Vem föredrar en buske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jo det finns vissa tjejer som har nästan blont könshår - de som är lite rödlätta. Det kan vara rätt fint, men det är snyggare med rakat eller bara en sträng ovanför på tjejer. Regelrätt buske går bort i alla sammanhang, både hos tjejer och killar.

Originally posted by Jona

På killar spelar det inte så stor roll. På mig själv stämmer din beskrivning in.
Jag undrade också, jag är väldigt blond men har mörk buske. Det är väl det normala? Ingen har väl blont könshår?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Erik188

Jo det finns vissa tjejer som har nästan blont könshår - de som är lite rödlätta. Det kan vara rätt fint, men det är snyggare med rakat eller bara en sträng ovanför på tjejer. Regelrätt buske går bort i alla sammanhang, både hos tjejer och killar.

Håller med, levande bevis på att det finns i alla fall väldigt ljust könshår. Nu rakar jag ju det mesta iofs, förutom lite ovanför.

Gör det mycket för mig egen del, tycker om känslan av att vara rakad, både när jag själv smeker mig och när jag blir smekt, eller slickad. Dessutom kan det vara RIKTIGT uppskattat hos en del...
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
hmmm är man som man en raritet då med superblont pubishår alltså?? noppad pung och kuk resten kvar

live to ride!
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
Klart det ska vara en buske, även en rejäl sådan gör inget. Är så trött på alla rakade musar som man ser, visst det var sexigt ett tag men nu när alla rakar sig mer eller mindre så lägntar man efter en riktig buske.

snurre
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Slätrakat helst. Sparat typ sträng helt okej. Hårigare än så inget oralsex. Helt orakat/buske har jag tackochlov aldrig råkat ut för men det skulle bara vara att gå igen för den tjejen. Tyvärr, men hår är äckligt
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
WOW vilken skön läsning som Jona och andyg bjöd på:p Tack för den;)

Eftersom jag tänder på hår så får det gärna vara buske. Men inte helt vildvuxet. Ansat och lurvigt är min melodi[^]
 

JAENKARN

Ny medlem
Kön
Man
snacka om att väcka en tråd till liv :D håller med snäckan, riktigt skön läsning de bjöd på ;) vart lite hård själv :oops:

ansat eller helrakat är bäst tycker jag
 

Laifen

Medlem
Kön
Man
Mmmm mycket upphetsande läsning,, Jag tycker att det hetaste som finns är att få lägga sin sats på en buskig fitta. Har iofs heller ingen erfarernhet av en rakad sådan,, men skulle tillfälle dyka upp så får jag återkomma o berätta vilket av dom 2 jag tycker bäst om då ;) ;)
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Inget fel med en buske, det beror ju på hur stor vi pratar om.
En trimmad och ansad fitta är ju sexigt, men jag har provat slicka både med hår och utan.

Att slicka en rakad fitta är ju bättre i det avseendet, du får ju mer närkontakt,tycker då jag.

I övrigt spelar det ingen roll ;)
 

Goa gubben

Medlem
Kön
Man
Några kvinnor här som har buske Eller är det bara rakat nu för tiden.
Började knulla på mitten av 70 talet och då var rakat ovanligt. Tänder fortfarande på hårig fitta gärna där håret växer upp mellan skinkorna. En hårig fitta bakifrån är häftigt. Googla hairy pussy och återkoppla vad ni tycker.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Några kvinnor här som har buske Eller är det bara rakat nu för tiden.
Började knulla på mitten av 70 talet och då var rakat ovanligt. Tänder fortfarande på hårig fitta gärna där håret växer upp mellan skinkorna. En hårig fitta bakifrån är häftigt. Googla hairy pussy och återkoppla vad ni tycker.
vackert med hårig fitta. älskar att se kvinnor med hår på fittan och i rumpan
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
På killar spelar det inte så stor roll. På mig själv stämmer din beskrivning in.
Jag undrade också, jag är väldigt blond men har mörk buske. Det är väl det normala? Ingen har väl blont könshår?
Jodå jag hade en danska som var blond både uppe o nere men hon var inte dum blondin bara väldigt kåt
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Själv har jag alltid (nja, sedan slutet på 90-talet i alla fall) trimmat busken och rakat pungen. När viruset kom blev det så att inte gick och klippte mig, och utan att egentligen tänka på det så slutade jag trimma kuken också. Så nu har jag en ganska rejäl buske som jag faktiskt gillar, så den får nog bli kvar en stund.
Annars har det gått i perioder, minns när tjejer började raka lite smalare sträck på fittan och tyckte det var så sexigt. Renrakat är sexigt men känns numera lite "vardag" kanske. Så favoriten just nu är nog faktiskt en rejäl buske på fittan och mellan benen, supersexigt!! Dock inte så förtjust i tjejer med hår på benen och under armarna ;)
På killar tycker jag inte det spelar så stor roll, det beror liksom lite på. Rakad kuk kan vara jättefint men jag gillar också håriga kukar mycket ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen