Vilken person på forumet skulle ni helst vilja knulla med?

indigo85

Medlem
Kön
Man
Haha nu kom jag på grymmaste tråden (hoppas att den inte redan finns:S).
Men jag såg att tråden "vilken manlig kändis skulle ni vilja knulla med" men nu gäller det vem på onanera.se som ni tjejer helst skulle vilja knulla med:):D
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Nu är jag inte inne här så ofta att jag har full koll på alla debattörer. Men såvitt jag kan dra mig till minnes skulle jag nog kunna ha det trevligt med - och göra det trevligt för - misswet, Snäckan t.ex. för att nämna ett par. Fanns en tjej här förut som kallade sig BunnyButt som jag också tyckte verkade charmig och inne på lite samma saker som jag själv.

Nu, tänker jag ta på mig blöja och cykla ner till badet och hitta någon lagom avskild plats, lägga mig och läsa och kissa på mig. Lugn, jag har extra badskjorts med mig. ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu är jag inte inne här så ofta att jag har full koll på alla debattörer. Men såvitt jag kan dra mig till minnes skulle jag nog kunna ha det trevligt med - och göra det trevligt för - misswet, Snäckan t.ex. för att nämna ett par. Fanns en tjej här förut som kallade sig BunnyButt som jag också tyckte verkade charmig och inne på lite samma saker som jag själv.

Nu, tänker jag ta på mig blöja och cykla ner till badet och hitta någon lagom avskild plats, lägga mig och läsa och kissa på mig. Lugn, jag har extra badskjorts med mig. ;)

Din upphetsande beskrivning av vad du skulle göra, får mig att vilja knulla med dig just nu:p;):love:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Den frågan kan jag inte svara på.

Så ska man enligt bestämmelserna svara på alla frågor i ett förhör hos fienden. Jag väljer den lösningen så kanske jag undviker att få fiender här.

/Challe - Privatperson

Dessutom är tråden inte "Kvinnlig onani" utan "Samlag och annat" -- tråden flyttas.


/Challe - Moderator
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Den frågan kan jag inte svara på.

Så ska man enligt bestämmelserna svara på alla frågor i ett förhör hos fienden. Jag väljer den lösningen så kanske jag undviker att få fiender här.

/Challe - Privatperson

Dessutom är tråden inte "Kvinnlig onani" utan "Samlag och annat" -- tråden flyttas.


/Challe - Moderator


:cool: Det är tur för dig att du är så klok! Annars hade det blivit synd om dig[}:)]:cool:;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, mina kontakter på den här siten håller jag för mig själv, men vi kan väl säga så här..
alla tjejjer som fått mer än 7 mess från mig,ungefär, ligger bra till;):p:cool:!
Diplomatiskt va ?
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ja, mina kontakter på den här siten håller jag för mig själv, men vi kan väl säga så här..
alla tjejjer som fått mer än 7 mess från mig,ungefär, ligger bra till;):p:cool:!
Diplomatiskt va ?

Då får man väl börja räkna då! Om jag har färre än sju, ligger du risigt till[}:)];)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, mina kontakter på den här siten håller jag för mig själv, men vi kan väl säga så här..
alla tjejjer som fått mer än 7 mess från mig,ungefär, ligger bra till;):p:cool:!
Diplomatiskt va ?

Det där behövde jag verkligen. Drog iaf på munnen trots värken..
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Spännande att bli namngiven :p

Jag skulle kunna tänka mig några puddingar..hehe..
både män och kvinnor.........puss :love:

Men det finns en person som jag absolut skulle välja som nr 1 och det håller jag hemligt så länge ;) :cool:
 
Toppen