Vad tänker ni på när ni onanerar

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Oj, det är så olika.
Men återkommande är nog när jag pappa o jag var i badhuset. När jag var lite tjej.
Rätt ofta så bastade vi också, o då var det alltid någon som satt naken.
Detta var ju bara då mamma inte var med.Annars var jag ju med henne såklart.
Även om jag inte var så gammal, kanske upp i 6-7 års ålder sista gångern. Jag vet att jag ofta försöke få följa med pappa, även när jag klarade mig själv.
Glömmer jag inte synen av alla nakna killar o gubbar. Rätt ofta jag fantiserar om detta.

Eller när man var i havet o badade, hände ju ofta man lekte o brottandes i vattnet.
Oftast var det brosan o jag som lekte, men ibland kom pappa o mamma o lekte med oss också.
Då o då, så kände jag ju pappas kuk, såklart var man ju ju nyfiken. Rätt normalt med hormoner och puberteten.
Såna stunder kan man bli kåt av och onanera till.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Oj, det är så olika.
Men återkommande är nog när jag pappa o jag var i badhuset. När jag var lite tjej.
Rätt ofta så bastade vi också, o då var det alltid någon som satt naken.
Detta var ju bara då mamma inte var med.Annars var jag ju med henne såklart.
Även om jag inte var så gammal, kanske upp i 6-7 års ålder sista gångern. Jag vet att jag ofta försöke få följa med pappa, även när jag klarade mig själv.
Glömmer jag inte synen av alla nakna killar o gubbar. Rätt ofta jag fantiserar om detta.

Eller när man var i havet o badade, hände ju ofta man lekte o brottandes i vattnet.
Oftast var det brosan o jag som lekte, men ibland kom pappa o mamma o lekte med oss också.
Då o då, så kände jag ju pappas kuk, såklart var man ju ju nyfiken. Rätt normalt med hormoner och puberteten.
Såna stunder kan man bli kåt av och onanera till.
Spännande, blir ofta kåt av att tänka tillbaka på sånt man varit med om när man var yngre
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
En gång när jag var liten lekte jag och min kusin på stranden, plötsligt när vi brottades råkade hon få in handen innanför mina badbyxor, min kul var redan hård, hon lyckades greppa den och jag minns fortfarande hur skönt det var. Hon släppte inte utan tittade på mig och sa: du kan få känna på min och det gjorde jag. Detta är väldigt längesedan men tänker på det ännu idag när jag runkar
 
Toppen