Vad tänker ni på när ni onanerar

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kvinnorna och metrologerna på Nyhetsmorgon och Efter 5 på tv 4 är ibland i fantasin. Även några av de kvinnliga kockarna speciellt Tina.
Detta händer ibland och är tillgängligt, Gyllene Tider var igång redan om det 1980 men då var det tv2 men fanns bara två kanaler på den tiden.
Nu känner jag mig gammal, många kan ju inte tänka sig utan ca 20 kanaler och även internet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kvinnorna och metrologerna på Nyhetsmorgon och Efter 5 på tv 4 är ibland i fantasin. Även några av de kvinnliga kockarna speciellt Tina.
Detta händer ibland och är tillgängligt, Gyllene Tider var igång redan om det 1980 men då var det tv2 men fanns bara två kanaler på den tiden.
Nu känner jag mig gammal, många kan ju inte tänka sig utan ca 20 kanaler och även internet.
Nu på morgonen är det den finaste metrologen de har på tv4.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag runkar ofta till tjejer och par jag varit med för länge sedan, till sånt jag sett eller varit med om på nakenbad eller någon sexig tjej jag sett ute. På senare tid har jag mer och mer tänkt på stora kukar när jag runkar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har haft en granne där jag bodde tidigare, bodde själv med en tonåring dotter.
Brukade ibland ligga på gårdens gräsmatta och sola. Dottern verkade inte bry sig tog av sig toppen så hon kunde sola sina tonårsbröst. Grannen var lite mer diskret men även hennes bröst blottades tillslut.
Tonårings bröst var inte så upphetsande som mammans kom rätt kraftigt, stod i köksfönstret och smekte mitt stånd. Undrar om det bara var jag fanns en del andra som hade fönster mot gården. Fanns andra som solade också men visade inte brösten. Många bryr sig kanske inte men bröst kan ibland vara upphetsande för män också en del kvinnor.
 
Toppen