Äntligen möts vi......

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag muttrar för mej själv där jag nervöst vankar fram och tillbaka i min lilla lägenhet. Jag har nerverna utanpå huden, för jag har gjort något jag vill men egentligen inte vet om jag vågar. Jag har bjudit hem Snäckan till mej, inte för att jag inte har träffat människor jag mött på nätet förut, men de har alla varit män. När man träffar en man så vet man på nåt sätt vad som förväntas att ske, men hur skulle det bli med en kvinna?

Vi har ioch för sej mötts många gånger på onanera.se, lekt gemensamma lekar och även skrivit privata mess till varandra, men hur blir det IRL? Jag kan inte alls neka till att jag är nyfiken, och på något obestämbart sätt upphetsad av bilden hon har i sitt krypin, en kvinna uppklädd i strikt dräkt, och hennes ordval tänder mej när jag läser hennes oilka inlägg i Forum. Så nu går jag alltså här, nervöst över golvet och tittar ännu en gång ut genom fönstret, och sen återigen på min klocka. Det är inte dags riktigt ännu, men tänk om hon har ångrat sej.....

En bil stannar utanför mitt fönster och jag ser lite ovanifrån hur en kvinna i min egen ålder öppnar bildörren, hon sträcker elegant ut sitt en ben och glider sedan smidigt ut och slår igen dörren efter sej. Hon är klädd i en lång svart kappa och under den kan jag skymta den där strikta dräkten som hon klär sej i när hon arbetar. En tanke drar genom mitt huvud: Undrar om hon är lika formellt klädd under kjolen och jackan!? Jag känner hur mina kinder hettar och förmanar mej själv, det är ALLS inte säkert att vi kommer varandra så nära att jag får veta det....

Jag retirerar från fönstret, jag vill inte att hon ska se att jag står och glor som en förväntansfull tonåring och när det så plingar till i min dörrklocka tar jag ett djupt andetag för att lugna ner mej. Jag stryker med handen över mitt hår och kastar en snabb blick i hallspegeln när jag går förbi. Jaadu miss...så ser du ut, varken mer eller mindre, tänker jag och öppnar dörren på vid gavel. Utanför står en kvinna som jag genast känner samhörighet med. Hon är omsorgsfullt sminkad och friserad, och jag inser att hon kommer direkt från sitt arbete. I handen håller hon en stor svart portfölj som ser officiell ut, och hon ler stort mot mej.

Jag ler automatiskt tillbaka och backar undan från dörren för att låta henne komma in. Hon tar ett stort kliv framåt och släpper ned portföljen på golvet med en duns, i samma rörelse lägger hon armarna om mej och viskar i mitt öra: Jag är SÅ glad att vara här, tänk att vi äntligen fick möjlighet att träffas!! Hon doftar gott, jag tror att det är DKNY:s BeDelicious, en av mina favoritparfymer. Jag känner mej lite sjabbig i jämförelse med henne, i min vanliga "jobbahemmaklädsel", svarta jeans och en svart vid blus. hon lägger sina händer på mina axlar och tittar noga på mej. Du är en skönhet, säger hon...jag visste att du skulle vara lika vacker som de ord du skriver!

Hennes naturlighet raserar alla tvivel jag kan ha haft inför detta mötet, med Snäckan kan man vara sej själv fullt ut och behöver inte ställa upp några falska förställningar...och även om jag gjorde det skulle hon med sin yrkeserfarenhet genomskåda mej. Eftersom hon kommer direkt från arbetet sätter vi oss för att äta en matbit, och vi dricker svalt vitt vin till salladen. Naturligtvis har jag en baktanke med det, åtminstone jag själv har lättare för att släppa mina hämningar om jag är smått berusad. Vi sitter och småpratar om ditt och datt, när jag plötsligt känner en fot smeka mitt smalben och jag spänner min kropp och biter mej i läppen.

Snäckan ser det, och ler..hon undrar om det känns obehagligt och om jag misstycker. Jag försöker le tillbaka och skakar på huvudet, nej jag misstycker absolut inte!! Hon tar mina händer tvärsöver bordet och smeker med tummarna över handryggen samtidigt som hon ser mej djupt in i ögonen. Du har aldrig varit med en kvinna förut va? frågar hon och hon ser svaret i mina ögon. Hon drar mej upp i stående och kommer runt bordet för att ställa sej nära mej, så nära att jag kan känna hennes andedräkt mot min kind. Det kommer att bli helt underbart miss, viskar hon och kysser mej lätt på munnen samtidigt som hennes ena arm lägger sej runt min midja och hon drar mej tätt intill sej.

Så annorlunda det känns att ha ett par mjuka bröst som trycks mot mina när jag får kyss efter kyss på min mun, mina kinder och ögonlock. Dom är omväxlande mjuka, fjärlislätta och mot mina särade läppar lite mer krävande. Hennes tunga följer mina läppars konturer och jag sväljer hårt och möter hennes tunga med spetsen på min...det slår gnistor i hela min kropp och jag darrar till. Hon håller mej hårdare intill sej och våra bröst gninds mot varann när vi kysser varandra djupt och hett. Hennes hand är i mitt korta rufsiga hår, tar ett bestämt grepp och håller mej fast, som om jag skulle VILJA nåt annat än att fortsätta kyssa och kyssa henne!!

Nu går även våra händer på upptäcktsfärd, min ena hand glider in baktill under både dräktjacka och blus och jag smeker hennes rygg och drar prövande med naglarna över hennes nakna hud. När hon stönar i min mun ler jag och känner hur hennes upphetsning smittar av sej ännu mer på mej. Här står jag och faktiskt hånglar med en annan kvinna, något jag drömt om länge, men aldrig kunnat eller vågat ta initiativ till förut. Vi släpper varandra för en kort stund, Snäckan tar ett bestämt tag i nederkanten av min blus och drar den av mej med ett raskt handgrepp. Under den har jag min sexigaste balconettebh som lyfter mina bleka bröst vackert i en eggande klyfta, den är så lågt skuren att man kan se skiftningen där bröstet övergår i rosabrun vårtgård. Snart har överdelen av mina bröst täckts med små ljuva smekande kyssar, samtidigt som Snäckan effektivt har knäppt upp alla de små pärlemorknapparna i sin egen blus och låter den falla till golvet.

Hon HAR inte klätt sej korrekt under, tänker jag..för min skull!! Hon har en röd pushup i genombruten spets så tunn att den är nästan symbolisk och den kontrasterar vackert mot hennes solbrända hud. Försiktigt, nästan tvekande för jag upp mina händer och fyller dem med hennes mjuka bröst..låter tummarna glida sakta över de styvnande vårtorna och vi drar båda djupt efter andan. Försiktigt för jag ner den ena kupan och böjer mej framåt, jag låter min tungspets bara nudda vid hennes hårda bröstvårta och blir sen djärvare, låter tungan cirkla runt och lapa tvärsöver medan jag med andra handen mjukt masserar hennes andra bröst.

Hon stönar lågt och skjuter fram överkroppen så att trycket ökar. När jag suger in vårtan i munnen och med ganska hårda tag trycker min tunga mot den känner jag hur hon skälver. Vi kanske ska gå in i min säng, frågar jag hest och hon svarar genom att ta min hand och be mej visa vägen. Väl där sjunker Snäckan ner på sängen och drar mej intill sej så jag kommer att stå framför henne. Hon knäpper upp mina svarta Levis, knapp för knapp och hela tiden med ett mjukt leende på läpparna. När alla knappar är öppna greppar hon min mjuka stjärt och trycker mej hårt mot sitt ansikte, tar ett djupt andetag och doftar på mitt kön. Hennes tunga är plötsligt där, ritande ett vått spår på min mage, nedåt mot mina boxertrosor av silke som nu börjar bli fuktiga i grenen.

Hennes händer glider in i jeansen, kramar min stjärt igen och hon låter pekfingrarna leta sej nedåt mellan mina stjärtklot tills hon når springan och hennes fingertoppar fuktas av min saft. Jag ålar mej snabbt ur både jeans och trosor och står nu i bara behå framför Snäckan som har sin mun nära min våta grotta och sina pekfingrar gnidande längs den svullna skåran, hon är fortfarande påklädd på underkroppen men har benen brett isär och jag kör fram mitt knä så att hon kan trycka sig mot det. Hennes tunga letar sej fram på min välansade kulle och glider in i min fuktighet, spetsen nuddar vid knoppen och jag knäar nästan av njutningen det innebär att känna hennes tunga sakta leka med den känsliga punkten.

Samtidigt som hon med långa tag lapar i sej mina hala safter trycker hon in båda fingrarna i min heta öppning och jag kvider till. Hon tittar upp mot mej med munnen blänkande av min kåtsaft och frågar om hon gjorde mej illa med naglarna, men jag skakar nekande på huvudet...det är så underbart uppkåtande att bli slickad och få nåt i mej svarar jag. Hon ler och säger att hon har betydligt mer att fylla min våta fitta med än bara sin fingrar. Jag kan bara le åt det svaret och när hon försktigt puttar men ned på sängen lägger jag mej på rygg och särar villigt på benen för henne när hon ställer sej upp och tar av sin kjol. Under har hon en strumpebandshållare lika röd som bh:n, men inga trosor....

Hon tittar ner mot min glänsande våta fittöppning och vänder tvärt och går därifrån. Min första tanke är att hon ångrat sej, men jag andas lättad ut när hon återvänder med sin svarta portfölj och säger: Nu min kåta, våta vän ska vi se vad Snäckan har tagit med för leksaker....hon vänder ryggen till, böjer sej framåt och visar mej sin härlighet som är minst lika våt som min, trots att jag knappast ens fått röra henne. Den är vackert rosaröd och ser svullen och glittrande våt ut, så inbjudande att jag inte kan låta bli att sträcka mej fram och lägga min handflata mot den. Jag drar med hela handen fram och tillbaka och handflatan blir läckert våt av hennes fittsaft. Hon pressar sin inbjudande putstjärt hot min hand och jag drar med ett finger längs varje blygdläpp som villigt säras under mina fingrars tryck.

Lite prövande sätter jag min fingertopp mot fitthålet och för det inåt. Det möter inget motstånd utan glider lätt i n i det våta, jag blir djärvare och trycker in ännu ett finger och Snäckan juckar bredbent bakåt mot min hand, och mina fingrar kramas av hennes fittmuskler inbäddade långt in i hennes våta mus. Jag trycker dom djupare in i henne samtidigt som min tumme letar sej mot hennes kåtsvullna klitta, nu dryper fittan av safter och min hand glider lätt och snabbt i henne. Hon stönar högt nu och rotar inte längre i sin väska. När jag drar ut mina fingrar för att smaka på hennes fittsav vänder hon sej om och i handen håller hon en tingest som jag sett på bild, men aldrig trott att jag skulle prova själv. Jag vet inte vad den kallas, men "dubbeldildo" skulle vara ett passande namn.

Det är en stor sak, med en kuk i varje ände och Snäckan sätter ena dildoollonet mot min våta vidöppna fittmynning och leker lite med den där. Tar bort den och låter sin tunga leka runt gummikuken och smakar på min fittsaft. Hon spottar på den och trycker den snabbt upp i min skrevande fitta, hela vägen i botten med en enda stöt. Luften går ur mej med ett stön och hon fortsätter att vant och hårt köra dildon in i mej där jag ligger och bara tar emot. Har du det skönt min ljuva viskar hon, så ska du snart få det ännu bättre!! Hon visar mej hur jag ska ställa mej på alla fyra med stjärten mot henne, fortfarande med dubbelkuken uppkört till fittans botten, jag kramar om den med mina inre muskler för att den inte ska glida ut, den är grov och fyller upp min våta grotta helt underbart. Snäckan kryper snabbt upp i sängen, vänd ifrån mej så att våra runda bakdelar nuddar vid varandra.

Jag känner hur hon greppar gummidildon och sen trycks den plötsligt djupare in i min fitta och när jag vänder mej om ser jag att Snäckan trätt sin snäva fitta över den andra kuken och att vi nu har varsitt kukskaft långt inkört i våra savande fittor....Hon ler mot mej och stöter försiktigt bakåt så att dildon går i botten i mej igen, och snart finner vi en rytm där vi knullar varandra med en löskuk mellan oss. Ju hårdare jag stöter dildon i Snäckans fitta, desto hårdare stöter hon tillbaka och jag känner hur gummiollonet gnider mot min livmodertapp om och om igen. Vi är båda drypande våta av fittsaft och det plaskar lätt när dildon glider rytmiskt in i våra arbetande savande grottor

När jag ser mej över axlen kan jag se Snäckans solbrända stjärt guppa i takt med min bleka runda, ibland stöter vi så hård att dom gnids mot varandra, något som gör mej ännu kåtare, hennes rumpa är så vacker och jag kan se den lilla stjärtrosetten som spänns ut en aning för varje dildostöt. Plötsligt är hennes hand under oss, mot min svullna nästan kåtömmande klitta som längtar efter att bli pullad. Hennes fingrar rör sej vant och mjukt över den och det pulserar i kroppen på mej, mon håller på att få mej att komma...tanken på att jag står på alla fyra med en löskuk i fittan och blir fingerpullad av Snäckan gör att det brister för mej, jag skriker rakt ut när orgasmens vågor drar genom min kropp och min fitta kramar runt dildon i kramp efter kramp.

Jag sjunker ner på sängen och dildon åker ut ur mitt välknullade våta hål. Jag är egoistisk nu tänker jag, men måste få vila lite efter den orgasmen, en sån har jag aldrig känt förut! Jag känner Snäckans hand mellan mina ben igen, hon eftersmeker ömt min klitta som pulserar skönt. Jag skakar under hennes hand av efterdyningar och sakta ebbar de sköna kramperna i min våta grotta ut.Hon för sin hand mot min mun och villigt slickar jag min fittsaft från hennes fingrar, suger in hennes långfinger i min mun och låter min tunga spela runt det. Hon stönar lågt och säger: Så där kan du få göra på något annat ställe ...jag täcker hennes bröst och mage med lätta kyssar medan jag kryper nedåt, mot hennes välansade trekant, låter tungan löpa längs först den ena, sen den andra kåtsvullna blygdläppen. Vispar lätt med tungspetsen över hennes klitta som är hård som en liten kuk nu.

Hon smakar annorlunda än vad jag gör, och jag njuter av att smaka på hennes safter, jag lapar i mej all sav som rinner ur hennes mynning och blir alldeles blöt i ansiktet som jag borrar ned mellan hennes utspärrade ben. Jag virvlar med tungan mellan hennes båda hål, det är en punkt jag älskar att få slickad och Snäckan kvider lätt när min tunga nuddar hennes stjärtrosett. Jag cirklar med tungan runt hennes fittmynning innan jag försiktigt pressar den in i våtheten och tungknullar henne rytmiskt. Nu är hon så våt att saven blandad med min saliv rinner ner längs skåran och in mellan hennes runda klot...jag gör en chansning och låter mitt pekfinger glida på den hala saften innan jag försiktigt sätter toppen mot hennes anus och pressar försiktigt.

Hon skruvar på sej, men protesterar inte, så min tunga fortsätter att virvla över hennes styva klitta samtidigt som mitt finger betvingar hennes ringmuskel och sjunker in i henne, kör det försiktigt men rytmiskt in i henne i samma takt som jag slickar fittan och ivrigt lapar i mej av all fittsaft som verkligen flödar nu. Jag känner hur hon rör på höfterna under mej, och hon spänner om mitt finger som nu är inne i hela sin längd i hennes kramande rumpa. Med ett skri som säkert skrämmer grannarna kommer Snäckan i min mun och min tunga fylls av smaken av hennes orgasm.

Jag kryper upp till henne, kysser ömt hennes mun och låter henne smaka på sej själv i min mun och så ligger vi en stund med armarna om varandra. Sakta drar jag med mina naglar över hennes tunna hud, lätt och försiktigt för att inte rispa det släta vackra skinnet över hennes bröstkorg. Min behandling får hennes bröstvårta att styvna igen och hon säger med ett skratt: Jaså din kåtunge, har du inte fått nog? Jag rodnar lätt och erkänner att jag inte tror att jag KAN få nog av henne och hon flinar mot mej...Isåfall ska du få hjälpa mej lite miss, säger hon. Så klart att jag vill hjälpa min underbara knullväninna säger jag och när hon reser sej och plockar i sin portfölj känner jag hur det hettar till mellan benen igen.

När hon vänder sej mot mej håller hon i nåt medeltida tortyrinstrument tror jag först, men när jag fokuserar så ser jag att det är en strap-on. Wow Snäckan säger jag...du gillar inte dom vanliga rabbitarna och delfinerna...hon manar mej att ställa mej upp och hjälper mej på med den märkliga tingesten. Jag känner mej inte ett dugg kåt, snarare löjlig, men för Snäckans skull knullar jag gärna henne rejält med den här! Men istället för att lägga sej ner sjunker hon på knä framför mej och börjar suga på dildon som står rakt ut som ett spett framför mej. det borde kännas dumt men gör det inte, istället ser jag ner på Snäckans sugande mun och blir kåt och våt igen...

Utan ett ord lägger hon sej bredbent på rygg och manar mej att komma, hon greppar runt den vajande dildon och måttar den mot sin redan våta och glänsande fittmynning och med en suck sjunker jag mer över henne så att "min" kuk drivs djupt i hennes längtande kramande fitta. Nu hånglar vi vilt, våra tungor leker och brottas med varandra och jag stöter långt in, glider lätt på hennes fittsafter. Med en hand försiktigt nypande i hennes styva bröstvårta juckar jag i den slurpande våta grottan, vibrationerna fortplantar sej i mitt blygdben och jag känner hur min klitta blodfylls och hårdnar...det är lika skönt att knulla som att bli knullad hinner jag tänka innan vi med kåtblanka blickar ser in i varandras ögon och kommer tillsammans i ytterligare en orgasm som skakar våra kroppar. Våra bröst är hala och blanka av svett och gnids mjukt mot varandra i orgasmens skälvningar och vi kan inte annat än le mot varandra och tänka: det här ska vi göra om!!

Med Snäckans benägna tillstånd...jag hoppas det var lika upphetsande för dej att läsa som för mej att skriva!!!
 

svenotto

Medlem
Kön
Man
Hon har gjort det igen :p
Underbara upphetsande fantasier. (Kanske ej är fantasier??)
Tänk om det fanns ett Nobelpris i genren Erotiska noveller.
Vem skulle vinna det????
Dum fråga.
MISSWET förstås.
Mera Mera :p :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men ååå messwet:oops::oops::oops:

Det är inte ofta jag saknar ord för att uttrycka det jag känner här på forum.

pune skriver att jag skall känna mig lycklig, och det gör jag - också!

Men mest av allt tror jag att jag känner mig hedrad, smickrad och vansinnigt kåt, av att få ingå i din underbart sköna och uppkåtande fantasi:p

Jag känner att jag vill sträcka min fot under bordet, så att den kommer åt att smeka ditt smalben, igen någon gång:p:oops::love::p:oops::love: från Snäckan
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:love: mina söta älsklingar!! Om det inte voer för era kommentarer så skulle det vara mycket mindre angeläget att skriva!!

stånd-bejb...detta var girls only...ber du snällt så kanske du får vara med en annan gång..*L*

pune, jimmy, sven-otto....se upp...ni kanske står på tur för en fantasi...;)

Snäckan: utan dej...INGENTING!!!:love:
 
Kön
Kvinna
Många sköna noveller har skrivits i detta forum,
men denna (Saknar ord) måste väl nästan vara den mest uppkåtande av dom alla. Tänk att få vara Misswet, Tänk att få vara Snäckan, Tänk att få vara med
Misswet och Snäckan. Drömma kan man ju alltid.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Vilken läcker novell, var riktigt upphetsande att läsa eftersom den var så välskriven så man kunde se allt framför sig :p
 
Toppen