Vart brukar ni onnanera

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sängen eller soffan, morgon och kväll. Numera är jag ensam hemma varje förmiddag så det är oftast soffan med långrunk.
Sen kan det bli en avrunkning på kvällen också, när jag lagt mig.
 
Ålder
41
Kön
Man
Där jag kan, när jag kan ;) I tonåren har det definitivt skett hemma hos diverse vänner och bekanta, i vuxen ålder är det vanligare i naturen, i bilen, på hotellrum mm. Generellt gillar jag att onanera där det känns lite extra spännande och då jag har starka voyeuristiska tendenser, go figure…

Vanligast är väl dock soffan, sängen eller framför datorn. Inte så spännande.

Men även ett ställe som lyser med sin frånvaro i tråden, på jobbet! :rolleyes: Detta kan jag väl knappast vara ensam om? En väl vald paus för att lätta på trycket medan man t ex tänker på någon man mött i korridorerna… :sneaky:
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Mestadels i sängen, soffan, eller framför datorn. Blir mer och mer sällan framför datorn så det är svårt att hitta upphetsande porr eller liknande. Kan bli någon chatt ibland, men inte så ofta, tyvärr.
Ibland blir det något annorlunda, som kanske i bilen, i naturen eller på jobbet.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
För min del blir det framför dator, fåtöljen framför tv och sängen. Men somrarna blir det ute, eftersom man bor på landet. Baksidan, är bra insyn skyddat. Nere vid sjön. Är det bad temperatur i vattnet. Så är det hoppa i och skölja av sig.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon sa "var har jag inte onanerat?" tror jag håller med där... Oftast sängen och vid datorn när jag kollar porr, men det har runkats på en jäkla massa ställen egentligen;) Skönast har nog varit i dushen eller bastun på gymmet eller i ett omklädningsrum på ett varuhus.
 
S

Sebastienne

Gäst
Jag tycker duschen blir ett meck, för såsen fastnar ju överallt! Omöjligt att skölja bort, typ som äggvita i disken. Tacksam för tips. Varmt vatten, kallt vatten? Schampo?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tycker duschen blir ett meck, för såsen fastnar ju överallt! Omöjligt att skölja bort, typ som äggvita i disken. Tacksam för tips. Varmt vatten, kallt vatten? Schampo?
Bättre att runka i sängen och lägga satsen på magen/bröstet. Smeta ut sperman så torkar den ganska snabbt in i huden.
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Drar en runk på jobbet . . .
Skulle sitta fint med en härlig avsugning nu - eller ännu bättre, ett hett snabbknull med någon skön kåting från kontoret . . .
 
Toppen