Vad har ni stoppat kuken i?

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter just nu med kuken i en ”twin turbo stroker”(Control by Sir Richard’s) med två motorer. Underbart skön, kåtoljan rinner till i rikliga mängder så jag behöver inget glidmedel!
 

Speedy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har många gånger gjort en "ballongfitta" som man kan glida in med kuken i och ta ett "knull".
Den den ger en riktigt skön känsla och kramar skönt om kuken :giggle:
 

Speedy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej
Man gör en ballongfitta av en lite större rund ballong eller en kondom.
Ballongen blir mera trång och kramar mer om kuken men äben kondom ger en skön känsla för kuken när man glider in i fittan.
Här är en av många exempel på hur man gör sig en ballongfitta.....i detta fallet med en kondom.
Det vore kul att höra om du prövar det..... Glöm inte lite glidmedel eller olja på kuken :)


Hör av dig
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej
Man gör en ballongfitta av en lite större rund ballong eller en kondom.
Ballongen blir mera trång och kramar mer om kuken men äben kondom ger en skön känsla för kuken när man glider in i fittan.
Här är en av många exempel på hur man gör sig en ballongfitta.....i detta fallet med en kondom.
Det vore kul att höra om du prövar det..... Glöm inte lite glidmedel eller olja på kuken :)


Hör av dig
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Förutom killar och tjejer (både analt och vaginalt) även röret till toarullen (när jag var i yngre tonåren), dammsugaren, mellan madrasserna i sängen, min egen röv. Ett ex hade ett par lösbröst som jag knullade skiten ur ett antal gånger. O så har jag haft några Fleshlights genom åren.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Förutom killar och tjejer (både analt och vaginalt) även röret till toarullen (när jag var i yngre tonåren), dammsugaren, mellan madrasserna i sängen, min egen röv. Ett ex hade ett par lösbröst som jag knullade skiten ur ett antal gånger. O så har jag haft några Fleshlights genom åren.
Dammsugaren stoppar jag kuken i fortfarande lite då o då....
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Dammsugare har jag testat men aldrig hittat någon med tillräckligt grov slang så kommer i den.
Annars har det blivit lite egna experiment med plastpåsar, glidsalvor, banan mm.
Den mest poppis jag gjort var av en gammal Remington rakapparat, tog bort kniven och montera ett rör som jag klädde med skumplast inne, var flera kompisar som prova den men var 55 år sedan .
 
Toppen