Vad tänker ni på när ni onanerar

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag onanerar tänker jag på något häftigt som jag har upplevt. På senare tid har det uteslutande handlat om att jag suger en man tills han kommer.

Jag hade en lyckad kväll på DeLuxe i Göteborg tidigare i år där jag fick suga av några killar. Jag minns deras kåthet, intensitet och stön som ledde fram till sprutet inne i min mun. Jag kommer alltid av det minnet.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Ofta är det helt blankt i huvudet när jag onanerar.. men ibland dyker det upp kvinnor. Ibland kvinnor jag varit med, ibland kvinnor jag vill vara med.. tänker såklart på att ha sex med dem.. vad man vill göra med kvinnorna.. försöka föreställa sig deras stön osv osv
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Morgon med löpband på gymmet. Tomt på folk nästan och kvinnlig städpersonal på herrarnas. Kände att jag hårdna enormt, klädde av mig obrytt. Hon fortsatte svabba golven när jag gick mot duschen utan handduk. Fortsatte tänka på henne och kunde inte låta bli att spruta i duschen.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Rätt olika, men ofta är det personer som jag haft runt mig den dagen eller som jag pratat med. Oftast blir det lite förbjudet.
Tex att jag har helt vild o galen sex med någon kompis flickvän, eller grannes fru, även något ex ibland.
 

Hin Håle

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Den senaste tiden så har jag fantiserat om en 69:a med en yngre oerfaren kille/man som vill testa att suga och runka en kille, vi runkar och suger varandra tills vi sprutar varandra i munnen. Mycket härlig fantasi som gett mig många fina sprut, men jag vill ju förstås hemskt gärna uppleva det i verkligheten också.
Åååh såna fantasier har jag plågats av länge! Har skrivit ned en kåtskriven snabb "sexnovell" om det du beskriver. Pma mig om du vill läsa den lr skriva mer om vad som, du verkar intressant
 
Toppen