sätt oxå.
OBS!! Blicken och inlevelsen är jätte viktig. Hon får gärna gny lite och låta som att hon älskar det.



Provar man aldrig så får man aldrig veta...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tack för alla svar!

Isdx;
varför ger du inte lite tips om hur du vill bli avsugen?? Det är ju svårt att gissa sig fram till hur någon vill ha det, det kommer liksom inte naturligt att alla vet hur man skönast suger av en man. Om ingen ger tips, hur ska man då lära sig ge maximalt med njutning??

LevLivet;
ja, det är väl så det ska vara, det är en mycket personlig och intim handling, så förhoppningsvis är känslan "hon gör det bara för mig".


Sen tror jag att mycket beror på hur engagerad tjejen är i det hon gör, eller har jag fel? Jag älskar att rikta all min uppmärksamhet på detta, blir fullkomligt tokig av åtrå när jag hös, ser och känner hur mannen ifråga reagerar på min behandling, hur han smeker mitt hår och bara NJUTER!!!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Rödluvan, jodå det har jag, jag brukar också fråga tjejen hur hon vill bli slickad. Funkar bra då tjejen är engagerad, men inte alls med tjejer som känner sig besvärade av det hela. Tro mig, det finns tjejer ännu idag som har fobier kring oral sex. Men, man kan ju inte alltid få allt alltid ;)

Originally posted by Rödluvan

Tack för alla svar!

Isdx;
varför ger du inte lite tips om hur du vill bli avsugen?? Det är ju svårt att gissa sig fram till hur någon vill ha det, det kommer liksom inte naturligt att alla vet hur man skönast suger av en man. Om ingen ger tips, hur ska man då lära sig ge maximalt med njutning??

Sen tror jag att mycket beror på hur engagerad tjejen är i det hon gör, eller har jag fel? Jag älskar att rikta all min uppmärksamhet på detta, blir fullkomligt tokig av åtrå när jag hös, ser och känner hur mannen ifråga reagerar på min behandling, hur han smeker mitt hår och bara NJUTER!!!
 
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan


Jag älskar att rikta all min uppmärksamhet på detta, blir fullkomligt tokig av åtrå när jag hös, ser och känner hur mannen ifråga reagerar på min behandling, hur han smeker mitt hår och bara NJUTER!!!

Du verkar vara väldigt glad i att suga kuk Rödluvan ;) Härligt!! Skulle gärna vilja träffa en sån kvinna som gillar att ge mycket oral njutning :p Och när hon är klar så får hon mycket av mig :D Mmmmmm....

Om du vill ha ett tips från mig så är det att inte bara suga/slicka själva kukroten och ollonet utan också ägna pungen uppmärksamhet. Slicka på pungen och sug på kulorna (om du får fatt på dem när pungen är riktigt uppdragen).

Slicka lätt med tungspetsen i varierande hastighet på ollonet (vid frenulum och på sidorna) och växla snabbt till att ta kuken djupt i munnen. Och sen lite försiktigare stimulering igen bara på ollonet med tungan. Och så djupa sug igen osv. Med fördel varierar du längden på respektive moment.

Att få kuken avsugen så...[^]

Området precis nedanför pungen (mellan pungen och anus) är väldigt skönt att få stimulerat. Slicka med fjäderlätt och snabb tungspets är nog skönast. Det gäller i alla fall mig och jag tror många män nickar instämmande.

ÄNDRAT: Hmmmm, jag trodde att DU ville ha tips men du riktade uppmaning till Isdx om att han ska säga hur han vill bli avsugen. Sorry för misstaget. Men jag låter mina tips stå kvar, kanske det hjälper någon annan.

....Rödluvan, som att du skulle behöva ha avsugningstips...vet inte vad jag tänkte på ;)



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Tips kan man inte få för många av! Jag tror att brukar göra lite olika beroende på i vilken stämning jag är, men jag tycker om att leka. Variera mellan att slicka, suga och smeka. Ingen som har klagat, tvärtom...

;)
 
Kön
Man
Ja, du kanske i alla fall kan ha nytta av något av mina tips i sängkammaren när du har sex nästan gång, Rödluvan.

Mmmm, leka är ordet.

Nej du verkar bra på det mesta inom sex så jag kan tänka mig att du fått bra omdöme ;)

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

biff

Medlem
Kön
Man
varför en avsugnig är så specielt är nog därför man är ju helt utelämnad åt tjejen hon styr ju hela prosesen nice
 
Toppen