webcam-smyg

miizz

Ny medlem
Kön
Man
Vill ha kontakt med dig!!?? Okay???

Originally posted by bulliga


Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.

Webbcamma Nu med mig om du vill!
 

miizz

Ny medlem
Kön
Man
Vill ha kontakt med dig!!?? Okej??

Originally posted by bulliga


Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.

Webbcamma Nu med mig om du vill!
 
Kön
Man
Originally posted by Brinck


Originally posted by grabb27

Originally posted by Brinck

Jag har haft camsex många gånger,en del med tjejer som bara vill se och inte synas,de är ju helt okej också.Kunde inte tro att de fanns så många som var så intresserade av camsex som det nu var.

...sen att det sitter tre finniga fjortonåringar och garvar på andra sidan spelar ingen roll? ;)
Nu är det så att varför skulle folk göra detta?
ta upp massa onödig tid för att sitta och skratta vid datorn åt andra,tror de nog i detta finns roligare saker.
Jag har också sett dem jag chattat med
de är ju än bättre,oftast är det äldre 20-25åringar,naturligtvis

Jävligt gammal tråd va, men jag kan inte låta bli:
http://exet.nu/html/download/webcam.shtml
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Hehehehehe så jävla roligt men ack så taskigt.
Finns ju en hel uppsjö med webcam filmer på DC bara att välja och vraka.
 

GringoN

Ny medlem
Kön
Man
hey har du msn :D?


Originally posted by bulliga


Blev så kåt en dag då jag hade webcam-chat... men cam ville inte plötsligt och slocknade...
killen på andra sidan trodde att jag inte såg honom då han inte såg mig...
Så han tog av sig byxorna ivrigt när min cam slocknat. Hans ögon lyste av kåthet. Och jag såg att han runkade, då jag skrev en massa kåtheter till honom! wow.
Frågade sedan vad han hade på sig. Han berättade om sina långbyxor.. som han hade...(men han hade bara sina kallingar på sig då, jag känner killen IRL för övrigt!!!)
och jag sa att jag var fullt påklädd.. efter en stund så sa jag, vad skulle du säga om jag ljuger nu.. och i själva verket sitter och är naken nertill.. :p
Dagen efter hade vi webcam-sex på riktigt. Skönt! MEN, jag tänker aldrig avslöja att jag sett på honom i smyg, hoppas få göra det igen. :) Mycket skönare så.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Lol då det finns program som gör att du kan spela in vad som visas på msn :p
Klart att det sprids över ett program som Dc så :p:p dc = Direct connect vilket i princip funkar som kazaa typ men på ett helt annat sätt....

Alla tjejjer som inte vill synas i cam har nog tänkt på det fler än en gång och därför har många slutat visa sig... mestadels för att som n/a säger, finns finnaga fjortisar som spelar in sånt och delar ut det över dc m.m.

så har ni inte tänkt på det innahn så gör de nu...
och lär känna grabben/tjejjen innan ni gör det igen




Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Johanb

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja säga att de flesta som utger sig för att vara tjejer, inte är tjejer.

Det är i mina ögon och genom min erfarenhet, "smyg-homos", killar, som rent utsagt av ljuger för en. Det är sjukt... riktigt sjukt. Det finns inte många tjejer, har aldrig mött en tjej på nätet som visar allt i cam utan att ta betalt.

Mums
 

Phobia

Ny medlem
Kön
Man
Varför ha cam-sex med killen om du känner honom? Då kan ni ju göra det på riktigt istället menar jag. ^^

åh, vad skönt
 
Toppen