Vad har ni stoppat kuken i?

masturbator

Medlem
Kön
Man
Hej alla glada onanister :)

Kom att fundera lite på vad för olika föremål jag genom tiderna använt som onanihjälpmedel... Det har ju experimenterats lite genom åren så att säga!

Jag har använt vaginor. Fleshlight och en annan variant av fitta med vibrator, Miss softie, läkarhandskar med glidmedel(jä--igt skönt), hoprullad strumpa med handske i + glid, knulldockor(har haft två och knullade ofta med dem).. Penispump som jag pumpat lite lagom o sen knullat som en vagina, vibrator typ butterfly på ollonet.

Vad har ni onanist-vänner fört in eran hårda vän i? Berätta:)

Ha det bra o så!

//M
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer nog inte på så mycket men fleshlight(väldigt skönt) i övrigt är det nog "bara" handen med hjälpmedel som glidmedel m.m...jo testat kukpump också,
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukade använda bananskal när jag var "mindre". skar av toppen på bananen och sen gröpte jag ur fruktköttet så det bara blir skalet kvar. Använde sen det som en sleeve, bananen som blev kvar i skalet funkade utmärkt som glidmedel. Detta slutade dock fungera när jag blev äldre och "större". Går att skära skåror i skalet, men det halva grejen var ju att det som blev det vaccum i bananskalet så det kändes som en avsugning.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat förutom en del kvinnor:

Knulldockor gjorda i silikon, 3 olika modeller.

Fleshlight både originalet och nån billig kopia.

Lösvaginor som är uppblåsbara och vanliga i silikon.

Urgröpt skumgummidyna som jag knullade när jag var yngre (gav rejäla skavsår..)

Termos fylld med inoljade kokta makaroner

Vattenmelon med hål i.

Glasburk fylld med gummi jiggar (utan krok..)och glidmedel

Bäst av allt är ändå att knulla i den naturliga varan, ser jag på porr så slår inget ett hederligt långrunk med handen insmord i saliv och lite glidmedel imellan åt..
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag kring strax över 20 år fick för mig att jag skulle prova termos å kokta makaroner metoden. Kokar mina makaroner, kollar porr samtidigt. Kåt som fan så ser jag framemot å testa. häller i makaronerna i termosen. Drar bak förhuden å tränger in kuken i en rasande fart.
lika snabbt drar jag ut kuken. helvete glömde kyla ner makaronerna.
Kuken dog, jag förbannade mig själv för misstaget å sen dess har det inte blivit den metoden fler gånger.
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Vi hade ett original som bodde i samma lilla samhälle på 60 talet. Hör nu pågar sätt 2 fläskkotlett i värmen element och smörj in dom med margarin. Om ni behöver lite inspiration ta mitt uppslaget från Fibban.tejpa upp på fönstret. Sedan va det bra att jucka och trycket reglerar man för hand. De bästa av allt när man är klar kan man lägga kotletter i stekpanna. Inget svinn och marinerade är dom.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
haha kom på att jag har faktiskt "knullat" ett sånt där uppblåsbart får. Min kompis fick ett som plojpresent, det stod sen i hörnet uppblåst i hans rum. En natt när jag sov där och vi lyckats se en av 00:00-filmern på TV1000, så låg jag kåt efter filmen (vi runkade inte medans vi såg). När han somnat så tänkte jag smyga iväg till toan, på vägen ut så ser jag fåret som bara stod där...

Det blev "den" och jag på toan sen i 30 min, hittade en handkräm som gick att använda som glidmedel XD
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inga så där vilda historier som en del av er. Har haft två olika fleshlights och en cobra libre.

Det konstigaste jag testat att stoppa kuken i är nog en toarulle. Folk började prata om det på appen Jodel för en bunt år sedan, så jag kände att jag var tvungen att testa. Jag var tvungen att trä på den innan jag blev särskilt hård för att få plats, så när jag väl hade fullt stånd var det ganska obekvämt. Men liksom Challe hetsades av gruppchatten, var det hög stämning i tråden på Jodel, så jag var kåt som fan, lyckades på något sätt lägga upp ett foto på detta (vill jag minnas) trots att allt avklätt är förbjudet där, och kom rätt rejält efteråt.
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Mitt recept är följade:
Ett PVC rör 48mm inv 200mm långt.
2st slangklämmor ca 55-60.
1st vridtransformator
1st sticksåg modell större 230v fel -------------TIGERSÅG-----------
1st sågblad 'gärna slött.
50g kokosolja/fett

Montera fast röret med slangklämorna o sågbladet på utsidan röret.
Kontrollera att slag rörelsen går fritt maskinen genom att dra i klingan utan att sladden är kopplad till eluttaget.
Anslut sågens han kontakt till vridtrafon.
(Trafon är en 2kg mekanisk grunka innehållande en cirkulär lindning så man kan ta ut från 0--260 volt.)
Modernare grejer sköts idag av triac eller tyristorer)
Sitter på golvet smörjer kuken o rörets insida med kokos, kör in kuken som är halvtrött, vrid sakta upp spänningen mot 50--100v. Varpå kuken får ett uppvaknande i denna supersköna åkande fitta. Själv håller jag bara sågen i våg o justerar var röret ska vända på kuken.
Första gången gick det innan 75 volt och runken översteg alla kärringar som runkat kalle genom tiderna.
Kokos o sperma rann i en skön "ström"
som elektriker hade sagt..

Sen har jag kör denna o sprutat inom några minuter för själva processen kåtar upp en så in i hundan milt sagt, så först efter sprutet är kaffe perfekt. Så hinner man ladda på ännu snabbare runk i omgång 2

Missa inte oljan för en gång var jag så jävla kåt att kuken bara måste in o jag gasade på som faan och jag fick en go orgasm men kalle hade bytt frisyr och varm + allmänt solbränd när han lämnade röret. Skinnflådd fick han permis resten av den veckan.

Idag tror jag det finns sågar med gaspedalen på avtryckaren likt borrmaskiner. Lycka till. Visa o skriv gärna om era handverktyg i sexet.

Nästa steg är att köra en skruvmejsel i fittan på ägarinnan. Där handtaget ska vara stort och greppvänligt. Perfekt för den lilla sladdlösa maskinen.
Den tror jag gör susen när kalle har permis.
Tack för ordet...
 
Last edited by a moderator:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mitt recept är följade:
Ett PVC rör 48mm inv 200mm långt.
2st slangklämmor ca 55-60.
1st vridtransformator
1st sticksåg modell större 230v
1st sågblad 'gärna slött.
50g kokosolja/fett

Montera fast röret med slangklämorna o sågbladet på utsidan röret.
Kontrollera att slag rörelsen går fritt maskinen genom att dra i klingan utan att sladden är kopplad till eluttaget.
Anslut sågens han kontakt till vridtrafon.
(Trafon är en 2kg mekanisk grunka innehållande en cirkulär lindning så man kan ta ut från 0--260 volt.)
Modernare grejer sköts idag av triac eller tyristorer)
Sitter på golvet smörjer kuken o rörets insida med kokos, kör in kuken som är halvtrött, vrid sakta upp spänningen mot 50--100v. Varpå kuken får ett uppvaknande i denna supersköna åkande fitta. Själv håller jag bara sågen i våg o justerar var röret ska vända på kuken.
Första gången gick det innan 75 volt och runken översteg alla kärringar som runkat kalle genom tiderna.
Kokos o sperma rann i en skön "ström"
som elektriker hade sagt..

Sen har jag kör denna o sprutat inom några minuter för själva processen kåtar upp en så in i hundan milt sagt, så först efter sprutet är kaffe perfekt. Så hinner man ladda på ännu snabbare runk i omgång 2

Missa inte oljan för en gång var jag så jävla kåt att kuken bara måste in o jag gasade på som faan och jag fick en go orgasm men kalle hade bytt frisyr och varm + allmänt solbränd när han lämnade röret. Skinnflådd fick han permis resten av den veckan.

Idag tror jag det finns sågar med gaspedalen på avtryckaren likt borrmaskiner. Lycka till. Visa o skriv gärna om era handverktyg i sexet.

Nästa steg är att köra en skruvmejsel i fittan på ägarinnan. Där handtaget ska vara stort och greppvänligt. Perfekt för den lilla sladdlösa maskinen.
Den tror jag gör susen när kalle har permis.
Tack för ordet...
Lägg gärna in en film när du nyttjar din maskin!
 

Skojjigt

Medlem
Minns en gång när jag va yngre. Vet ej hur gammal, men kanske 13-14 nånstans. Jag kokade snabbmakaroner, fyllde en ståltermos med dem och hällde i matolja. Sen körde jag däri haha. Minns inte känslan men det var säkert inte bra förutom att det kändes lite porrigt där å då :LOL:
 
Toppen