Äkta vara eller egen vara???

Hogge

Medlem
Kön
Man
Vissa må tycka at det är en dum fråga men vad föredrar ni. Sex på egen hand eller sex tillsammans med någon annan.

Onanera Mera
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hmmm... bra sex med någon man verkligen gillar slår allt men en riktigt skön stund på egen hand kan vara bättre än dålig sex.
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag håller med tidigare inlägg att det är helt skilda saker. Båda är lika nödvändiga! Liksom i övriga livet så behöver man stunder man gemenskap men ibland är det skönt att vara ensam.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med bl a Eve!
onani, sex lr fysisk kärlek... det e olika saker

onani e mer en avslappning &/lr kick.
sex(lr knull) är ren skär lust.
fysisk kärlek är passion till en annan människa.



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med till fullo om att det är helt skillda saker och att det ena absolut inte utesluter det andra. Men jag har lite andra definitioner av sex än vad Doc har.

För mig handlar sex om så mycket mer än bara lust. Det handlar om att visa hur mycket jag älskar mannen ifråga, ge och ta. Ögonkontakten, att se hur kärlek och kåthet blandas i min älskarens ögon, vara så nära honom som är möjligt, både fysiskt och psykiskt!

Denna definition förklarar ju också varför jag inte tycker att one-night-stand är något att ha, sex med kärlek inblandat slår allt!

MEN, även om jag har ett aktivt sexliv med en partner onanerar jag regelbundet, kompletterar varandra väl.
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Alltså jag kan bara hålla med dig Rödluvan. Dina reflexioner är helt enkelt klockrena. Stå på.;)

jojo
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by jojo

Alltså jag kan bara hålla med dig Rödluvan. Dina reflexioner är helt enkelt klockrena. Stå på.;)

jojo

smörare!:D


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Den som det visste. Men jag kan inte tänka mig att det skulle finnas nåt bättre än att knulla med nån man gillar. Synd att man aldrig kommer att få vara med om det.
 
Toppen