Var sprutar ni helst?

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag sprutar helst så djupt in i fittan som möjligt. Så skönt! När min fru runkar mig vill hon ha satsen på brösten. Sedan gnider hon in brösten med sperman.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har du fått dålig sperma nångång? Fick av en kille en gång och den var typ sur och väldigt konstig konsistens på.
Mjo, de gånger den smakat konstigt har varit efter blöta krogkvällar (länge sedan nu) så tror det är öl och liknade som gör att smaken inte blir bra. Sparris gör också att den smakar apa. Räcker med bara lite sparris så blir det en otrevligt äcklig smak på sperman.
 

MillaH

Välbekant medlem
Mjo, de gånger den smakat konstigt har varit efter blöta krogkvällar (länge sedan nu) så tror det är öl och liknade som gör att smaken inte blir bra. Sparris gör också att den smakar apa. Räcker med bara lite sparris så blir det en otrevligt äcklig smak på sperman.
Ja sparris visste jag att den påverkar men tror inte han hade druckit nått men nått fel var det på den iaf
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Helst inne i kvinnan långt inne och fylla kvinnans fitta. Problemet kan ju vara att hon kan bli gravid även om hon förhoppningsvis skyddar sig. Annars utan för över hennes fitta eller brösten. Vad jag märkt vill inte många kvinnor ha det i munnen, det kan suga mig men inte att jag kommer i munnen och vill det inte det så göra jag inte det.
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Håller med, svårt och hitta något som är "manligare". Produkten av deras orgasm liksom.
Den DÄR känslan...man blundar, släpper loss det yttersta beviset på sin njutning och VET att man har ett par ögon på kuken just när det känns som bäst.
Öppnar ögonen, möts av ett uppskattande leende och...börjar "se sig runt" för att kolla vilken spridning sperman fått på kroppen. Mmmm...
 
L

Lite bi

Gäst
Ta tjejen bakifrån, liggande med ett ben lite uppdraget ger en känsla av att vara i universum. Där längst in -där vill jag lägga satser.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sparris gör ju också att "vi" smakar dåligt, så det är en dålig grönsak om man ska ha sex efter man ätit. Dock god...
Har du någon koll på hur lång tid det tar innan sperman (eller fittsaften) tar smak av sparrisen? Att ha sex efter middagen kanske inte spelar någon roll, men dagen efter....?
 
Toppen