Vilken person på forumet skulle ni helst vilja knulla med?

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hmm, det blir en diger lista . . . :oops:

Men för att nu nämna några . . . ;)

Sofia, jossis, Lisa26, qwin, skeda, Mother, icka . . . :p :p :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Spännande att bli namngiven :p

Jag skulle kunna tänka mig några puddingar..hehe..
både män och kvinnor.........puss :love:

Men det finns en person som jag absolut skulle välja som nr 1 och det håller jag hemligt så länge ;) :cool:

Är det jag...snälla säg är det det..;):p:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jajajajajaja JAG VILL KNULLA MED ALLA HÄR INNE::..bra så..haha

fan såå trött..lite utflipprad kanske.

Men alla här inne har ju sina favosar...fast dom inte törs säga..kanske ett själ är att dom "busar" med fler .Vad vet jag;)

kramiz kåta vänner
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Ni alla tre som skrivit senaste inläggen, Gizza, Snäcka o skeda....Jag vill ha er alla tre brudar! I tur och ordning? Rent av samtidigt kanske...*undrar blygsamt* ? ;) :D
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Oj, vad svårt detta blev... Om man ska döma efter folks förmåga att fantisera och prata snusk blir listan riktigt lång. Däremot finns det en liten tös som gör mig mer sugen än de andra... :p Puss på dig, tjejen. Du vet vem du är! :)
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Sofia verkar vara en läcker frisinnad tjej och Lellelind har en härlig kuk. Båda på en gång om jag får välja.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ingen som nämnt mig ???
Fan...
Man blir nästan förbaskad....
[}:)]

Lol.

Oroa dig inte!

Mina val är följande:
Sofia för att hon är en så läcker och frisinnad tjej, Lellelind för han har så härlig kuk. Helst båda två på samma gång!
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ni alla tre som skrivit senaste inläggen, Gizza, Snäcka o skeda....Jag vill ha er alla tre brudar! I tur och ordning? Rent av samtidigt kanske...*undrar blygsamt* ? ;) :D

gruppsex...trevligt..finns nog några till som vill vara med
 
Toppen