Äldre Kvinnor?

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som fantiserat eller provat och ha sex med en kvinna som är äldre än er själva, jag är 19 och fantiserar ofta om såna som är 30-35. Vet inte vad det är som är så upphetsande med det, kanske just att dom är mer erfarna o så.
Skriv gärna svar på era erfarenheter:D:cool:
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Klart att alla killar någongång i sitt liv, måste ha fantiserat om någon äldre kvinna.

Lärare. Sjuksyster. Tandläkare. Kassabiträde etc.

Personligen, fantiserar jag väldigt mycket om det. När jag väl kollar på snuskiga filmer, så är det oftast bara "milf" jag letar efter hehe ;)

Vet inte vad det är som tänder mig, men på något sätt känns det mer upphetsande, och spännande på nått sätt.

Har varit nära 2 gånger i mitt liv, att få till det med en äldre, men det har "sketit" sig båda gångerna pga vissa anledningar.

Tex, så nekade chauffören mig den sista gången, att skjutsa hem mig med damen i fråga, pga HAN ansåg att jag var för ung. Haha. Så det var väl lite surt.

Så än sålänge så går man bara och fantiserar.

Men man har hört så mycket, om att det finns så många äldre kvinnor därute, som letar efter yngre män, för lite rajjtantajjtan. Varför hittar man dom aldrig då? :D
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som fantiserat eller provat och ha sex med en kvinna som är äldre än er själva, jag är 19 och fantiserar ofta om såna som är 30-35. Vet inte vad det är som är så upphetsande med det, kanske just att dom är mer erfarna o så.
Skriv gärna svar på era erfarenheter:D:cool:

Mogna kvinnor är bättre:p
min sambo är 35. och vääääldigt bra:)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Helt klart är mogna kvinnor härliga! Vet inte riktigt varför men har kanske något med att göra att de flesta kvinnor accepterar sig mer än en yngre tjej? Så då kanske de kan njuta mer? Kanske det som tänder mig:p

Kommer ihåg en svensklärinna, eller snarare två! Började på gymnasiet och klassen var tvungna att byta svensklärinna flera gånger. En av de första var en yngre kvinna som egentligen var dramalärarinna och hon verkade frisläppt och öppen, inte riktigt mogen i den bemärkelsen, men äldre än mig... Den lärarinna som vi sedan blev fast med... Var en mogen kvinna i typ 40-50års åldern (dålig på ålder, och man ska ju inte fråga.) Skön humor och helt underbar!:oops: I högstadiet kan jag inte komma ihåg annat än lagom intressanta kvinnor. Men det är härligt med mogna kvinnor typ som sköterskor, poliser..

När jag betalade för en vaccination, så stod det en kvinna, inte så mycket äldre än mig men verkade som en skön typ. Hon hade färgat håret svart, har för mig att hon hade någon piercing (stavning..) och typ en rockerbrud (om man kan säga så) Verkade som hon hade en skön inställning till livet, Hela denna analys gjord på de 30 sekunder som jag stod där och betalade---[|)]
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Här har ni en som kan bidra :p
Hade från Oktober till Februari en älskarinna i Vasastan (Stockholm) som
var 54 år (själv e jag född 1966). Får dock erkänna att hon inte ser ut som
54, varken på in eller utsidan. Okej, tillbaka till ämnet, LOL

ALLA lär sig med tiden! Övning ger färdighet heter det ju och i det här fallet
var det en kvinna som hade övat mycket :D
Jag tyckte det märktes KLART att hon hade snappat upp både det ena och
det andra, för hon är helt klar det bästa sex jag haft hittills!
Och då menar jag inte bara rent 'tekniskt' även om hon var fantastisk på
den punkten också! Det som jag mest lade märke till var hur jä*la grym
hon var på att 'förföra' en man! Att från morgonen och ända fram till kvällen
bygga upp den där magiska stämningen så man blir så *** att man nästan
exploderar, med små meddelanden, en enkel liten beröring vid rätt tillfälle
och massor med andra små erotiska antydningar :oops:

Att hon dessotum var helt utomjordisk på att suga *** var ju åxå en bonus :D
Helt klart rekommenderar jag mogna kvinnor, pröva gärna om ni får chansen
ni lär inte bli besvikna. Gör bara klart INNAN att det endast gäller SEX killar!
Om ni inte kan tänka er ett seriöst förhållande med en mycket äldre kvinna
förståss? Inget fel med det, med klargör för varandra, för det är inte kul
eller shysst att göra någon illa eller väcka falska förhoppningar...
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
mmm, jag sitter här och väntar på att hitta en mogen kvinna. Visseligen jobbar det en mogen superhärlig kvinna på jobbet men hon är upptagen[B)] så det blir antagligen inget där
 

XGranis

Ny medlem
Kön
Man
Ja äldre kvinnor är att rekommendera.. så är det bara :)
Inget fel på jämnnåriga eller yngre heller såklart.. men i långa loppet vinner den äldre:p

Själv är jag 27 år, och just nu har jag ett udda kk förhållande, de är så att hon är min kuksugerska och är 41.. hon fullkomligt älskar suga kuk.. och jag lovar.. är det nån som kan suga så är det hon :cool: Hon är helt enkelt bäst på suga kuk.. är det nån som påstår annat eller vågar utmana henne.. så hör av er kvinnor ;) upp till bevis.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är också så sugen på att hitta en mogen kvinna som man kan hitta på lite roliga saker, typ åka till en schysst hotel och checka in och sedan spendera helt tiden i sängen! :oops: Varalite småkinky och göra lite busiga saker. [:cool:]:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, åldern spelar mindra roll, det är därför jag inte har något emot att kvinnan är lite äldre såväl som tjejer i min ålder, jag gillar dem alla :oops:
Men jag har fått för mig att lite mognare kvinnor är bättre på att njuta, och jag gillar tjejer som njuter. Så om jag kan få en tjej/kvinna att njuta så spelar åldrern inte så stor roll.
 
G

Guest

Gäst
Mm... ge mig en dominant och kåt 40-årig kvinna med lårhöga stövlar och extremt djup urringning på den vita tunna sommarklänningen! :D
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
kvinnor blir mer attraktiva med åldern. oftast har kvinnorna jag varit (*host*, ÄR) attraherad av varit äldre än mig.

hur mycket har man inte trånat efter tjejerna i klasserna ovan en? eller de gudinnor som en del kvinnliga lärarinnor var, ooooh! sen när man växte upp stötte man på vackra, äldre kvinnor och flickor som helt enkelt bara VAR så jäkla läckra! hur ofta ser man inte unga snygga damer och tänker "underar hur hennes mor ser ut".... eller när man ser snygg mor och snygg dotter, nog fan är det modern man drömmer om.

träffade en dam häromdan som jag känner och som jag inte sett på ett tag, snygg, trevlig, attraktiv. insåg efter en stunds småsamtal "herregud, skall den här läckerbiten föreställa 50?"...

tja, nu blev det osammanhängande men det blir det lätt när jag skriver om sånt här;).
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Eftersom jag själv är över trettio, så är det väl ingen sensation att jag gillar tjejer över 30? :cool: OCKSÅ. Dvs, jag attraheras av både äldre och yngre kvinnor (inom rimliga gränser).. trevligt sällskap, men oftast på olika sätt.. Äldre tjejer har ibland en viss utstrålning, säkerhet som är uppkåtande.. Det lyser om dom. Yngre tjejer (runt 20) är ibland helt underbara...

Min yngsta älskarinna har varit 13 år yngre, den äldsta mer än 20 år äldre.. Och jag klagar inte.

En av dom allra sexigaste är Madonna (tycker jag, tror hon är 47).. Tänk att lapa upp henne i brygga och sen sätta på henne? Hårt, bakifrån så det smackar och skinkorna dallrar? (hennes, haha :D) Madonna gungande på kuken i mitt knä, med en hand på musen och ett finger i hennes rumpa? mmmm, hon skulle inte behöva be och tigga.. :p:p Det är inte åldern som är viktigast, alla är fina på sitt sätt.

Puss o pirr till alla kåta onanissor på onanera - unga som gamla
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att ha sex eller vara tillsammans med en kvinna som närmar sig 40. Tänk, Sharon Stone är 48, och henne skulle man ju knulla utan tvekan.
 
T

Tucas

Gäst
Hade lätt velat de ja, men jag blir mer kåt om jag ser porr med människor som är äldre
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har faktiskt också fantiserat om att ha sex med en äldre kvinna. Trots att jag inte är lesbisk. Vet inte varför egentligen. Ville inte göra det i verkligheten.
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Ja nog har man ju fantiserat att ha sex med nån äldre kvinna.Jag är kring 30 så en kvinna över 40 skulle man ju tänka sig om tillfället och rätt kvinna dök upp.Äldre kvinnor kan vara väldigt attraktiva och sexiga så det är bara hoppas och fortsätta fantisera!
 
Toppen