Vem sover naken?

LindaEP

Välbekant medlem
Har sovit naken hela livet. När jag växte upp sov hela familjen nakna och nu när jag har egen familj sover alla nakna. Har aldrig varit tal om något annat. Känns bara konstigt att vara påklädd i sängen. Och i alla fall mitt underliv har bara mått bra av att få luftas och slippa vara instängda i trosor.
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Och för oss män som får erektioner under natten är det skönt att inte vara instängd. De gånger jag av någon anledning haft kalsonger på natten har det varit nästan plågsamt. Håller även med LindaEP, underlivet mår bra av att luftas och inte vara instängt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kommer ihåg på landet min lillasyster sov naken även jag, ibland hade hon sparkat av sig täcket under sömnen. Hände ofta när hon var yngre kanske elvaår, hon hade könshår inte så mycket och väldigt kort.
Jag brukade titta och fick stånd men runkade inte var ju min lillasyster kändes fel, kunde däremot komma med hjälp av hennes trosor. Det märkte hon gjorde henne upphetsad, när jag kommit hände det att hon onanerade men då hade jag för det mesta somnat om. Att jag sprutade tände henne även om det inte kom så mycket. Att ha sex tillsammans tänkte vi aldrig på även om hon var min styvsyster.
Mens fick hon när hon var tioår och min sperma kom ungefär samtidigt jag var tvåår äldre, hon hade ju kunnat bli gravid.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Började sova naken när jag flyttade hemifrån.
Lite nackdel i bland om man sover över hos någon, även om jag tar på mig något på kvällen så sparkar jag av mig det i sömnen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
jag sover naken ibland eller i bara kallingar. Frun har alltid trosor på sig och en stor t-skirt om det är kyligt. Tyvärr delar vi inte sovrum längre av olika anledningar...
 
Toppen