webcam-smyg

bulliga

Ny medlem
Kön
Man
Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.
 
B

Brinck [stäng på anv begäran]

Gäst
Jag har haft camsex många gånger,en del med tjejer som bara vill se och inte synas,de är ju helt okej också.Kunde inte tro att de fanns så många som var så intresserade av camsex som det nu var.
Originally posted by bulliga


Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by Brinck

Jag har haft camsex många gånger,en del med tjejer som bara vill se och inte synas,de är ju helt okej också.Kunde inte tro att de fanns så många som var så intresserade av camsex som det nu var.

...sen att det sitter tre finniga fjortonåringar och garvar på andra sidan spelar ingen roll? ;)
 
B

Brinck [stäng på anv begäran]

Gäst
Originally posted by grabb27

Originally posted by Brinck

Jag har haft camsex många gånger,en del med tjejer som bara vill se och inte synas,de är ju helt okej också.Kunde inte tro att de fanns så många som var så intresserade av camsex som det nu var.

...sen att det sitter tre finniga fjortonåringar och garvar på andra sidan spelar ingen roll? ;)
Nu är det så att varför skulle folk göra detta?
ta upp massa onödig tid för att sitta och skratta vid datorn åt andra,tror de nog i detta finns roligare saker.
Jag har också sett dem jag chattat med
de är ju än bättre,oftast är det äldre 20-25åringar,naturligtvis
 
G

Guest

Gäst
Du har tydligen inte en blekaste aning om att det sprids webcamfilmer över internet där man kan se såna som DU, som sitter och runkar och säger pinsamma saker...
 

stenhård

Ny medlem
Kön
Man
hur vet du att det är tjejer?
Originally posted by Brinck

Jag har haft camsex många gånger,en del med tjejer som bara vill se och inte synas,de är ju helt okej också.Kunde inte tro att de fanns så många som var så intresserade av camsex som det nu var.
Originally posted by bulliga


Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.
 
G

Guest

Gäst
vadådå, blir du orolig?
du kan ju prova gå in på directconnect och söka på webcam xxx MOHAHAHAHA
 
G

Guest

Gäst
näe... det gör du rätt i, men du kan lita på att det finns webcamfilmer att LADDA NER där.
 

scaryeyes

Ny medlem
Kön
Man
Jo webcamsex e skitbra! Synd bara att d e så få tjejer som vill ha det...... Jag lyckas aldrig hitta dom i alla fall.... Nån som har nåt bra tips????

Webcam sex är det klart bästa efter riktig sex
 
Toppen