Vad tänker ni på när ni onanerar

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när jag var liten lekte jag och min kusin på stranden, plötsligt när vi brottades råkade hon få in handen innanför mina badbyxor, min kul var redan hård, hon lyckades greppa den och jag minns fortfarande hur skönt det var. Hon släppte inte utan tittade på mig och sa: du kan få känna på min och det gjorde jag. Detta är väldigt längesedan men tänker på det ännu idag när jag runkar
Nice! Jag går igång som fan på minnen från då jag var liten också!
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Fler som tänker på sånt från när man var liten?
När jag låg på stranden, och en tjej i min lillebrors klass som jag var lite förtjust i bytte om. Plötsligt slog hon upp handduken för att svepa om sig lite bättre, och jag såg henne i bara rosa trosor. I den åldern fick jag stånd bara av att tänka på den händelsen. Men fortfarande sjukt upphetsande.
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Väldigt olika men händer att jag tänker på en vän som introducerade mig till killsex för många år sedan. Innan dess var jag helt oskuld med män.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Samma här… Yngre killar, tjejer, djur

När jag låg på stranden, och en tjej i min lillebrors klass som jag var lite förtjust i bytte om. Plötsligt slog hon upp handduken för att svepa om sig lite bättre, och jag såg henne i bara rosa trosor. I den åldern fick jag stånd bara av att tänka på den händelsen. Men fortfarande sjukt upphetsande.
Mmmm ..
 

Vonsace

Ny medlem
Oj, det är så olika.
Men återkommande är nog när jag pappa o jag var i badhuset. När jag var lite tjej.
Rätt ofta så bastade vi också, o då var det alltid någon som satt naken.
Detta var ju bara då mamma inte var med.Annars var jag ju med henne såklart.
Även om jag inte var så gammal, kanske upp i 6-7 års ålder sista gångern. Jag vet att jag ofta försöke få följa med pappa, även när jag klarade mig själv.
Glömmer jag inte synen av alla nakna killar o gubbar. Rätt ofta jag fantiserar om detta.

Eller när man var i havet o badade, hände ju ofta man lekte o brottandes i vattnet.
Oftast var det brosan o jag som lekte, men ibland kom pappa o mamma o lekte med oss också.
Då o då, så kände jag ju pappas kuk, såklart var man ju ju nyfiken. Rätt normalt med hormoner och puberteten.
Såna stunder kan man bli kåt av och onanera till.
Har din pappa kännt på dig också?
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag tänker ofta tillbaka på olika minnen. Tex när jag och polarna hade grupprunk, tjuvlyssnade på styvsyrran ha sex, sex på spännande ställen med olika flickvänner osv. Ett ex hade samma fantasier om incest så vi brukade knulla och viska olika fantasier i varandras öron.
Får inte glömma en gammal kollega som jag knullde i personalrummet på jobbet, hon ville alltid få fontänorgasm. Bra minnen! :love:
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Helt klart minnen från uppväxten där jag såg och hörde föräldrarna ha sex, och även tjuvkikade, har sett dom både knulla i olika ställningar och utföra oralt på varandra. Runkade nästan varje gång jag hörde dom i rummet bredvid och tjuvkikade från det jag 13-14 år och runkar till dessa minnen än idag där jag minns deras stön, sängen som knarrade och dunkade i väggen.
 
Last edited:

bengan

Medlem
Kön
Man
Hejsan jag hörde oxå mina föräldrar flera gånger då dom hade sex. Såg dom även en natt då dom knullade. Såg dom då dörren till deras sovrum var lite öppen. Vart kåt då jag hörde morsan stöna och se farsan köra in kuken i henne. Runkar även till det ibland än idag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Under morgonrunken i sängen idag innan jag steg upp, så var det minnesbilder på både män och kvinnor jag haft det skönt med. Svårt att fästa mig vid någon speciell, då alla varit fina o sköna på olika vis…
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag tänker ofta på den tjej jag var tillsammans med i min ungdom när jag runkar. vi skulle ta en dusch, hon var först in. när jag var i duschen så drog hon för draperiet, jag hörde henne på andra sidan. När jag var klar så drog jag bort draperiet. Då satt hon på toastolen med båda benen uppdragna på locket och smekte fittan. Hon tittade på mig och bad mig slicka henne. Vi bytte plats så att jag satt på stolen och hon grenslade min kuk och började rida mig. Detta är bara en av allt vi gjorde. Hon har gjort ett av truck i mina tankar och fantasier.
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett minne som brukar dyka upp när jag runkar är som följer:
Jag kom hem sent en kväll efter att jobbat några timmar övertid. Trött och jävlig ska jag köra in på min uppfart och får tvärnita, då det står en EPA pakerad där. Svär ilsket för mig själv och parkerar på gatan.
Går med bestämda steg in i huset och mot dörren till min 16- åriga dotters rum. Ska precis gå in och säga till den finniga tonåringen att han ska flytta skrotet som står utanför, då jag hör något innanför hennes dörr. Ingen tvekan om att det är sex på gång. Njutnungsfulla stön och suckar hörs från hennes rum.
Jag kunde till och med höra min dotters röst säga "Oooh precis så... Vad skönt..."

Jag väljer då att inte störa, utan slår upp en whiskey och sätter mig i soffan. Smuttar lite på drinken och kan till och med i vardagsrummet höra ljudet av sex från hennes rum.

Någon halvtimme senare har ljudet förändrats och jag kan höra röster istället för stönande.
Men jag tänker att fan, jag skiter i pojkjäveln och hans EPA, jag låter min bil stå parkerad på gatan.

Jag skulle precis gå in och lägga mig när de kommer ut från min dotters rum.
Jag ropade "Vad är det för pojkjäkel som har parkerat på min uppfart?"
Min dotter tittar in och säger: "Va? Är du hemma?
Jag skulle just fråga om grabben med epan när dottern sa:
"Det är Sandra i min parallellklass som har EPA. Vi har hängt på mitt rum. När kom du hem förresten?"
Jag stammade nånting om att jag precis kommit in... Sandra tittade in med rosiga kinder och sa hej!
Hon var en mullig och söt blond 16- åring.
Där fick jag något att runka till...

Jag kan tillägga att Sandra hängde mycket med min dotter den sommaren. Och jag runkade som besatt....
 
Toppen