Vad tänker ni på när ni onanerar

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ett minne är min fd grannes fru, började med att jag tände på hennes underkläder.
Hon kom på mig en gång i tvättstugan blev arg men gillade att någon uppskattade henne. Blev några snabba sprut i henne i tvättstugan, var så pass gammal att hon inte kunde bli gravid.
Var mycket äldre än mig men äldre kvinnor med en rejäl buske som hon hade tänder mig. Enligt henne gav mannen inte det hon behövde och allt för sällan. De tittade ibland på porrfilm men då brukade mannen runka ta hand om det själv men hon enligt henne själv satt med en blött slida.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fantisera har man gjort länge, men inte när man började kom lite senare.
Fick torrorgasm inte så starka, sedan när man fått sperma började fantasierna, ofta att man sprutade över någon tjej i skolan.
En som fick min sats under nästan hela gymnasiet var min klassföreståndare.
Vi var på klassresa till sälen bastun var gemensam, gick bra tjejerna i klassen var lite blyga men släppte sedan. Vi kunde sitta nakna i bastun och tala klart att vi tittade lite gjorde tjejerna också.
Klassföreståndaren däremot var ju en fullfjädrad kvinna på ca 30år.
Har pratat men andra killar i klassen, hon har fått många satser. En klasskamrat påstår att han fantiserade om henne samtidigt som han på fyllan gjorde en tjej i parallellklassen gravid.
 
Toppen