Älskat se en kvinna onanera

Cissi

Medlem
Kön
Man
Tjenixen alla handtrallare :D

Det var intressant att läsa att många av er sprutar när någon annan gör det. Givetvis är det det mest upphetsande som finns att se, helst närbild eller ännu hellre IRL.

Men att se en kvinna onanera sig till orgasm händer ju tyvärr sällan i porrfilmer. Inte många gör det iallfall. Och jag skulle verkligen vilja se hur en kvinna smeker sig helt okontrollerat, på ett naturligt sätt och inte så där "åmigt" som i porrfilmerna. Skulle vilja se hur hennes fitta drar ihop sig och börjar pulsera...

Nu är jag ju inne i "grabbarnas" lilla forum och kikar runt lite...sååå Ciaooooooo
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Ja-a du Cissi, jag är kille och tycker precis som du. Porrfilmer suger (eller skulle dom göra det åtminståne :D) Tjejer som onnar på "riktigt" är det skönaste, mest upphetsande synintrycket som jag kan få. Det spelar liksom ingen roll hur hon ser ut, för hon är K Å T..:p
 

bakfram

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Cissi

Tjenixen alla handtrallare :D

Det var intressant att läsa att många av er sprutar när någon annan gör det. Givetvis är det det mest upphetsande som finns att se, helst närbild eller ännu hellre IRL.

...


En liten fråga till dig Cissi. Skulle du uppskatta att se på bilder av män som sprutar samtidigt som du tillfredställer dig själv? Jag skulle gärna ställa upp på bild för dig Cissi om du vill. Jag är absolut inte ute efter något annat, skulle bara tycka det var mysigt att få vara med och hjälpa dig lite på traven ;)
 

OnneJonne

Medlem
Kön
Man
JAg tänder helt klart på att se tjejjer onanera.
Tyvärr häder det allt för sällan att man lyckas få kontakt med någon brud som vill visa att de gör detta.
Har kikat på bla AWC som visar "vanliga" brudar som pillar på -- upphetsande.
Jag vill gärna ha kontakt med tjejjer som vill kika när jag runkar!

Gillar Camsex.
adda mig på olovh@hotmail.com
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
oo vad upphetsande att se en tjej hålla på tills hon komma :p skulle lätt kunna tänka mig att träffa nån tjej o bara leka med mig själv när hon såg på om hon gjorde det samma för mig :p


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det är väldigt upphetsande att se en tjej göra det skönt för sig själv, men det ska vara "på riktig". I p-filmer käns det inte riktig, för producerad och då blir det inte samma känsla. Det skulle vara skönt om det fans fler "riktiga" hemmagjorda filmer att titta på.
 

atrix69

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar ligga o kolla när frugan onanerar det ser så skönt ut när stjärtmuskem börgar o rycka o sen när det går så sluter den hårt i hop då är det skönt att stoppa in den i fittan blött o trångt.

atrix69
 
Kön
Man
Tjenixen Cissi :cool:

Hmm, jag kan väl inte påstå att jag sprutar särskilt ofta när någon annan gör det. Det ska vara när jag ser en fontänorgasm som jag sprutar i så fall :D

Men att se kvinnor som onanerar är väldigt intressant. Men jag håller med dig om att det inte ska vara någon råsminkad tjej med silikonbröst, i någon stor produktion, som ligger och smeker sig med tillgjorda stön till dåligt komponerad porrfilmsmusik. Nej det ska vara så kallade AMATÖRER.

Jag vet flera ställen (t ex på sajten "T*****e B***s/U* B***s") som har bra filmer där helt vanliga tjejer ("amatörer") smeker sig naturligt till orgasm. I fallet med nämnda sajt är det faktiskt vanliga amatörer för tjejerna där ser alldagliga ut och jag har i alla fall inte sett dem på andra ställen.

Filmerna börjar med att de klär av sig och sen får man se hela vägen till orgasm. Det ser oftast ut som hemvideor och det är ju det som är meningen. Man ser inte en man i närheten av tjejerna och det är ingen "ful gubbe" som sitter och intervjuar, kommenterar eller tar på tjejerna.

Man får bara se tjejerna onanera och så hörs stönanden och inget annat tjafs. Ibland säger tjejerna sitt namn eller bara "Hi" innan de börjar klä av sig och onanera.

[purple]Cissi[/size=4][/purple]

Jag kan tyvärr inte ge dig någon adress för att hämta gratis filmer från sajten som jag skrivit om eftersom det är betalsajt som kräver lösenord.

Jag vet ändå hur du ska få tillgång till alla filmerna, om du är intresserad så kan du mejla mig så berättar jag hur du ska göra. Det är inte så svårt.

Du har mejladress, eller MSN om du hellre föredrar det, i min kontaktinfo.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med att få se en onanerande tjej live. Om jag hade tillgång till det så hade jag också velat stå på första parkett och titta tillsammans med dig ;)


Hmmm, såg nu att hon skrivit inlägget för ett år sen. Inte så stor chans att hon går in och kollar nu. Synd för det är bra onani-filmer som hon säkert gillat.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen