Äldre kvinnor

Nisse59

Ny medlem
Kön
Man
Hej har letat efter en tråd med män som gillar äldre kvinnor. Av någon anledning har jag blivi otroligt sexuellt intresserad av äldre kvinnor.

Nisse
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
..och jag av äldre,grova kunniga män....blir kåt av bara tanken på att en stor grov manslem genomborrar min trånga snipa;)

puss/ natacha
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Ohhh så najs, min stora dröm är att få älska med en äldre kvinna.....
 

crumar

Medlem
Kön
Man
mitt 'rekord' är tre-fyra år äldre än mig, tror jag det var. Alldeles för lite för min fantasi. :)

---
runk!
 

Fixzy

Ny medlem
Kön
Man
Tjena Nisse.

Äldre kvinnor e goa dom. Mitt rekord är en kvinna på 52 när jag var 21. Skulle gärna vara med en till mogen äldre kvinna som vill njuta.

/Fixzy

Sex är bara en siffra, en skön siffra...mmmmm
 

millen666

Ny medlem
Kön
Man
Var 18 år när jag för låg med en kvinna 48 år gift
snacka om härlig upplevelse
hon höll på att knulla ihjäl mig
 
Kön
Man
Nisse 59 och alla andra som gillar mogna kvinnor i åldern 30 - 60 år, kolla in:

http://www.sexgrannies.com/main.htm

Finns en hel del bra gratis bildserier där från t ex Aunt Judys och Olderwomen (betalsajter). Man får vara uppmärksam på att vissa länkar bara är reklam för andra sajter. Som vanligt ska man ha uppdaterat operativsystem/webbläsare, brandvägg, antivirusprogram och antireklam-program (typ Ad-Aware) när man surfar på porrsajter.

Ibland är jag som tokig i äldre kvinnor från ca 45 år och uppåt och det spelar inte så stor roll om de är slanka eller riktigt mulliga med rejäla bröst.

Tillägg: betalsajten Aunt Judys (mogna kvinnor) bjuder varje vecka på nya bilder på den här sajten: http://www.auntjudys.com/ajmain.htm Funkar tyvärr inte gå in där direkt. Gå istället in här och verifiera ålder först: http://www.auntjudys.com/ Sedan går du ner längst ner på nästa sida "Enter free site" och sedan kan du titta.

Man kan också se bilder tillbaka i tiden om man ändrar manuellt i webbadressen. T ex http://www.auntjudys.com/freeupd/archiv ... over40.htm (kan ses när du verifierad ålder enlig ovan). Då kan du ändra där det står "379" till siffror nedåt 378,377,376 osv och få äldre bildserier.

Lycka till!
 

joakims6

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Fixzy


Äldre kvinnor e goa dom. Mitt rekord är en kvinna på 52 när jag var 21. Skulle gärna vara med en till mogen äldre kvinna som vill njuta.

WOW... där slog du mig...
var med en gift 48-åring, när jag var 22år...hon saknade inte erfarenhet :D. tycker att äldre kvinnor suger bättre!
 

Fixzy

Ny medlem
Kön
Man
Jag ska ev träffa en kvinna som är 65 nästa vecka...fast nu e jag ju 30...:D

Sex är bara en siffra, en skön siffra...mmmmm
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Jo det är en fantasi det där.

Min oskuld togs av en äldre kvinna. Jag var nyss fyllda 16 och hon var 30.

Vi hade ett sexuellt förhållande under ett par år. Jag lärde mig nog mer än jag förstår, för hon var rätt avancerad - tre fyra dildos hade hon och p-rullar. Gillade också bondage (vilket jag DÅ inte riktigt förstod vitsen med; en favorit nu, dock).

Ja, eller de där sakerna var avancerade för en sextonåring way back. Mindre så idag, antar jag.

När jag var 21 hade jag ett förhållande med en kvinna som var 50.

Nu är jag äldre. Men det skulle vara läckert att träffa någon som är ... ja runt 50, kanske 60. Fast jag måste säga att de då måste var väl bibehållna.

Onanni: kompisars mammor, ja. Det brukade jag också. Min kompis kom från Polen och hade en så jäkla läcker mamma. Hon figurerade i många runkfantasier. SLURP!
 
Kön
Man
Originally posted by Onanni

Jo, jag brukar fantisera om kompisars mammor ibland :)

När jag var ung (11-15 år) fantiserade jag ofta om fruarna i grannskapet när jag runkade. Man var ju också hemma hos kompisar och fick se deras mammor i bikini. I perioder var jag mer intresserade av dem än tjejer i min egen ålder.

Gillade också att tjuvkika på damerna när de duschade efter kvällsgympan vid idrottshallen. Att få se kompisarnas mammor helnäck var otroligt upphetsande.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by natacha

..och jag av äldre,grova kunniga män....blir kåt av bara tanken på att en stor grov manslem genomborrar min trånga snipa;)
det finns yngre killar som oxå är grova... ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen