Vem föredrar en buske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag ser gärna en lite ansad buske, eventuellt rakad så det bara är en liten tofs kvar.
På killar är det inte så fräscht med helt oklippt hår utan hellre något klippt, ca 2-4cm, eller rakat. Rakat förstärker ju intrycket av apparaten... ;)
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Hmm, de pendlar fram å tebax. Efter ett tag me helrakat/ansat så känns en rekti prekti buske helt ok.:p Nåja, sålänge den inte växt ut på mage å ben.:eek:

mera kärlek
 

Ollie

Ny medlem
Kön
Man
Själv föredrar man ju då en hårig buske.. Vet inte varför men det e så himla MKT sexigare än helt rakat.. Busken lixom visar att det är en Mogen kvinna och inget barn...
 
Kön
Man
Lite hår kvar på tjejer är snyggt. Helrakat ser för barnsligt ut. Själv har jag en liten linje kvar men låter aldrig hårstråna bli särskilt långa.
Efter allt för många "håriga" erfarenheter på killar föredrar jag dem rakade. Finns inget äckligare och mer avtändande än att få massa hårstrån i munnen när man suger av.



To heaven and back again
 

Little_bear

Ny medlem
Kön
Man
Om det nu är så att ni killar inte är så förtjusta i håriga buskar så kan ni ju alltid erbjuda er att raka bort den? ;)
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
tycker att tjejerna kan lite hår på venus berget men läpparna ska vara rakade de e sexigt:)

yeah baby!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by Little_bear

Om det nu är så att ni killar inte är så förtjusta i håriga buskar så kan ni ju alltid erbjuda er att raka bort den? ;)

:p handen i luften!!! frivillig!!!

:)



Smisk! känslan som sitter i
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Little_bear

Om det nu är så att ni killar inte är så förtjusta i håriga buskar så kan ni ju alltid erbjuda er att raka bort den? ;)
Att bli rakad är det mest upphetsande som finns... ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen