Äntligen

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vi hade väntat länge på den här dagen och äntligen skulle det bli av att ses.
Frågan som jag ställde mig var om det skulle kännas lika fantastiskt att se dig IRL som via nätet,vi hade ju pratat och "busat" via nätet en längre tid.

Utanför fiket stod du och det kändes helt underbart att krypa in i din famn.Vi småskrattade och gick in.
Beställde lite fika och satte oss lite längre in i lokalen,småpratade om livet.Nervositeten började långsamt att lägga sig.
Tiden gick alldeles för fort och vi visste att kanske är detta den enda gången vi kommer kunna ses,du var ju gift och jag bodde 5 timmar bort.Vi ville stanna tiden,vara här och nu.

Innan det var dags att gå gick vi upp till övervåningen där toaletterna var.
Vi gick in gemensamt,det var trångt där inne och vi stod nu så nära att jag kände ditt hjärta slå hårt.
Våra munnar närmade sig varandra och läpparna möttes i en lång kyss,samtidigt som hela min kropp darrade av lust.
Hungrigt lekte våra tungor,kände dina spända muskler genom tröjans tyg.
du tryckte upp mig mot väggen och lät din hand smekandes glida upp under min klänning.
När din hand kupades över mitt kön skälvde hela min kropp,du fick känna min värme och hur jag längtade.
Försiktigt särade du mina läppar och förde in två fingrar in djupt och hårt,åhhh.

Jag puttade bort dig och började knäppa upp dina byxor,såg hur spänt tyget var över din lem.
drog ner dina byxor och satte mig ner på toaletten,såg upp på dig och du log.
Förde min mun mot din hårda,stora härliga lem.
Med dina händer på mitt huvud kom du långt in i min mun,om och om igen,du stönade högt.
lekte med min tunga över ditt ollon,retades,smakade och njöt.
Du drog mig upp och tryckte upp mig mot väggen igen,när du trängde in så kom jag på en gång,skakandes klamrade jag mig fast i dig.Du fortsatte trots att min kropp var i extas,djupt och hårt tills vi båda kom.
Tårarna rann i från min kind,du pussade bort dom ömt.

Någon utanför knackade på och ropade hallå.
Vi snyggade till oss snabbt,tittade på varandra och kysstes en sista gång innan vi gick ut.
Killen utanför tittade förvånat när vi båda kom ut.

Vi gick ut i vårsolen och jag följde dig till din cykel.
kramades lätt,sa inget utan lät tystnaden tala för sig.

Vi lämnade varandra och det var första och sista gången vi sågs,men du är med mig i minnet.
 
Toppen