Är alla bögar?

Sebbe78

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tjenare!
Jag är helt ny på denna sida och för 1 vecka sedan hade jag inte ens en aning om att den existerade.
Men under den korta tiden jag varit här så har en tanke slagit mig, eller en liten fundering om man ska säga så.
Det verkar som att de flesta männen här är bögar eller iaf bisexuella. Ni män (och kvinnor) som varit här länge, vet ni om det är så eller har jag fått helt fel uppfattning?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjenare!
Jag är helt ny på denna sida och för 1 vecka sedan hade jag inte ens en aning om att den existerade.
Men under den korta tiden jag varit här så har en tanke slagit mig, eller en liten fundering om man ska säga så.
Det verkar som att de flesta männen här är bögar eller iaf bisexuella. Ni män (och kvinnor) som varit här länge, vet ni om det är så eller har jag fått helt fel uppfattning?
Hejsan.Jag uppfattar det som att många är bi intresserade iallafall.Själv är jag det.Men onanera gör ju alla så det är ju inget konstigt med det.Kul med fler läggningar,det kan öppna ögonen för nått nytt att onanera till. Välkommen föresten.

Leppy

Aktiv medlem
Skulle säga att de flesta som söker träffar eller är på sidor som dessa för chatt är oftast bi

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Tjenare!

Skulle tro att du hittar lite av varje här. Vi försöker hålla en positiv och balanserad ton för att hålla energinivån uppe i forumet.

Välkommen att bidra med sådant som kåtar upp dej!
/ I

K-nalle

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjenare!
Har levt i ett hetrosexuellt förhållande (med några ” snedsteg”) i hela mitt vuxna liv, men har alltid tänt på att se kukar som sprutar i p- rullar. Detta fick mig att fundera på om jag skulle ge mig hän och mer aktivt söka upp manliga sexupplevelser först i form av chattar och runkforum på nätet för att övergå till besöka porrbio och darkroom. Detta har öppnat en helt ny värld av spännande möten och sköna kåta stunder, mest med män…är jag bög eller BS ? Vet inte riktigt själv vad jag skall kalla mig, men ångrar inte en sekund att jag till sist släppt loss i den bredare kåtsvängen.

Last edited:
Toppen