Ändra smaken på sperma!

RaggeNo1

Ny medlem
Kön
Man
Har hört att det finns preparat som ändrar smaken på sperman..
Vad är det för nået?
Var kan man få tag på deT?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Vet inte nåt om preparat som skulle ändra på spermans smak, men det du käkar dagligen påverkar både smaken och doften.

Allmänt sett så ger alla mjölkprodukter den sämsta smaken. Kött och fisk produkter igen ger en smöraktig och fiskig smak.

Frukter och kvalitets alkohol drycker ger en behaglig söt smak. Kemiskt framställda likördrycker igen kan ge en sur smak på sperman.

Detta är vad jag har läst om ämnet på nätet, har inte själv forskat i spermans smak, annat än min egen vätska som alltid smakar söt o behaglig :oops::D

En bra artikel finns här: http://www.vitalinfocenter.com/articles ... taste.html
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Ha! Där fick jag lära mig nåt nytt. Jag som dricker flera liter mjölk om dagen... Hmmm... Det kanske jag borde sluta med alltså.
 

Peter_Pan

Ny medlem
Kön
Man
Haha, ja menar ju det! Ja dricker oxå som en kalv, oxå äter man ost o dricker yoghurt som en galning... ojjojjojj :D
 

1986

Medlem
Kön
Man
Samma här, jag dricker en j*vla massa mjölk, käkar ost och yoghurt:D Visserligen gör det igenting eftersom jag inte sväljer min egen sperma...
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jaha, ingen mer mjölk alltså:) Då kommer följdfrågan: om man nu kan ändra smaken, kan konsistensen också ändras?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Nää, lite mjölk skadar inte smaken men ifall du pimplar det som en kalv blir sperman illa i smaken ;)

Vad menar du med konsistens, vill du ha din sperma vätska lösare eller tjockare?

Originally posted by Erik188

Jaha, ingen mer mjölk alltså:) Då kommer följdfrågan: om man nu kan ändra smaken, kan konsistensen också ändras?
 

mastab8r

Ny medlem
Kön
Man
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... PN/6485773 U.S.Patenterad sperma-smak-förhöjare. Det är på RIKTIGT.
Som ni ser är det mycket frukt och grönsaker som förbättrar smaken, särskilt ananas, och till viss del banan. Vet inte om det finns någon kommersiell tillverkning och försäljning av den produkten, men att dricka en halvliter ananas-juice om dan kommer att göra sperman mer söt och välsmakande; under förutsättning att man inte äter för mycket rött kött, vitlök eller lök samtidigt. Har även för mig att sparris inte är något vidare för att förhöja smaken.

~ ~ ~ ~ ~
A taste for more than vanilla. Love to play. More female playmates wanted.
Let's cum together...
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Det stämmer mastab8r, det sägs att sparris gör både sperman och kvinnans safter illaluktande och dåligt smakande. Vet inte själv, brukar ytterst sällan käka sparris och kommer inte ihåg att jag slickat en kvinna som käkat sparris samma dag :D:oops:
 
Toppen