Vad gör en avsugning så speciell?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by runkaärskönt


Nej du verkar bra på det mesta inom sex så jag kan tänka mig att du fått bra omdöme ;)

Med detta är det väl som med skönhet, det är helt och hållet upp till betraktaren, eller, som i det här fallet, mottagaren...;)
 
Kön
Man
Ja det beror ju på vad man gillar inom sex. Vissa gillar ju t ex inte alls tungkyssar medan andra är helt tokiga i det (jag finns i den sistnämnda kategorin). Och andra gillar inte oralsex medan andra praktiserar det osv osv.

Men att besitta mångsidighet inom sex måste ju alltid vara bra att ha med sig i bagaget. Att du som kvinna har många "knep" att ta till beroende på vilken situation du hamnar i. Men självklart är ju det ultimata att båda parter har stor erfarenhet och kan anpassa sig och det händer ju inte särskilt ofta :-(


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det ultimata är att man är lyhörd för den andre och framförallt att man inte tvekar att tala om vad man tycker respektive inte tycker om. Hur ska man annars kunna veta?

Leka, prova nya saker för att se om det är något båda två gillar och PRATA med varandra om sex. Inte när man har det, utan i största allmänhet. Tycker om att ha samtal som tex. inleds med: När du gjorde si och så igår fick det mig att känna...

Att få bekräftelse på att min partner tycker om det jag gör, ja, det är lycka det!

För att anknyta till ämnet avsugning, så är väl detta ett alldeles ypperligt sätt att visa att jag verkligen tycker om mottagaren och är mån om att han ska ha det skönt. Så tycker jag i alla fall!
 
Kön
Man
Ja, ingen människa kan läsa tankar och prata måste man om det ska fungera, det har du så rätt i Rödluvan! I och för sig så märker du ju om mannen ligger och stönar och slingrar kroppen av vällust när du suger av. Det är ju förstås en indikation på att det är skönt för honom.

Å andra sidan kanske det blir ännu skönare om du tar till något extra knep som t ex att slicka lite mellan anus och pungen som jag föreslog (var det i den här tråden eller?). Så då måste du ju få reda på om mannen gillar den behandlingen eller inte. Visst, du kan ju på eget bevåg börja slicka på det stället men om nu inte mannen gillar det och tänker.."blä vad äcklig hon är då....ska ner i röven och slicka".



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, det kan ju bli en ganska uderlig situation. Jag menar, kanske inte det bästa att fråga hela tiden hur det man gör känns, men å andra sidan vill jag ju bara göra saker som den andre tänder på och tycker om. Balansgång där med kanske, som med allt annat.

Risken är ju, när man fråga om om den andre vill ha nåt mer, hur han vill att jag ska suga honom, att han säger: Jamen, du gör det så bra helt underbart. Ska man lite på att det är så, eller säger han bara så för att han vill att jag ska fortsätta, är han rätt att kritisera?? Kansks glad över att jag suger överhuvudtaget?? Knepigt, svårt när man vill behaga på bästa sätt!
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att bli avsugen när jag sitter i en fotölj och min flickvän kryper ner mellan mina ben på golvet greppar staken för den till munen och sina våta läppar den första kontackten med tungan och att se henne in i ögonen när hon suger det är så underbart , när hon ser mig in i ögone och väntar in precis rätt ögonblick att suga extra hårt på min kuk och virvla så där skönt med tungan för att sedamn släppa ut den en bit och leka med tungan på ollonet utanför munnen ,för att sedan igen suga girigt så att det smackar ljudligt när det drar tjuvluft mellan staken och hennes läppar det är underbart , och just det att ha ögonkontackt är viktigt
 
Kön
Man
Om han säger att du suger bra så får du lita på det Rödluvan. Men det går ju aldrig att veta och speciellt inte i början av en relation. I början är det nog en (i många fall svår) balansgång. Jag tror det lätt kan bli fel och tillkrånglat. Säger mannen att du suger av bra och att det är skönt så får du lita på det. Men det där beror väl väldigt mycket på vilken typ av man det är. Vissa kanske inte ens vill prata om sexet. Sådana kanske är svårt för dig att ha som partner??

Jag förstår din sits också. Du gillar att suga kuk, tänder på det själv och vill göra det så skönt du kan för mannen. Men jag tror många många män är glada över att finna en kvinna som njuter av att suga kuk. Men visst, om en sugteknik är extra skön för en viss man och det kan bli skönare så vill man ju också ha det om det går. Och i ditt fall så vill du ge njutning och behaga....du ger det direkt om du vet....men får du inte veta nåt så......ja det är en balansgång.


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Mikke74: Det låter härligt.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad gör en avsugning speciell?

Hmmmmm........

För det första så är det något väldigt speciellt att bli avsugen av någon som man älskar och som tycker om att suga. Känslan av att bli behandlad som en kung spelar nog in. Rent tekniskt så här det nog tungans strävhet mot kuken som gör känslan väldigt speciell. För att inte tala om hur det varierande trycket från en runkande hand kan göra livet otroligt skööönt.

En annan faktor är nog ögonkontakten. Om man som jag tänder på ett par sexiga, kåta ögon så är lyckan gjord.

Sammanfattningsvis så är det nog helheten, rätt tjej, rätt teknik, och en ömsesidig njutning för båda som är grejen. Som tur är har jag en underbar hustru som verkligen kan få oss båda att njuta till 100 % under en avsugningsakt.

Man har ju blivit sugen av tjejer som liksom gör det för artighets skull och det blir liksom ingenting av det.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Micke74:

Låter som ett helt ok scenario, tycker jag! Härligt!!


runkaärskönt:

Om inte annat är det ju mycket befriande att vara i en relation där man kan prata öppet om allt. Vad jag tror kan vara problemet med t.ex. att vara helt ärlig angående avsugingsteknik, är att man inte vill kritisera.

Men givetvis, om mannen säger att det är skönt och njuter i fulla drag så måste jag lita på det. Han är ju bara korkad om han ljuger om det.


Skinnfri:

Du menar känslan av att vara mottagaren när du skriver bli behandlad som en kung? Ofta (givetvis beroende på ställning osv) tycker jag att det känns som, hmm, hur ska jag uttrycka mig, mannen jobbar mer. Sen blir det väl så också, kvinnor behöver oftast mer förspel och det tar vanligtvis dem lite längre tid att nå klimax. Detta är nog ett av skälen till att jag gillar avsugningar, då får jag verkligen chansen att vara givaren. Det gillar jag!!
 

starwar

Ny medlem
Kön
Man
en avugning är som sagt otroligt skönt. men det är ju inte bara när tjejen suger utan allt som hon gör under tiden som är speciell också. hur tittar än i ögonen t ex gör mig oerhört upphetsad. sen gillar jag framför allt när hon pratar lite dirty eller vad man ska säga som gör en otroligt kåt. så det är ju som mycker mer som man blir kåt av. inte bara när en tjej suger en kuk. så är det för mig i varje fall.
men om man vänder på det. varför är det så speciellt med att en kille slickar en tjej för dom som tycker om det??
 

line

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag verkligen älskar att få känna smaka och lukta en fräsch stor nyrakad kuk i min närhet..länge!

Men killar acceptera att alla tjejer inte kan vill eller vet hur man ska göra och vad ni vill ha.
Alla kan ju inte allt med en och samma gång!

//L

Ta alla händelser och tillfällen du kan få här i livet...
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Allt. Men värmen, saliven, suget, lätena, ögonkontakten, tungan som glider och stimmulerar, jag blir störtkåt, hård och styv när jag bara tänker på hur underbart skönt det är. Oralsex tar priset!

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Själv kan jag tänka mig följande scenario:

Sitta bredvid varandra i soffan, tvmys. Jag börjar smeka hand kropp, händerna vandrar neråt. Knäpper upp byxorna, smeker. Tar fram hans kuk som jag sedan börjar slicka, suga, smeka. Runkar med ena handen för att kunna slicka och suga på hans pung. För att sedan suga hoom, slicka runt ollonet, ja, helt enkelt göra så gott jag kan för att han ska ha det så skönt det bara går. För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun!!

Det är KÄRLEK!!!;)
 
Kön
Man
Oj ditt scenario är väldigt härligt Rödluvan! Skulle kunna tänka mig det när som helst!!

Jag lägger till lite:

"sitter nakna och tar på varandras kåtsvullna kön.....då och då möts tungspetsarna i djupa tungkyssar...."
 
Kön
Man
Det var ditt scenario som fick igång mig Rödluvan! Härligt att sitta och läsa ditt heta inlägg. Det bästa kom på slutet (i dubbel bermärkelse), "För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun".

Har suttit med varierande hårdhet på kuken hela e.m och kvällen och slörunkat. Men sparat finalen till senare, "den som väntar på något gott....". Tyvärr har jag ingen kvinna här som jag kan ha det skönt med....
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
En avsugning är det bästa som finns!! Om tjejen sitter på knä framför mig när jag sitter i soffan speciellt. Ögonkontakten, hennes små fina händer som samtidigt håller min kuk o pung. Om hon sen ger mig sin specialare som består av en långsam avrunkning med ollonet i munnen så är lyckan gjord. Hon tar satsen i munnen, fortsätter runka samtidigt som hon låter satsen rinna ner över mitt hårda ollon. Sperma är ett fantastiskt glidmedel, och när hon låter handen formas runt mitt spermakladdiga ollon är njutningen total. Hon gör det gärna, för hon vet att jag slickar o suger hennes klitta tills hon är färdig direkt efteråt:)

Keep that foreskin moving
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Tänkte bara påpeka att det kan vara riktigt knepigt att suga större kukar, och jag får kramp och tröttnar rätt fort. Mindre, däremot, kan jag njuta av att suga i evigheter, yum!
 
Toppen