Vem sover naken?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har typ sovit naken sen tidiga tonåren
Alla flickvänner jag har haft har sovit nakna...
Sover typ alltid naken med min fru..

Så jag antog att alla sov nakna...
Men gissar att det är väl generellt typ 50/50?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Men ack så fel jag hade...
Minoriteten sover nakna
10-15% sover nakna...




 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag sover också alltid naken. (Dock inte när jag/vi sover över hos bekanta)
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sover naken ibland men för det mesta sover jag i en gammaldags nattskjorta. Den kan man dra upp till midjan och har då fri tillgång till kuken. Riktigt skönt. När jag sover borta eller om någon annan sover över har jag alltid riktig pyjamas. Frun sover i princip alltid i nattlinne. Någon enstaka gång kan det hända att hon sover naken men det är sällan eftersom hon är frusen av sig. :)
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Tror jag sovit naken ända sen jag flytta hemifrån haha fan va gött det är! Är oftast naken hemma.. undrar hur många i lägenheterna mitt emot som brukar se mig när jag går runt här med kuken i vädret.. ;)
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Tror jag sovit naken ända sen jag flytta hemifrån haha fan va gött det är! Är oftast naken hemma.. undrar hur många i lägenheterna mitt emot som brukar se mig när jag går runt här med kuken i vädret.. ;)
Visst är det skönt att gå naken hemma. Kuken i vädret ibland och ibland slak. Men då runkar man upp den lite och sedan slappna av.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan vara en fördel att sova naken med en kvinna, men att ta av en kvinna trosan eller dra den åtsidan och se hennes förhoppningsvis redan våta slida kan vara väldigt upphetsande.
 
Toppen