Var sprutar ni helst?

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag vill helst spruta där jag är, så att säga. Jag vill inte avbryta och just avsluta med något annat, då blir inte orgasmen lika skön. Risken finns att jag "tappar" den också. Om tjejen använder handen tills jag är nära att komma, så vill jag att hon fortsätter med handen, och så vidare.
Har nyligen fått testa det där med att spruta i munnen och tjejen fortsätter suga genom hela orgasmen. Eftersom det är något jag inte fått vara med om tidigare är det en favorit just nu, men det brukar variera vad jag vill. :)
Om man tar en lite mer offentlig snabbis är det trevligt att veta att man fyllt tjejen i fittan och det kanske rinner längs benet eller så, fast ingen vet något... ;)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste säga spruta inne i fittan är allra bästa. Pressa in kuken så långt in det bara går och spruta så jävla skönt!!!
Ja, det håller jag helt med om. Att helt fritt få trycka in kuken långt upp i en fitta och bara tokspruta...så härligt. Alternativt långt upp i rumpan om tjejen är okej med det :). Om inte det går så är det alltid fint att lägga satsen på tuttarna så tjejen kan se när det sprutar också.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Att bli avrunkad och spruta över ljuvliga bröst är toppen och lika skönt är det att spruta djupt in en en kramande fitta. Att bli avsugen och spruta i munnen är också så skönt. Så det är många olika sätt som jag föredrar.
 
Toppen